Ben ik de enige die Belgische pubers schattig vindt?quote:,,Als een mooie juf een rokje aanheeft, gluur ik wel eens," lacht Benjamin Braet (16) ,,En bij meisjes zeker", voegt zijn vriend Toon Bogaert (17) eraan toe.
De vrouw wordt hier als "lust" gezien, in andere landen als "object".quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Aaah, de heerlijke verdorvenheid van de westerse cultuur waarbij de vrouw enkel als lustobject wordt gezien.
dat is puur natuur hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Aaah, de heerlijke verdorvenheid van de westerse cultuur waarbij de vrouw enkel als lustobject wordt gezien.
wat een lulkoek, er zijn best vrouwen die ook andere kwaliteiten hebben.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dat klinkt toch lief man. Zo'n vlaams accent.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:12 schreef RM-rf het volgende:
Rokjes zijn okay
enkel, belgische dames vind ikzelf dan weer een stukje minder over het algemeen.... die mogen wat mij betreft net zo lief een hoofddoekje over hun kop trekken
Niet zozeer door de inheemse bevolking alswel door import-barbaren...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Lees dit topic anders even door of ga eens langs bij SEXquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:29 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Niet zozeer door de inheemse bevolking alswel door import-barbaren...
Neequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Lees dit topic anders even door of ga eens langs bij SEX![]()
In SEX zie ik juist dat jouw stelling ontkracht wordt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Lees dit topic anders even door of ga eens langs bij SEX![]()
Whehequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:29 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Niet zozeer door de inheemse bevolking alswel door import-barbaren...
Ja, en dan elke dag!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben gek op jurken en rokken, voer die dag ook maar in Nederland in![]()
Alleen jammer voor jou dat Islamieten de vrouw veel meer als lustobject zien, waarom zou ze anders een sluier moeten dragen? Met normale omgangvormen kan een vrouw haar lichaam deels laten zien, in streng Islamitische landen zou ik dat als vrouw niet proberen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hoezo is delen van je lichaam laten zien een omgangsvorm? Is gewoon praten soms ouderwets?quote:Op zondag 26 maart 2006 01:35 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
...Met normale omgangvormen kan een vrouw haar lichaam deels laten zien...
Veel vrouwen zien er in 'n rok ook juist een stuk walgelijker uit. Helaas zijn dat vaak de vrouwen die menen een rok aan te moeten doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bron: Nieuwsblad.be
Groot gelijk, je ziet veel te weinig rokken en rokjes, niet alleen op school maar ook op straat en op het werk, vrouwen dragen veel te veel broeken tegenwoordig terwijl ze in een rok er vaak opeens een stuk leuker uitzien. Het geeft ook meteen een veel zomerser gevoel, vrolijker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |