Ach, morgen kom je die kneus tegen waar je al 3 jaar achteraan huppelt en is de roze wolk weer weg.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:20 schreef Vivi het volgende:
Ik wil gewoon weer chagrijnig en cynisch zijn!
misschien is het wel een en dezelfde figuurquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ach, morgen kom je die kneus tegen waar je al 3 jaar achteraan huppelt en is de roze wolk weer weg.
Da's dan toch alleen maar een garantie dat het weer snel over is?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
misschien is het wel een en dezelfde figuur
Nee joh, die is echt passe, ik ben helemaal afgeknaptquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
misschien is het wel een en dezelfde figuur
oh wat is er allemaal mis met deze dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee joh, die is echt passe, ik ben helemaal afgeknapt![]()
Deze is veel leuker
das waar maar wie weet is het dit keer andersquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Da's dan toch alleen maar een garantie dat het weer snel over is?
Even gabaseerd op mijn beperkte kennis van de Vivi-soap hoor.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh wat is er allemaal mis met deze dan?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja he, dat vraag ik me ook afquote:
*proest*quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:28 schreef DarkElf het volgende:
Ik was nog vergeten te vermelden dat hij 32 is.quote:
that's the spiritquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja he, dat vraag ik me ook af![]()
Ja hij is single ja
Ach hij zal me wel snel dumpen
Dit is er zo eentje die zijn moeder gaat fileren.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:35 schreef Vivi het volgende:
[..]![]()
Helemaal niks
Hij is lief, volwassen, geinteresseerd, sexy en heeft geen sexuele defecten!![]()
Hoe eng
moedercomplexje misschien?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik was nog vergeten te vermelden dat hij 32 is.
Ik ken hem net, we zitten nog in de "jezelf van je beste kant laten zien-zone"quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
moedercomplexje misschien?
ach kom, hij moet toch iets mankeren??
ow.... nou veel plezier dan met hemquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als Roda supporter!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:21 schreef BobRooney het volgende:
Dan had je gisteren voetbal moeten kijken![]()
Nee, ik zag alleen berichtjes met "Tubgirl"quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:40 schreef DarkElf het volgende:
ik zou zijn gsm eens checken of er niet allemaal " mama" berichtjes staan.
of van zijn vriendje ofzo
oh tis een Fok!ker?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, ik zag alleen berichtjes met "Tubgirl"
Whahaha nee, zie topic "versierblunders":')quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh tis een Fok!ker?
geen enge ziektes, eczeem, psoriasis, stinkende adem, herpes, gonnorroe, vliezen tussen zijn tenen, puisten, enge hobbies?
En jij bent?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hé je lacht.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:27 schreef Maikuuul het volgende:
Tegen mij zeggen ze eigenlijk altijd dat ik lach
Nee, maandelijks ongemakjequote:
31quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:55 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
En jij bent?
Daarbij zie ik t probleem niet helemaal...Verliefd zijn maakt je achterlijk, toegegeven, maar voor een tijdje is dat ook wel leuk..
Ok, nu zie ik t probleem helemaal niet meer...dus....wat is t probleem? Heb je een hekel aan je ongecompliceerd lekker voelen? Of een fobie t.o.v. mannen in t algemeen?quote:
Schopje --> SEXquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
En zijn hobbies vallen ook niet echt tegen tot nu toe![]()
Ben je weer verliefd op die kerel waardoor je je steeds "perongeluk" laat neuken?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:20 schreef Vivi het volgende:
Bah, ik ben verliefd, ik voel me als een slechte figurant in een 3e rangs Sound of Music-achtig toneelstuk![]()
Ik haaaaat mensen die rondlopen met zo'n eeuwige glimlach op hun hoofd vastgeplakt, en nu betrap ik mezelf erop![]()
Zo van "Hij struikelde en viel toevallig.."quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:57 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ben je weer verliefd op die kerel waardoor je je steeds "perongeluk" laat neuken?![]()
Ach, dat gaat ook vervelenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:20 schreef Vivi het volgende:
Punt 2 is bij vooral bij vrouwen zeldzaamquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:01 schreef Seneca het volgende:
Mannen (en vrouwen) voldoen over het algemeen aan hoogstens 2 van de volgende 3 eigenschappen:
1. aantrekkelijk
2. mentaal stabiel
3. single
Pick your choice, zou ik zeggen
Ow, trouwens, Maikuuul, je lacht.
Vermoord haarquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:20 schreef Vivi het volgende:
Bah, ik ben verliefd, ik voel me als een slechte figurant in een 3e rangs Sound of Music-achtig toneelstuk![]()
Ik haaaaat mensen die rondlopen met zo'n eeuwige glimlach op hun hoofd vastgeplakt, en nu betrap ik mezelf erop![]()
Kom maar bij mij langs, dan zal ik je eens laten zien hoe chago je kan wordenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:20 schreef Vivi het volgende:
Het is uit tussen ons !quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:20 schreef Vivi het volgende:
Een trilogie in zes delen zal dit keer hopelijk volstaanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef SeLang het volgende:
* SeLang voelt weer een reeks reeksen aankomen
Je had zeker nog niet in de gaten dat dot een Vivi-topic isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Net alsof je op iemand met eczeem of psoriasis niet verliefd kan/mag worden omdat er dan iets "mis" met hem/haar is![]()
Diegene waarop je verliefd bent mag blij zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:20 schreef Vivi het volgende:
Bah, ik ben verliefd
Het is nog niet eens officieel aan hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan maak je het uit, word je vanzelf wel chagrijnig
Zonder spelfouten?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het is nog niet eens officieel aan hoorLijkt me een beetje prematuur!
Maar ik kreeg net wel een heeeeel lief smsje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:51 schreef DeeCruise het volgende:
Lol....
Even offtopic...die foto met die honden, heb je die ook groter?
Zonde...quote:
Tot het moment dat je hem in bed vind met zijn moeder en blijkt dat ze er wel een heel speciale relatie op nahouden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:04 schreef Vivi het volgende:
Zucht, ik heb nog steeds vlinders, hij is zo leuk en lief en sexy en en en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe lang kan dit nog duren
Ik ben 31quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:08 schreef Developersrus het volgende:
All righty then...weer zo'n huppelkutje...
Tis ook nooit goed he, volgens mij moet je es een beurt krijgen Xenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat de omschrijving treffend is![]()
Ja, je moet je toch echt nog even bewijzen hoor. Kijken of je je naiviteit dan eindelijk kwijt bent. Wat niet wegneemt dat je gelijk hebt betreffende mijn beurtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tis ook nooit goed he, volgens mij moet je es een beurt krijgen Xen![]()
Ach lieverd, ik had de hoop ook al opgegeven hoor, alleen ik spreidde mijn verzuurdheid niet zo en publique ten toonquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, je moet je toch echt nog even bewijzen hoor. Kijken of je je naiviteit dan eindelijk kwijt bent. Wat niet wegneemt dat je gelijk hebt betreffende mijn beurt![]()
De hoop opgegeven klinkt wel heel dramatisch hoor. Ben tenslotte nog geen 31quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:52 schreef Vivi het volgende:
Ach lieverd, ik had de hoop ook al opgegeven hoor, alleen ik spreide mijn verzuurdheid niet zo en publique ten toonDat werkt demotiverend op het manvolk.
De hoop van alle rukkers, wat doe jequote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
De hoop opgegeven klinkt wel heel dramatisch hoor. Ben tenslotte nog geen 31![]()
En ik ben zeker niet op zoek naar een fokker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |