Lees de OP. Daar gaat dit topic niet over.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:30 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo'n auto wil ik ook als ik mijn rijbewijs heb
In dat geval kom ik over 23 jaar wel terug.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Lees de OP. Daar gaat dit topic niet over.![]()
Ja, maar is niet hetzelfde. Ik heb het niet over auto's die je gehad hebt, maar over auto's uit je omgeving.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:37 schreef golfer het volgende:
Topic lijkt verdacht veel op Pimp je auto van 40 jaar terug.
Dan moet je duidelijker zijn. Auto's uit je jeugd die nu oldtimers zijn, zijn hetzelfde als auto's uit mijn jeugd of waar mijn ouders of ik ingereden heb en die zijn nu ook allemaal oldtimers.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Heren? De OP? Het gaat me om modellen, waarvan je in je jeugd stapels zag rondrijden en die nu old-timer value zijn. Voor auto's die je zelf gehad hebt, is er een ander topic.
Wat een lelijke scooterquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:51 schreef barman het volgende:
De Messerschitt Kabinenroller werd in de jaren 60 of 70 naar ik meen onveilig verklaard omdat hij onder de steeds hoger op hun wielen staande vrachtwagens door kon schieten. Ik vond het als kind de meest fantastische auto. Jammer dat kinderen geen rijbewijs mochten. Er stonden er 3 in pasteltinten bij ons verspreid door de buurt.
[afbeelding]
Messerschmitt_KR200_Kabinroller
[afbeelding]
[Ome Barman modus] bubblecar!!! [/Ome Barman modus]quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:57 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wat een lelijke scooter[/jeugd van tegenwoordig
.]
quote:Hij noemde zijn constructie 'Kabinenroller'. In het Nederlands zou het zoiets betekenen als scooter met een cabine. Het leek op een vliegtuigcockpit, door de stoelen achter elkaar, op scooterwielen. Het gevalletje werd ooit omschreven als: Meer vliegtuig dan scooter, meer auto dan vliegtuig, meer scooter dan auto. Kortom, het was een unieke creatie. In die tijd werd het door motortijdschriften omschreven als een scooter met zijspan, en door autobladen als een dwergauto, maar volgens enthousiasten was het dat allebei niet. Het was de unieke creatie van een genie, een product dat perfect paste in de tijd en die plaats. De 'Kabinenroller' had niet in een andere tijd of op een andere plaats kunnen ontstaan. bron
Mijn vader had deze:quote:
hoop het niet. C3 is is echt een lelijke grafbak... Die moet zo snel m ogelijk uit het straatbeeld verbannen worden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En zo zijn er nog meer. Gaan de huidige auto's langer mee? Zullen onze kinderen ook nog steeds een (tweedehands) Citroen C3 kunnen kopen?
Verroest, die had m'n zus ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:13 schreef Dirkh het volgende:
De Ami 8
Een geweldige auto eigenlijk. We hadden een gele.
[afbeelding]
Wij hebben hem ook een tijdje gehad. Overigens niet verroest.quote:
Zelfde meganisme en pookje als de 2CV dus.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:28 schreef laffer het volgende:
leuk detail trouwens: "de versnellingspook" dat was net zo`n wandelstok die in het dashbord was geprikt![]()
Zie hem nog regelmatig.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:39 schreef Captain_Chaos het volgende:
De DAF personenauto.
Het product van Hollands welvaren is nog slechts bij toeval te bewonderen.
Bij mij voor de deur bijvoorbeeld
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
yep, net zo grappigquote:Op zondag 26 maart 2006 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelfde meganisme en pookje als de 2CV dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |