Dan is hij jouw man.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Nou als dat van die voorzet echt klopt.
Je hebt ook een stand-in nodig natuurlijk. Maar ik weet niks over die gast, dus kan er verder geen oordeel over gevenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat moet Ajax nou weer met hem? Zijn stats zijn ook niet bepaald overtuigend. 8 keer gespeeld waarvan 7 keer ingevallen of gewisseld. Waarom geven ze Urby niet gewoon 100 % vertrouwen?
quote:
Rugnummer 15
Geboorteplaats - en datum Luik – 01-08-1987
Nationaliteit Belg
Partner Sandrine Bourguignon
Kinderen -
Vorige clubs Seraign / Standard
Positie Verdediger
Lengte / Gewicht 1m81 / 73 kg
Aantal wedstrijden 1
Aantal doelpunten in België 0
Aangesloten sinds 2003
Contractduur 30-06-2008
Omdat Blind zo zijn eigen tactische (of nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat moet Ajax nou weer met hem? Zijn stats zijn ook niet bepaald overtuigend. 8 keer gespeeld waarvan 7 keer ingevallen of gewisseld. Waarom geven ze Urby niet gewoon 100 % vertrouwen?
Ach, een jonge, talentvolle, Nederlandstalige linksbuiten met een goede voorzet, die ook nog eens als linksback uit de voeten kan, mag van mij komen, zeker wanneer hij geen vermogen kost. Kenneth Perez, Ryan Babel, Nicolae Mitea en Markus Rosenberg kunnen allemaal wel als linksbuiten spelen, maar hebben geen van allen een goede voorzet in huis. Het zal echter wel betekenen dat John Goossens en Dirk Boerrigter vooralsnog geen kans krijgen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:32 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik ook niet. En met Perez, Mitea, Rosenberg en Babel hebben we genoeg linksbuitens. Ik heb liever dat Ajax op zoek gaat naar een rechtshalf.
Klopt, alleen geen vaste waarde, en als hij erin staat staat hij links back of links midden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:38 schreef Radegast het volgende:
Pocognoli is een linksback.
Speelt volgens mij ook voor Jong Belgie.
Wat een grafkopquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:41 schreef Nashje het volgende:
Hij speelt inderdaad voor Jong Belgie.
[afbeelding]
Perez heeft wel een aardige voorzet hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, een jonge, talentvolle, Nederlandstalige linksbuiten met een goede voorzet, die ook nog eens als linksback uit de voeten kan, mag van mij komen, zeker wanneer hij geen vermogen kost. Kenneth Perez, Ryan Babel, Nicolae Mitea en Markus Rosenberg kunnen allemaal wel als linksbuiten spelen, maar hebben geen van allen een goede voorzet in huis. Het zal echter wel betekenen dat John Goossens en Dirk Boerrigter vooralsnog geen kans krijgen.
Lelijker dan Patrick Lodewijks is ie zeker niet.quote:
Pocognoli is echt geen linksbuiten hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, een jonge, talentvolle, Nederlandstalige linksbuiten met een goede voorzet, die ook nog eens als linksback uit de voeten kan, mag van mij komen, zeker wanneer hij geen vermogen kost. Kenneth Perez, Ryan Babel, Nicolae Mitea en Markus Rosenberg kunnen allemaal wel als linksbuiten spelen, maar hebben geen van allen een goede voorzet in huis. Het zal echter wel betekenen dat John Goossens en Dirk Boerrigter vooralsnog geen kans krijgen.
voetbalzonequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lelijker dan Patrick Lodewijks is ie zeker niet.
Maar waar komt dat bericht over Pocognoli eigenlijk vandaan?
Ik had dit nieuws van: http://www.soccerplaza.be/nieuws/3299quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lelijker dan Patrick Lodewijks is ie zeker niet.
Maar waar komt dat bericht over Pocognoli eigenlijk vandaan?
Aangezien het een Belgische site is, ging/ga ik ervan uit dat ze de positie van Sebastien Pocognoli wel weten, beter dan wij hier in Nederland.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Pocognoli is echt geen linksbuiten hoor.
Idd, over de kwaliteiten van Kuyt heb ik het niet, die gast is gewoon goed. Maar wat een rotkop heeft die gast idd...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:55 schreef Erwtensoep het volgende:
grafkop
Het valt me inderdaad ook op dat veel mensen het hier alleen over het uiterlijk van voetballers hebben en niet over hun voetbalkwaliteiten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, over de kwaliteiten van Kuyt heb ik het niet, die gast is gewoon goed. Maar wat een rotkop heeft die gast idd...
Ach, die kakkerlak begint er zelf over. Hoe typisch, homo's lopen hand in hand? Verder interesseert het me geen fuck hoe onze spelers eruit zien, als ze maar presteren.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het valt me inderdaad ook op dat veel mensen het hier alleen over het uiterlijk van voetballers hebben en niet over hun voetbalkwaliteiten.
Maar ik ben het wel eens over Kuyt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |