abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 maart 2006 @ 08:59:44 #176
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36319321
quote:
Zdenek Grygera dichtbij vertrek uit A'dam
Vrijdag 24 maart, door SV, Amsterdam, 08.48u GMT+01.00, De Telegraaf

De Tsjechische centrumverdediger Zdenek Grygera lijkt deze zomer Ajax te gaan verlaten. Hij komt er met Ajax niet uit en zal zijn contract waarschijnlijk niet verlengen.

Dit wist Martin van Geel in De Telegraaf te melden. 'We hebben laten zien dat we graag met hem verder wilden, maar het verschil tussen vraag en aanbod blijft onoverbrugbaar. Het ging niet gepaard met boze blikken, maar als we er niet uitkomen zullen wij ons nu moeten beraden op de toekomst', aldus de technisch directeur.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36319412
quote:
Het regionale medium Omroep Gelderland weet te melden dat technisch directeur Martin van Geel volgend week een afspraak heeft met de verhuurde Tom de Mul.

Dit meldde De Mul persoonlijk. Misschien dat hij aan het eind van het seizoen terugkeert, maar het kan volgens hem ook zomaar zo zijn dat hij nog een jaar verhuurd wordt aan Vitesse
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_36319426
Was te verwachten dat Gryga niet bij zou tekenen. Nu de Italiaanse clubs tegen elkaar op laten bieden en we kunnen nog een mooi bedrag voor Gryga vangen. Hopelijk heeft hij een mooi afscheid in de kuip met de beker in zijn handen. Gryga is een topper!
pi_36319482
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 07:15 schreef Superheld het volgende:

[..]

Inderdaad .
Zullen we samen gaan?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:21:06 #180
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36319559
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:06 schreef the_hunter het volgende:
Was te verwachten dat Gryga niet bij zou tekenen. Nu de Italiaanse clubs tegen elkaar op laten bieden en we kunnen nog een mooi bedrag voor Gryga vangen. Hopelijk heeft hij een mooi afscheid in de kuip met de beker in zijn handen. Gryga is een topper!
Hij heeft eerder gescoord in de Kuip, dus zou een mooi afscheid zijn. Wanneer hij een goed WK speelt, kan Ajax nog een mooi bedrag voor hem ontvangen en zijn opvolger is al gehaald.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36319647
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij heeft eerder gescoord in de Kuip, dus zou een mooi afscheid zijn. Wanneer hij een goed WK speelt, kan Ajax nog een mooi bedrag voor hem ontvangen en zijn opvolger is al gehaald.
Poeh wat een goal was dat. Jammer dat wij toen buiten stonden al heb ik me daar ook wel vermaakt. En met Japie Stam gaan we er ook niet op achteruit denk ik. Goede zaak dus. Plus dat ik Gryga een mooie transfer gun.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:32:08 #182
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36319727
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:27 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Poeh wat een goal was dat. Jammer dat wij toen buiten stonden al heb ik me daar ook wel vermaakt. En met Japie Stam gaan we er ook niet op achteruit denk ik. Goede zaak dus. Plus dat ik Gryga een mooie transfer gun.
Ik ook, waar Bogdan Lobont en Julien Escudé voor een schijntje door de achterdeur vertrokken, zal Zdenek Grygera voor een mooi bedrag naar een grote club gaan, lijkt mij. Met Jaap Stam, Thomas Vermaelen en Johnny Heitinga hebben we drie goede centrale verdedigers, misschien nog één aankoop? Amsterdammer en oud-Ajacied Gijs Luirink van FC Groningen?
pi_36319798
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik ook, waar Bogdan Lobont en Julien Escudé voor een schijntje door de achterdeur vertrokken, zal Zdenek Grygera voor een mooi bedrag naar een grote club gaan, lijkt mij. Met Jaap Stam, Thomas Vermaelen en Johnny Heitinga hebben we drie goede centrale verdedigers, misschien nog één aankoop? Amsterdammer en oud-Ajacied Gijs Luirink van FC Groningen?
Ik had Bogdan en Julien ook een heel mooi afscheid gegund. Ook toppers.

Een aankoop zou inderdaad kunnen, maar wie weet hoe Schilder zich ontwikkeld. Toch moet er een rechtsback bij komen denk ik. Of Blind moet met 3 verdedigers gaan spelen en Maduro daarvoor. Dat heeft wel mijn voorkeur.

------------ Heitinga ------ Stam ------ Vermaelen ------------
--------------------------- Maduro -------------------------------
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:51:24 #184
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_36320128
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:36 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Een aankoop zou inderdaad kunnen, maar wie weet hoe Schilder zich ontwikkeld. Toch moet er een rechtsback bij komen denk ik. Of Blind moet met 3 verdedigers gaan spelen en Maduro daarvoor. Dat heeft wel mijn voorkeur.

Zolang Maduro er ook maar vóór blijft spelen vind ik dit een prima verdediging!
Met Timisela, Schilder en Boakye heb je ook nog wat jeugd lopen die in de verdediging aardig uit de voeten kan.
Who needs Mathijsen anyway...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:52:54 #185
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36320172
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:36 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Precies wat ik voor ogen heb, met verder Maarten Stekelenburg op doel, Denny Landzaat als rechtshalf, Urby Emanuelson als linkshalf, Wesley Sneijder als tien, Markus Rosenberg als rechtsbuiten, Klaas-Jan Huntelaar als spits en Kenneth Perez als linksbuiten.
pi_36320199
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Precies wat ik voor ogen heb, met verder Maarten Stekelenburg op doel, Denny Landzaat als rechtshalf, Urby Emanuelson als linkshalf, Wesley Sneijder als tien, Markus Rosenberg als rechtsbuiten, Klaas-Jan Huntelaar als spits en Kenneth Perez als linksbuiten.
Amen
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:10:29 #187
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36320521
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:54 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Amen
Zullen wij het dan maar overnemen van Danny Blind?

Rondal Koeman is overigens de grootste kandidaat om Guus Hiddink op te volgen, Jan Wouters wordt dan zijn assistent. Oud-spelers van Ajax waren we wel gewend, maar wat moet PSV met twee oud-trainer van Ajax? Niet dat ik het erg vind, maar toch.
pi_36320561
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee dan toch liever Sneijder linkshalf, Perez op 10, Rosenberg linksbuiten
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:15:30 #189
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36320657
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:12 schreef keijz het volgende:

[..]

Nee dan toch liever Sneijder linkshalf, Perez op 10, Rosenberg linksbuiten
Urby Emanuelson op rechtsbuiten dan? Of een aankoop? Of Mauro Rosales?
pi_36321092
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Urby Emanuelson op rechtsbuiten dan? Of een aankoop? Of Mauro Rosales?
De Mul, en anders een aankoop.
pi_36321123
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:33 schreef keijz het volgende:

[..]

De Mul, en anders een aankoop.
Jij wilt Urby op de reservebank hebben ten faveure van de Mul?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:38:38 #192
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36321218
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:34 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Inderdaad, liever Urby Emanuelson dan Tom de Mul. Een potentiële aankoop kan ik mij niet bedenken, Julian Jenner is niet meteen basis-materiaal, maar zal eerder voor de breedte worden gehaald.
pi_36321276
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:34 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Urby rechtsbuiten?? Dat lijkt me toch niet echt een goed idee

ik zou dit willen:

1
2
3
4
         rosenberg, huntelaar, de mul / aankoop
                sneijder, perez, maduro
             uby, vermaelen, stam, heitinga
                              steek
pi_36321387
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:11 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Bij mijn vriendin thuis

Ben ik nu ook een nepperd, omdat ik één wedstrijd oversla ivm geldnood, terwijl ik verder naar alle uitwedstrijden (behalve Praag uit) ben geweest?
Neuh er zijn altijd wel speciale gevallen, maar jij gaat mij niet vertellen dat 30.000 man opeens wegblijft uit geldnood, terwijl de kaartjes veel goedkoper zijn dan de gemiddelde CL/competitiewedstrijd. Het is gvd een halve finale en dan krijg je het stadion niet eens halfvol, schandalig.

En als we naar de Kuip gaan hebben ze zeker allemaal wel opeens weer een potje met geld gevonden?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:50:48 #195
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_36321559
quote:
Huntelaar is sneller dan Eto'o, Henry en Toni

24/3/2006 9 :10

Klaas-Jan Huntelaar is de meest trefzekere spits van Europa. Van alle topscorers van negen van de grootste competities van Europa, heeft de Ajacied het minste tijd nodig om een doelpunt te maken.
VI.nl zette van negen Europese competities alle gegevens van de topschutters op een rijtje: België, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië, Nederland, Portugal, Schotland en Spanje. De spelers moesten minstens negen doelpunten hebben gemaakt om voor dit onderzoek in aanmerking te komen.

Van alle goalgetters heeft Huntelaar het beste gemiddelde. De aanvaller die 28 goals scoorde namens SC Heerenveen en Ajax, had gemiddeld tachtig minuten nodig per treffer. Daarmee is hij één van de zeven schutters die minder dan honderd minuten nodig hebben.

Miroslav Klose komt het dichtst in de buurt van Huntelaar. Miro heeft twee minuten meer nodig voor zijn goals. Van alle topscorers van de negen genoemde competities heeft Nuno Gomes de meeste tijd nodig: 166 minuten per doelpunt.
Onze held
Jawel, je keek.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:51:12 #196
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36321581
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:40 schreef keijz het volgende:

[..]

Urby rechtsbuiten?? Dat lijkt me toch niet echt een goed idee

ik zou dit willen:
[ code verwijderd ]
Hedwiges Maduro kan beter centraal spelen, maar dan zal Ajax ook wel een rechtshalf moeten halen, liefst Denny Landzaat. Tom de Mul is er nog niet, overtuigt mij niet bij Vitesse, maar dat deed Thomas Vermaelen destijds ook niet, toen hij was verhuurd aan RKC Waalwijk.

Hoop dat Ajax een rechtsback haalt (Dwight Tiendalli?), een rechtshalf (Denny Landzaat?), een centrale verdediger (Gijs Luirink?) en een rechtsbuiten (Julian Jenner?), waarvan alleen de rechtshalf voor de basis, de rest voor de breedte.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 10:58:45 #197
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:00:42 #198
53851 BoNi
pi_36321807
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 10:44 schreef devv05 het volgende:

[..]

Neuh er zijn altijd wel speciale gevallen, maar jij gaat mij niet vertellen dat 30.000 man opeens wegblijft uit geldnood, terwijl de kaartjes veel goedkoper zijn dan de gemiddelde CL/competitiewedstrijd. Het is gvd een halve finale en dan krijg je het stadion niet eens halfvol, schandalig.

En als we naar de Kuip gaan hebben ze zeker allemaal wel opeens weer een potje met geld gevonden?
Naar de Kuip gaan vast niet meer mensen dan dat er woensdag in het stadion zaten.
De beker leeft gewoon niet in Nederland/ bij Ajax en daar moet, zoals eerder gezegd, wat aan gedaan worden.
Schitterend!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:01:45 #199
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36321849
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:00 schreef BoNi het volgende:

[..]

Naar de Kuip gaan vast niet meer mensen dan dat er woensdag in het stadion zaten.
De beker leeft gewoon niet in Nederland/ bij Ajax en daar moet, zoals eerder gezegd, wat aan gedaan worden.
Alle 15.000 kaarten die Ajax ter beschikking worden gesteld zullen uitverkocht raken, geloof me nou!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:02:13 #200
53851 BoNi
pi_36321863
quote:
Als ik hem was zou ik dat shirt nog even bewaren.
Schitterend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')