quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
en dan heb je óók nog de laatste post
de grote klap was wel dat jij tegen me msndequote:Op donderdag 23 maart 2006 15:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
en dan heb je óók nog de laatste post
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de grote klap was wel dat jij tegen me msnde
trauma!
nee, nu nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:21 schreef Tally het volgende:
Oe Jerruh kom maar op met die foto van jou in een jurkje
Mwjah alleen omdat hij in mijn Hyves lijstje staat, word er aangenomen dat ik hem goed ken en wil diegene alles over hem weten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:46 schreef Jerruh het volgende:
fijn voor je.
Vanwege watquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:31 schreef Jerruh het volgende:
ja en ik ben nog steeds over de zeik...
Ahh,,quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:43 schreef dewceend het volgende:
[..]
Ahh,,
Wat lief om dat nu te vragen aan mensen![]()
![]()
![]()
Xje ! biw btw![]()
En tja
get a roomquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:43 schreef dewceend het volgende:
[..]
Ahh,,
Wat lief om dat nu te vragen aan mensen![]()
![]()
![]()
Xje ! biw btw![]()
En tja
Véél beter heb vanmdaag zwarte(doffe gekcoht) enquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe was het met je verslaving?
Tis inderdaad klote als ik dat zo lees. Maar eigenlijk moet je gewoon niet beginnen aan niet inschrijven, want de bestanden van het IBG en de gemeente staan tegenwoordig aan elkaar gekoppeld. Dus je valt altijd door de mand.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:31 schreef Jerruh het volgende:
ja en ik ben nog steeds over de zeik...
Dat soort situaties zijn erg kut ja, zeker als verschillende instanties etc elkaar dwars zitten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je vorig topic goed las, wist je het al.
DVDtje gekeken, vanochtend ff wat opdrachten gedaan..zo ff ergens thee drinken en vanavond drukke avondquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:48 schreef dewceend het volgende:
[..]
Véél beter heb vanmdaag zwarte(doffe gekcoht) en
morgen denk ik de groene ervan
haha ,,
En jij wat gdaan??
nou ja kijk, dat had ik ook, maar als je in een periode zit waarin je gedwongen bent door omstandigheden op kamers te moeten en kamers die er zijn gewoon te duur zijn, dan is zoiets gewoon heel fijn. en het is al door heel veel mensen gezegd dat ze het schandalig vinden dat er op deze manier nooit wat voor studenten word gedaan...quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:48 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Tis inderdaad klote als ik dat zo lees. Maar eigenlijk moet je gewoon niet beginnen aan niet inschrijven, want de bestanden van het IBG en de gemeente staan tegenwoordig aan elkaar gekoppeld. Dus je valt altijd door de mand.
Hopelijk gaat het snel weer beter met je
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
DVDtje gekeken, vanochtend ff wat opdrachten gedaan..zo ff ergens thee drinken en vanavond drukke avond
Gezellie!quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:52 schreef dewceend het volgende:
[..]
Beter haha ,, tja ik ga vnaaf naar UHm ,, Kweet niet naar een vriendin ! haha dan heb ik t al druk zat mee
![]()
Xje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |