En waar laat je die als je hem niet gebruikt? Wij hebben daar niet echt plek voor....quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:14 schreef Tan het volgende:
Je hebt speciekuipen zó groot dat er een volwassene in past. Zo ging een vriendin van me jarenlang in bad, mét haar kleintje.
Dat bibabad kun je inklappen en neemt dan vrij weinig ruimte in.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:17 schreef Jelief het volgende:
Rewimo kwam ooit eens met een link naar bibabad, ik weet niet of ze hem nou ook zelf heeft.
En over het ergens laten,waar laat je dat bibabad dan?
als ze al geen plaats heeft voor een speciekuip.. waar moet ze dan een ligbad latenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:48 schreef lady-wrb het volgende:
kan je niet gewoon een zitbad kopen? die kan je desnoods tweedehands aanschaffen en dan kan je nog samen met noah in bad ook.
daar moest ik ook meteen aan denken toen ik de foto's van dat badje zag! lijkt er precies op, alleen wat lager. Heb alleen geen idee of die waterdicht zijn..quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:48 schreef poemojn het volgende:
Xenos schijnt voor ca 5 euro flexibele wasmanden te hebben, die gebruiken sommige mensen ook. Myrthe past nog in haar BebeJou-'tummytub', dus die gebruiken wij nu tot de verbouwing.
Volgens mij kun je het formaat ook aanpassen toch? Je kunt hem wat smaller en hoger maken maar ook wat lager en breder? Dat dacht ik tenminste.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind 90 x 90 overigens niet zo kleinen de prijs vind ik ook best meevallen.
Ik denk dat je zo'n zitbad bedoelt? Zo'n losse van kunststof?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:18 schreef danosa het volgende:
Wij hebben een kinderbadje van 1.00*1.50 Tex voor een prikkie op MP gekocht, maar kan er nu geen een op vinden. Het is 1 met 2 verdiepingen en wij kunnen er zelfs bij in. Althans 1 van ons bedoel ikMijn broer en ik zaten vroeger altijd in zo'n kinderbadje te badderen en het badje past prima in een kleine douche. Als ik een plaatje vindt plaats ik hem gelijk, of misschien dat iemand anders weet wat ik bedoel.
Dat vond ik dus ook, tot ik um in het echt zag. Tis gewoon een omgebouwde wasmand en echt tegenvallend klein (en dan is de prijs dus niet meevallend vond ik..)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind 90 x 90 overigens niet zo kleinen de prijs vind ik ook best meevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |