Is te unlocken, maar waar, hoe en watquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:09 schreef NanKing het volgende:
Valt dit ding te unlocken?
Zo ja, 30 euro.
Neen, ik heb nu mijn Vodafone pre-paid sim erin en werkt net zo goed, laat je dus eerst eens informeren eer je gaat topic-bashenquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:23 schreef American_Nightmare het volgende:
Hier moet je wel een speciaal abo voor hebben.
We kunnen je MDA in een ruil betrekkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:59 schreef Festini het volgende:
45 geboden
Staat genoteerd!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:10 schreef Ricepuppet het volgende:
50.
Maar dan kun je alleen bellen... Je zal toch echt een abbo moeten hebben met een RIM server tot je beschikking wil je gebruik maken van de email client.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:28 schreef RD4 het volgende:
[..]
Neen, ik heb nu mijn Vodafone pre-paid sim erin en werkt net zo goed, laat je dus eerst eens informeren eer je gaat topic-bashen![]()
![]()
Heb je al ge-email'ed een tijdje geleden. Maar heb nog een e-mail naar je toe gestuurd..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:25 schreef RD4 het volgende:
mail me maar zou ik zeggen, mail staat in mijn profiel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |