Mn nieuwe baan in februari als Mainframe Operator bij Unisys.
2 Hele lieve leuke vriendinnen goed leren kennen.
Thnx Maggie , en Huisgenootje. voor jullie!
Mn Vakantie in Spanje met mn broertje .
Dan nu de downs :
Thuissituatie geheel onuitstaanbaar . gedurende de laatste 1,5 jaar .
Ziekte en dergelijke van familie leden.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mn doelstellingen voor 2001 ,
heb ik helaas niet gehaalt....maarja volgend jaar beter.
- Meer dan 21 SP gehaald in het eerste jaar... Ben nu dik goed op weg om mijn P te halen
- veel bier gedronken (en meer bier is meer beter) en andere gezellige dingen gedaan
- internet aansluiting op mijn kamertje gekregen
Nadeel:
- Vanmorgen vroeg op
Ik ben goed tevreden over afgelopen jaar
Barcelona, Milaan, Venetie en nog een aantal plaatsen in Italie en Spanje.
Daarnaast ben ik van HAVO 4 naar HAVO 5 gegaan, een wereldwonder als je mn cijfers een maand voor het einde van het jaar had gezien. (nu zit ik er wel mee, in de 5e).
Als de rest me te binnen schiet zal ik het wel even posten
quote:Nu zij nog op jouw
Op woensdag 05 december 2001 09:32 schreef Lantald het volgende:
Fantastisch!!!!
Ik heb een heel erg leuk meisje ontmoet in 2001!!
Daar ben ik ook nog eens verliefd op geworden! Ze heet sataN................
Def
Enige voordelen, leuke zomervakantie gehad en het is nog steeds goed tussen mijn vriendin en mij H4 in 1 keer gehaald
over het algemeen niet echt een leuk jaar, maar sommige dingen juist weer wel
Pluspunten:
- Gestopt met roken. Major overwinning op mezelf gehaald.
- Begin gemaakt met andere levenshouding aannemen.
- Veel meer tijd voor mezelf genomen.
- Heel wat beter dan vorig jaar in elk geval.
Mindere gebeurtenissen:
- Nog steeds bezig met het verwerken van een partij ellende.
- Famillie-omstandigheden zijn niet zo denderend.
Aandachtspunten:
Put met shit verder dichtstoppen, blok beton erop doen en maar weer verder gaan acteren. Niemand die op mijn ellende zit te wachten dus dempen die put.
Nog meer gaan ontspannen.
Nieuwe vriendin.
Nieuwe auto.
Een aantal malen loonsverhoging.
ADSL!!
Veel afgevallen!
Nieuw bij FOK!
Eerste fokmeeting meegemaakt!
En nog wel meer positieve punten!!!
Over het algemeen is het goed omdat ik een hoop nieuwe mensen heb leren kennen en eindelijk eens heb leren zuipen (al is grolsch nog steeds NIET te zuipen)
Vast nog wel meer dingen maar die schieten mij nu niet echt te binnen....
Allereerst me diploma voor het Gymnasium gehaald. Super vakantie in Rimini gehad. veel gefeest. me vriend leren kennen contact weten te houden met me 3 beste vriendinnen en misschien komt me rijbewijs halen er ook nog wel bij...
iets minder zijn de vele ruzies thuis, maar dat is allemaal me eigen schuld... en een studie die tegenvalt. tja dat was t wel. was dus eigenlijk wel een topjaar een van de beste! geen enge ziektes in de familie ofzo, dus eent opjaar.
ook zijn al mijn voornemens uitgekomen (veel feesten en lol hebben!) en mijn voornemens voor 2002 zijn: veel feesten en lol hebben
Nieuwe baan
Grotere woning
Ouders gezien na anderhalf jaar (wonen op een ander continent)
Goede vakantie gehad in Griekenland
Gezondheid over het algemeen goed
Minder migraine aanvallen
Minpunten:
Teveel stress
Regelmatig een stijve nek. Van de stress, wel te verstaan
2 studies begonnen en gekapt. Niet mijn richting.
De grotere woning staat helaas in een k*tstad
Wegens tijdgebrek een vakantie moeten overslaan
Voor komend jaar:
Definitieve beslissing studie
Misschien toch een andere baan
Beginnen en halen van rijbewijs
Minder stress
Meer tijd voor mijzelf en de hond (niet zomaar een hond )
* In januari weekend London. In mei naar de VS en in december hopelijk nog ergens anders naartoe.
Conclusie 2001: Helemaal niet slecht!
En het belangrijkste, heel mijn familie en al mijn vrienden zijn gezond en gelukkig, inclusief mijzelf.
Wordt lastig om 2002 beter te laten zijn dan 2001. Tenzij het goed uitpakt met een bepaald meisje.
Kortom, k'mag niet klagen.
Enige wat ik zo weet is dat er longkanker bij mijn opa is ontdekt. Verder... tsja ik geloof dat ik niks weet.
vrij kut.
Pluspunten:
- nieuwe vriendin
- overgegaan van 5VWO naar 6VWO(hoe ik het gedaan heb weet ik niet, maar ik ben over)
- en nog te veel om op te noemen
Minpunten
- verlies van een dierbare
- verschillende problemen op school
Al met al was dit jaar voor mij dus een goed jaar
Minpunten
- Uit met eerste vriendin (tot dusver nog geen nieuwe)
Het was al met al toch wel een leuk jaar voor mij!!!
Ik ben afgestudeerd, vriendje is afgestudeerd, onze relatie is eindelijk stabiel en zeer hoopvol voor de toekomst, ik heb een berg leuke, lieve nieuwe mensen leren kennen, ik heb een leuke baan, een leuke stage, genoeg geld om van te leven, ik woon in een mooi appartement in het centrum, ik heb twee geweldig leuke katten, mijn gezondheid gaat voor mijn doen, erg goed.
Voor het komende jaar verwacht ik een nieuwe baan, zowel voor mij als voor Erwin, een nieuw huis, een nieuwe auto (leasebak is ook goed ), nieuwe collega's en misschien ook wel nieuwe vrienden. Ik hoop dat mijn gezondheid blijft zoals ie nu is of beter wordt. Ik hoop dat de relatie met mijn moeder hersteld wordt, dat de relatie met mijn pa nog beter wordt, dat mijn relatie nog stabiele, leuker, liever, fijner, hartstochtelijker, vertrouwder, enz. enz wordt en dat we aan het eind van 2002 terug kunnen kijken op een fijn en succesvol jaar.
Volgend jaar beter...
quote:Heej Sun, leuk topic!
Op woensdag 05 december 2001 07:37 schreef SunChaser het volgende:
December, de maand van het overdenken. En het ultieme GC topic over hoe jouw jaar was mag niet ontbreken. Deze maand kun je hier terugkijken op 2001.
Staat er ook een inhoudelijke reactie van jezelf in?
Heb nog niks gelezen, ga meteen reageren
Mijn 2001 was slecht omdat:
* verbroken relatie waarvan ik veel verdriet had en heb
* het veel moeite heeft gekost om woonruimte te vinden
* ik zwaar depressief ben geweest
* ik de WAO inging terwijl ik had verwacht dat ik snel weer beter zou zijn
* ik zo depressief was dat ik moest worden opgenomen in het ziekenhuis
* ik smerige Antidepressiva-rommel slikte
* ik drie vriendinnen ben kwijtgeraakt doordat zij niks van mijn depressie begrepen
Ik zie 2002 positief in omdat:
* Juup© mij enorm steunt en gesteund heeft (zonder hem zou ik nu nog een wrak zijn)
* ik dankzij de ziekenhuisopname mijn depressie voor 75% kwijt ben
* ik geen Antidepressiva meer slik
* ik weer toekomstplannen kan maken en heb (nieuw huis samen met Juup©)
* ik weer terug naar mijn baas wil en kan om te werken
* ik aan gerichte therapie kan beginnen om het verleden te verwerken
* ik DarkElf heb leren kennen
2002 wordt míjn jaar. Alles wordt beter, positiever en ik ga er heel hard aan werken om helemaal beter te worden en sterker dan dat ik ooit ben geweest. Ik ga ervoor!
- We verhuisd zijn naar ons eigen appartement.
- We de kattenfamilie hebben uitgebreid met een derde.
- Ik nog steeds gelukkig ben met Rtificial, en hij met mij.
- Wij vast dingen hebben geregeld voor ons trouwen volgend jaar.
- Hij een énorme steun voor me is geweest deze laatste 4 en een halve maand.
- Ik in een enorm diepe depressie kwam te zitten.
- Ik daardoor nu ziek thuis ben.
- Ik weer erg veel last heb van mijn MDS
2002 komt eraan : Een nieuw jaar, nieuwe kansen
- WE GAAN IN AUGUSTUS 2002 TROUWEN!!!
- Ik hoop dat dit weer een jaar is met veel liefde.
- Ik mag hopelijk al in januari weer gaan werken.
- Ik hoop dat ik weer een paar jaar stabiel blijf, met of zonder medicijnen.
- Ik word 25.
- Ik heb DuchessX leren kennen en ik hoop dat onze vriendschap allleen maar mag groeien.
Ik hoop dat 2002 in alle opzichten een stabiel jaar mag worden, met veel liefde, geluk en gezondheid voor iedereen waar ik om geef!
Maarja heb me voorgenomen dat alles vanaf 2 januari weer goed gaat
quote:Mijn jaar was voor 90 procent klote ...
December, de maand van het overdenken. En het ultieme GC topic over hoe jouw jaar was mag niet ontbreken. Deze maand kun je hier terugkijken op 2001.
Leuk werk gehad.
Stage afgerond.
Scriptie (hoogstwaarschijnlijk) afgerond.
Naar Dublin (conferentie), Barcelona (vriendin) en Kos (vakantie) geweest. (en alle vliegreizen overleefd
)
en na 1,5 jaar errug gelukkig met mijn vriendinnetje.
In 2002 hopelijk een leuke, nieuwe baan.
Lekker op vakantie met mijn vriendinnetje.
Met mijn vrienden lang weekend weg.
*niet klagen mag*
Negatief:
-Relatie ging na drie jaar uit met een gingantische en letterlijk slaande ruzie.
-Gigantische ruzie met beste vriendin (gedurende een maand of drie)
-Aangerand door goede vriend.
-Algeheel verlies van vertrouwen in de meeste mensen en vooral in mezelf.
Ik hoop dat 2002 veel geluk gaat brengen en dat ik er een topjaar van zal maken. En dat ik dan wel lekker uitgebreid op vakantie zal gaan
quote:Ik onthoud mezelf van enig commentaar tot de klok twaalf heeft geslagen vierentwintig dagen van nu....ik vertrouw het nog voor geen meter, en blijf uit de buurt van voorbarige conclusies.
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 14:47 schreef Vivi het volgende:
klinkt dramatisch maar 2001 was voor mij op alle fronten een klotejaar. Het enige 'positieve' is mijn vriend maar zelfs die begrijpt me eigenlijk niet waardoor ik van hem ook vaak veel verdriet en zorgen heb
quote:Meestal hè
Op woensdag 05 december 2001 07:58 schreef Joene het volgende:
Hmmmm..."2001".
Een jaar vol ups en downs...
quote:Je klok staat twaalf uur verkeerd, Lamon.
Op vrijdag 07 december 2001 14:12 schreef Lamon het volgende:[..]
Ik onthoud mezelf van enig commentaar tot de klok twaalf heeft geslagen vierentwintig dagen van nu....ik vertrouw het nog voor geen meter, en blijf uit de buurt van voorbarige conclusies.
NEGATIEF
POSITIEF
2001 was het jaar voor mij!
quote:jah mensen bekijk het leven eens van de positiefe kant, ik heb opzich ook wel een kutjaar gehad maar ik blijf gewoon denken aan de leuke momenten..!
Op vrijdag 07 december 2001 16:03 schreef Forumpi het volgende:
Jezus, wat zitten er een boel depressieve mensen op Fok!, zeg.
In 2002 ga ik weer volledig werken en genieten van het leven. en ALLES er uit halen wat er in zit!!! Je leeft maar 1 keer dus doe het dan goed!
quote:
Op woensdag 05 december 2001 23:17 schreef DuchessX het volgende:
2002 wordt míjn jaar. Alles wordt beter, positiever en ik ga er heel hard aan werken om helemaal beter te worden en sterker dan dat ik ooit ben geweest. Ik ga ervoor!
Negatief
* Begin van jaar eindelijk te horen gekregen wat ik eb. Liep namelijk al 3 jaar lang rond met dta ik last van me polsen had. Nou blijkt dus dat ik reuma heb
* Geldproblemen
* Geen werk kunnen vinden
* Problemen met ouders
Positief
* Me huidige vriend leren kennen
* Me allerbeste vriendin gevonden via i-net
* Iemand tegengekomen die ik 5 jaar niet meer gezien had
En me doel was eigelijk om te stoppen met roken het lukt me alleen niet dus ik heb dat maar laten zitten verder.
Pluspunten:
- Een fantastisch nieuw appartement waarin mijn lief en ik erg gelukkig zijn.
- Besloten dat mijn lief en ik niet zonder elkaar kunnen en tijdens ons uitje naar Parijs ben ik te huwelijk gevraagd.
- Meer over mezelf, mijn gevoel en mijn ziekte geleerd.
- Heel wat kilo's kwijtgeraakt.
- Weer begonnen met paardrijden.
- Leuke mensen van Fok! leren kennen.
Mindere gebeurtenissen:
- Het nog steeds teveel belanden in een flinke dip.
- Nog steeds teveel twijfelen aan mezelf en mezelf naar beneden halen.
- Weer een illusie armer qua werk.
- Qua geld even een flinke dieptepunt gehaald.
Aandachtspunten:
Mijn eigenwaarde, mijn doorzettingsvermogen en mijn gat in mijn had laten dichtstoppen en niet laten aanpassen aan de €
- januari: teruggekomen naar NL na een verblijf van 15 maanden in Spanje. Hele leuke tijd gehad daar. Helaas wil mijn werkgever na 6 jaar mijn geen vaste aanstelling geven.
- februari: vakantie voor een maand naar Patagonie. Had ik wel verdiend zou ik zeggen.
- maart: met ingang van 1 maart in de WW. Krijg dus uitkering van het USZO en dat zuigt bigtime. Binnenkort is de rechtzaak die ik heb lopen tegen die arrogante klootzakken.
- april: geen idee wat voor nuttige dingen ik toen heb gedaan.
- mei: ja toen was ik jarig. Bovendien was ik bezig met onderhandelen over een leuk freelance contract.
- juni: freelancen voor zeer leuk project (tevens ff naar Spanje toe voor het werk).
- juli: laatste loodjes freelancen (weer weekje Spanje) en tevens laatste onderhandelingen voor een nieuwe baan.
- augustus: contract binnen voor nieuwe baan. Slecht nieuws: mijn buurvrouw gaat dood. Reanimatie leek nog te helpen (is niet leuk om rond 7:30 ineens je buurvrouw te moeten reanimeren), maar na een week is ze toch dood. tevens ontdek ik Tweakers en Fok!
- september: Joepie, nieuwe baan begonnen.
- oktober: geen idee of ik toen geleefd heb.
- november: eindelijk begin ik het project te snappen. De eerste vergadering met medewerkers uit het buitenland verloopt goed. Ik boek resultaat. Tevens lekker weekendje gewandeld op Texel met vrienden, daar was ik wel ff aan toe.
- december: gaat lekker. Nog 1.5 week en dan vakantie. Kreeg 2 dagen geleden een kaartje van een goede vriendin. Of ik zin had om na de kerst langs te komen voor een stevige wandeling van Deventer naar Zutphen. Lekker!!! Bovendien wordt er na zo'n wandeling nog wat anders gedaan (meestal), dus hopelijk deze keer weer. Heb wel zin om het jaar zo af te sluiten.
Ik heb m'n middelbare school (gymnasium) gehaald (ik kan het nog steeds niet geloven! en m'n roeping gevonden: geneeskunde, en met een superkleine kans ingeloot!! Een grote vooruitgang na een klotetijd op de middelbare school...In 2001 heb ik voor het eerst kennis gemaakt met de Alpen, en een supervette week geklommen. Nu geniet ik al een paar maanden van een nieuw leven als student. Het enige wat ontbreekt is een leuk vriendinnetje
Het jaar 2001, was heel gelukkig in het begin, liep ergens rond... waardan ook midden in het jaar wat minder. Relatie beeindigd en viola voelde me een tijdje kut, maar vrees niet ik kwam erboven op en ontmoete allemaal nieuwe leuke meisjes...
En toen ontmoete ik een heel ander lief meisje, waar ik nu weer een beetje vlindertjes krijg van in mijn buikje. Ik heb lekker een eigen woonplekje gevonden, mijn werk gaat zijn gangetje en kan beter maar daar werken we aan en ik sta nu een stuk zekerder in het leven. Ik weet wie belangrijk voor mij zijn en weet nu dat de mensen om me heen niet achterbaks zijn zoals het eerste halfjaar, en ben een stuk voorzichtiger en volwassener geworden.. Door schade en schande word men wijs word gezegd... En het is inderdaad zo.
Daarnaast ben ik herenigd met mijn beste vriendinnetje Danielle, waar ik echt dol op ben en haar nu echt nooit meer laat gaan. Ze is een topmeid, en ik ben altijd vrolijk als ik haar zie.
Al met al... 2001 was wel ok, maar het kan altijd beter
(wanneer ik dolgelukkig ben met een 6tal nullen op mijn bankrekening... dan heb ik niet meer te klagen )
Dieptepunten:
- Met school gestopt en daarmee 2 jaar van m'n leven weggegooit.
- veel persoonlijke tegenslagen gehad, heb het afgelopen jaar weer flink wat tijd in de put doorgebracht.
Hoogtepunten:
- Veel leuke mensen leren kennen.
- Veel geld verdiend.
- Eindelijk man geworden
Dit jaar was wel een appart jaar. Wat me erg is bijgebleven is 18 oktober, toch wel een apparte dag. Ik was toen bij het eerste optreden van bløf, zonder chris en met norman. Daarnaast waren er veel vrienden, familieleden en bekende van de bandleden in de zaal en maar een paar muziekliefhebbers (140 fans)... Hele apparte sfeer, heel mooi en heel intiem... 17 maart was chris dus overleden en de band speeld door, ook voor Chris..
In nog wel meer opzichte was het een verdrietig jaar. Ik ben 2 hele goede vriendinnen kwijtgeraakt. Er zijn veel beloftes gedaan die nooit zijn waargemaakt en ik heb het hier best moeilijk mee gehad.
Verder ben ik begonnen met mijn SPH stage. Dit vind ik erg leuk en ik heb het goed naar mn zin...
Ik denk dat dit de belangrijkste gebeurtenissen van mij zijn geweest het afgelopen jaar. Ik weet niet hoe ik het jaar moet omschrijven. Ik heb veel leuke, maar ook wel een aantal minder leuke dingen meegemaakt. Ik heb sommige gebeurtenissen willen veranderen en heb daar ook wel moeite voor gedaan, maar soms kun je iets niet veranderen... Het is goed zo!
quote:
Op woensdag 12 december 2001 22:00 schreef SunChaser het volgende:
Dit zeiden we vorig jaar!
quote:Afstuderen is gelukt, de maandjes rustig aan ook (o.a. op bezoek geweest bij mijn zus in Australië) en ben inmiddels aan het werk, alleen wel op een andere plek dan ik dacht.
Op vrijdag 29 december 2000 11:18 schreef Trainspotter het volgende:
Ik hoop dit jaar af te studeren. Daarna effe een paar maandjes rustig aan, om vervolgens te gaan werken. Kan al ergens terecht dus dat is meegenomen. Dat bekijk ik een jaartje en dan zien we wel weer of ik blijf werken of weer ga studeren
Goed jaar wel .
Voorzichtig met vuurwerk allemaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |