quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:27 schreef Camplo het volgende:Ik ga eten maken. 12:50 uur. Meteen gezeik de aanrecht is gedaan dus had je maar eerder moeten eten. Ik zeg rot op.
Oh, ik wist niet dat je dat net gedaan had, maar ik zal het netjes achterlaten hoor mam
![]()
quote:
Pak 3 boterhammen. Gisteren had ik pakje gelderse worst opengemaakt. Die had ik vanochtend gegeten na de kranten en lagen nog 10 plakjes. Echter ik pakte pindakaas (4 sneetjes). Mevrouw zegt: Oh, die worst is zeker weer oud en eet je weer niet. Koop niks meer voor jou, bats loopt ze naar de koelkast gooit ze het weg.
![]()
Ja rot dan maar lekker op ofzo.
Toegegeven, dat is wel raar... Weet je zeker dat er niet ergens een 'KUTHOER, IK EET WAT IK WIL ETEN, WANEER IK HET WIL ETEN' tussen moet..?
quote:
Saillant detail; ze begint nu 7 minuten geleden een broodje gezond te maken en kruimelt de hele aanrecht vol.
Misschien ruimt ze haar eigen troep op..?
quote:
Loopt ze constant te miepen dat de 2 diepvrieskisten bij ons en ook de 2 vriesvakken van de 2 koelkasten in de garage vol zitten. Gaat ze vervolgens alles opnoemen bij de Sligro dat ze wilt gaan halen, BEHALVE wat ik nodig heb. Dat was niet meer nodig.
Geef haar een folder met grotere koelkasten erin..? En vraag vriendelijk waarom jouw wensen niet meer nodig zijn? Of is een dialoog onmogelijk...?
quote:
Tja als je constant bezig blijft mij het bloed onder de nagels uit te halen en alle communicatie bewust op conflict aangestuurd wordt (dingen zachtjes zeggen maar PRECIES zo, dat je het wel hoort) dan ben je gewoon fout bezig.
Geef dat mens een beetje credit. Ze weet je verdomd goed te irriteren en dat vind ik knap.. Het is al gezegd, maar in het kader van je studie is je moeder een interessant subject dunkt me...
quote:
Aanleiding? Geen idee.
PMS? 46 jaar? Me pa tot 23 april van huis? Geen idee, maar lastig is het wel, en dat gezeik gaat in een frequentiepolygoon van 1x per dag naar 5+ keer per dag (mooie golvende beweging).
Ga eens eerlijk bij jezelf na of jij niet misschien af en toe anders kan reageren op situaties waardoor het allemaal wat vriendelijker blijft, als je eerlijk denkt dat jij er verder totaal niets mee te maken hebt, dan...uhm...zal het je vader wel zijn...
quote:
Lekker kut dus. Toedeledokie, Ajax heb mooi 4-1 gewonnnen, en ik ben nu weer leren for what it's worth. Psychologie
Have fun
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.