Nu je mij er van op de hoogte hebt gesteld wel ja.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:34 schreef YellowLedbetter het volgende:
Daar heb ik dus last van, en als iemand op mijn teen gaat staan doet dat zeer joh. Ik haal em wel elke dag ff los want ik heb geen zin in een pijnlijke operatie. Maar de nagel werkt niet echt mee weet je.
Dus dat was mijn klacht.
Wees gegroet.
Hé kijk, dat was ik ook net van plan vandaag te doenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:35 schreef HenkieVdV het volgende:
Pijnlijk.
Je kan hem misschien in een bak met warm water en soda oid doen, zodat het los weekt, en daarna met de punt van een vijl onder de nagel komen etc. En als dat niet helpt langs de dokter.
http://www.artshole.co.uk/arts/artists/Edward%20Kelly/TOE.jpgquote:
Haha, jah de dokter was ook bedoeld als uiterste noodzak hè, als die er zo uit ziet zoals op die foto ofzo.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Hé kijk, dat was ik ook net van plan vandaag te doenEn dokter doe ik niet aan, dat is voor mietjes
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:44 schreef -Jewcookie- het volgende:
Ok laat maar !! Die wil ik eigenlijk liever niet zien bedenk ik me nu...
We hebben een kenner.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:03 schreef mistraldk het volgende:
Die nagel is ook alleen maar ontstoken. niet eens ingegroeid...
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:41 schreef Serious_Sven het volgende:
Bij mij had de dokter mijn teen verdoofd met spray die m'n teen bevroor, daarna trok hij de nagel eraf. Voel je niks van, daarna moet je een paar dagen met een verband om je teen lopen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |