quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
en dan heb je óók nog de laatste post
de grote klap was wel dat jij tegen me msndequote:Op donderdag 23 maart 2006 15:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
en dan heb je óók nog de laatste post
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de grote klap was wel dat jij tegen me msnde
trauma!
nee, nu nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:21 schreef Tally het volgende:
Oe Jerruh kom maar op met die foto van jou in een jurkje
Mwjah alleen omdat hij in mijn Hyves lijstje staat, word er aangenomen dat ik hem goed ken en wil diegene alles over hem weten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:46 schreef Jerruh het volgende:
fijn voor je.
Vanwege watquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:31 schreef Jerruh het volgende:
ja en ik ben nog steeds over de zeik...
Ahh,,quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:43 schreef dewceend het volgende:
[..]
Ahh,,
Wat lief om dat nu te vragen aan mensen![]()
![]()
![]()
Xje ! biw btw![]()
En tja
get a roomquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:43 schreef dewceend het volgende:
[..]
Ahh,,
Wat lief om dat nu te vragen aan mensen![]()
![]()
![]()
Xje ! biw btw![]()
En tja
Véél beter heb vanmdaag zwarte(doffe gekcoht) enquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe was het met je verslaving?
Tis inderdaad klote als ik dat zo lees. Maar eigenlijk moet je gewoon niet beginnen aan niet inschrijven, want de bestanden van het IBG en de gemeente staan tegenwoordig aan elkaar gekoppeld. Dus je valt altijd door de mand.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:31 schreef Jerruh het volgende:
ja en ik ben nog steeds over de zeik...
Dat soort situaties zijn erg kut ja, zeker als verschillende instanties etc elkaar dwars zitten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je vorig topic goed las, wist je het al.
DVDtje gekeken, vanochtend ff wat opdrachten gedaan..zo ff ergens thee drinken en vanavond drukke avondquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:48 schreef dewceend het volgende:
[..]
Véél beter heb vanmdaag zwarte(doffe gekcoht) en
morgen denk ik de groene ervan
haha ,,
En jij wat gdaan??
nou ja kijk, dat had ik ook, maar als je in een periode zit waarin je gedwongen bent door omstandigheden op kamers te moeten en kamers die er zijn gewoon te duur zijn, dan is zoiets gewoon heel fijn. en het is al door heel veel mensen gezegd dat ze het schandalig vinden dat er op deze manier nooit wat voor studenten word gedaan...quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:48 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Tis inderdaad klote als ik dat zo lees. Maar eigenlijk moet je gewoon niet beginnen aan niet inschrijven, want de bestanden van het IBG en de gemeente staan tegenwoordig aan elkaar gekoppeld. Dus je valt altijd door de mand.
Hopelijk gaat het snel weer beter met je
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
DVDtje gekeken, vanochtend ff wat opdrachten gedaan..zo ff ergens thee drinken en vanavond drukke avond
Gezellie!quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:52 schreef dewceend het volgende:
[..]
Beter haha ,, tja ik ga vnaaf naar UHm ,, Kweet niet naar een vriendin ! haha dan heb ik t al druk zat mee
![]()
Xje!
Whaha ,, tja dan is het altijd goed hequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gezellie!
ik zie mijn 2 beste vriendinnetjes ook vanavond
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:58 schreef dewceend het volgende:
[..]
Whaha ,, tja dan is het altijd goed he,,
Uhm ik ga ff koken spreek jullie vnaaf of morgen wel weer en jou ook he CDP
Xje! voor cdp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik las wat andersquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
morgen de hele dag op mijn zieke nichtjes passen![]()
mac natuurlijk jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:50 schreef davidov het volgende:
Ik heb honger en 3 keuzes:
Ik eet thuis. Voordelen: gratis. Nadelen: gezeur en ik moet wachten op het eten en kan niet meteen weer wegrennen
Ik eet bij mn vereniging. Voordelen: nog geen 2 euro, het is er gezellig. Nadelen: De UBER-vegarin kookt vandaag en komt altijd met een ranzige maaltijd die ik tot op heden nog nooit heb weg kunnen krijgen zonder grote eenheden water of bier.
Ik eet bij de mac. Voordelen: snel, lekker, en iets wat lijkt op vlees. Nadelen: duur en nog meer tijd te doden
Optie 3 it is
De taak van huisvrouw is meestal ondankbaar werkquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
heb ik alles af.. belt huisgenoot dat ie er pas over een half uur is.. en andere smst dat ie helemaal niet komt.. zucht
Jaquote:
Goedesmorgens juffrouw jeannie....quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja
Ik voel me net zo'n figuur uit Debiteuren Crediteuren
Het gaat gewoon écht zo!My my my.....
Hahai
Nee, dat nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:16 schreef davidov het volgende:
[..]
Goedesmorgens juffrouw jeannie....
Is zij er ook? ja? mevrouw jeannie? met de koffie enzo?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, dat niet![]()
Wel ipv: "hey! Nieuwe haakies!!" daar "Hey, nieuwe mappen!" en kantoorhumor en alles
Ik heb nu echt zoiets van en nu ga ik godverrrredomme (![]()
) studiepunten halen ook!
Maar ik ga nu op mijn handen zitten, want online over werk hebben vind ik een beetje riskant
Maar wees blij dat je/jullie me niet dagelijks zien, want ik stuiter dus gigantisch, na een werkdag. Een kantoor is echt NIKS NIKS NIKS voor mij. Dat is me (weer) even duidelijk geworden. Maaaaarrrrr ik blijf het werk doen hoor
het is niet erg om te doen, het is alleen het... ja, nou ja, nee, dit houd ik geen jaren vol. Godzijdank is het een bijbaan en studeer ik erbij. Het is iig vol te houden.
Hahaha, ja, geen inhoudsloos gezwam meer he, nu?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:24 schreef davidov het volgende:
[..]
Hoezo is het zo gevaarlijk om over werk te hebben? maar vooral niet doen als je er geen zin in hebt
Ik moet zeggen dat het topic wel een stuk rustiger is geworden de laatste tijd sinds je nu minder vaak online bent![]()
Probleem wat studentenvereniging betreft is dat ik daar nooit kan weg komen zonder een flinke slok op (kan de verleiding niet weerstaanquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:50 schreef davidov het volgende:
Ik heb honger en 3 keuzes:
Ik eet thuis. Voordelen: gratis. Nadelen: gezeur en ik moet wachten op het eten en kan niet meteen weer wegrennen
Ik eet bij mn vereniging. Voordelen: nog geen 2 euro, het is er gezellig. Nadelen: De UBER-vegarin kookt vandaag en komt altijd met een ranzige maaltijd die ik tot op heden nog nooit heb weg kunnen krijgen zonder grote eenheden water of bier.
Ik eet bij de mac. Voordelen: snel, lekker, en iets wat lijkt op vlees. Nadelen: duur en nog meer tijd te doden
Optie 3 it is
En TOCH is het jammer dat het hier zo snel stil is nuquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha, ja, geen inhoudsloos gezwam meer he, nu?
Maar ja ik bedoel als iemand dat leest enzo daarvandan ben ik wel de spreekwoordelijke lul
Ik kan er nl nu al een boek over schrijven qua gedachtengangen en dingetjes die ik heb meegemaakt enz enz.
Och ik moet er toch naartoe, heb nog wat administratie daar liggen en tevens verwacht men gewoon van mij dat ik aanwezig ben van minimaal 2200 tot 0200quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Probleem wat studentenvereniging betreft is dat ik daar nooit kan weg komen zonder een flinke slok op (kan de verleiding niet weerstaan)
Ik geef je helemaal gelijk! Maar ja, als er iets is wat ik geleerd heb door mijn werk is het wel dat regels niet altijd gemaakt zijn voor de mensen die er het meeste voordeel van zouden moeten hebbenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja kijk, dat had ik ook, maar als je in een periode zit waarin je gedwongen bent door omstandigheden op kamers te moeten en kamers die er zijn gewoon te duur zijn, dan is zoiets gewoon heel fijn. en het is al door heel veel mensen gezegd dat ze het schandalig vinden dat er op deze manier nooit wat voor studenten word gedaan...
Jajajajajajajaquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:38 schreef davidov het volgende:
[..]
En TOCH is het jammer dat het hier zo snel stil is nu
Ok dat kan ik me voorstellen maar hoeveel van die lui denk je nou echt dat er op fok komen? En hoeveel dat ze je naam kunnen vinden? En ook nog eens in dit topic gaan lezen. Alles lezen tot ze iets van jou zien
Verschrikkelijk dat leven van een loonslaafquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajajajajaja
OK: elke pauze hetzelfde rondje lopen 's middags en altijd koopt één en dezelfde man dan standaard gestructureerd telkens weer een kraslot en dan lopen en dan is de pauze van een half uur weer voorbij en steeds dezelfde rare niet-humor-bevattende grapjes zoals opmerkingen maken als iemand niest of als iemand even zucht om het één of ander en oprecht blij reageren als er een nieuw kladblokje uit het plastic wordt gehaald en... Nou ja... Dat o.a. dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |