It's my mum for god sakequote:Op donderdag 23 maart 2006 13:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
MILF?
Ik ben al bij tel 787.922quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:28 schreef Insomaniac het volgende:
Tel tot 10 geef je moeder een dikke kus en ga op zoek naar een eigen stekkie. Na drie maanden ga je je moeder ontzettend missen.
zo hebbik er thuis ook 1. Ga op jezelf wonen, heje geen gezeik meerquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:27 schreef Camplo het volgende:
Vanwege grote problemen aangeboden:
Kenmerken:
- Conflictgestuurde communicatie
- Poetsstoornis
- Achterlijke denkpatronen
- Achterlijke redenaties bij meningsverschillen.
- Alles voor zichzelf is goed.
Voorbeeld:
Ik ga eten maken. 12:50 uur. Meteen gezeik de aanrecht is gedaan dus had je maar eerder moeten eten. Ik zeg rot op. Pak 3 boterhammen. Gisteren had ik pakje gelderse worst opengemaakt. Die had ik vanochtend gegeten na de kranten en lagen nog 10 plakjes. Echter ik pakte pindakaas (4 sneetjes). Mevrouw zegt: Oh, die worst is zeker weer oud en eet je weer niet. Koop niks meer voor jou, bats loopt ze naar de koelkast gooit ze het weg.Ja rot dan maar lekker op ofzo. Saillant detail; ze begint nu 7 minuten geleden een broodje gezond te maken en kruimelt de hele aanrecht vol.
Loopt ze constant te miepen dat de 2 diepvrieskisten bij ons en ook de 2 vriesvakken van de 2 koelkasten in de garage vol zitten. Gaat ze vervolgens alles opnoemen bij de Sligro dat ze wilt gaan halen, BEHALVE wat ik nodig heb. Dat was niet meer nodig.
Tja als je constant bezig blijft mij het bloed onder de nagels uit te halen en alle communicatie bewust op conflict aangestuurd wordt (dingen zachtjes zeggen maar PRECIES zo, dat je het wel hoort) dan ben je gewoon fout bezig.
Aanleiding? Geen idee.
PMS? 46 jaar? Me pa tot 23 april van huis? Geen idee, maar lastig is het wel, en dat gezeik gaat in een frequentiepolygoon van 1x per dag naar 5+ keer per dag (mooie golvende beweging).
Lekker kut dus. Toedeledokie, Ajax heb mooi 4-1 gewonnnen, en ik ben nu weer leren for what it's worth. Psychologie![]()
Misschien is ze in de overgangquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:31 schreef Insomaniac het volgende:
svp nokken met de kinderachtige reacties.
Je eigen moeder bashen is pas kinderachtigquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:31 schreef Insomaniac het volgende:
svp nokken met de kinderachtige reacties.
Als je dat op die manier zegt is het een normale reactie en dus niks mis mee.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Je eigen moeder bashen is pas kinderachtig![]()
euh, ja dat kan welquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah dat zou het zijn. Maar zoiets duurt toch geen jaren?
Offcourse, daarom heeft ze Camplo ook op de wereld gezet!quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:30 schreef Herkauwer het volgende:
Is ze nog maagd?
In Tilburg wonen er toch ontzetten veel studenten op kamers? Je zou natuurlijk iets minder kieskeurig kunnen zijn, ben je iig van je moeder verlost. Tot je in de weekenden je vuile was afgeeft, geld vraagt omdat je je huur niet kan betalen en lekker mee eet van mama's kookkunsten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:42 schreef Camplo het volgende:
Ik ga niet op mezelf wonen aangezien ik dat alleen zou doen BOVEN de rivieren en dat een beetje te ver is voor mn school --> Tilburg University.
Dus nee.
En maak het die modjes nu eens niet zo lastig en reageert normaal, dank u. Ik ben weer ff 'The Cognitive Approach' leren![]()
![]()
profiteurquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
In Tilburg wonen er toch ontzetten veel studenten op kamers? Je zou natuurlijk iets minder kieskeurig kunnen zijn, ben je iig van je moeder verlost. Tot je in de weekenden je vuile was afgeeft, geld vraagt omdat je je huur niet kan betalen en lekker mee eet van mama's kookkunsten..
Owkeeeequote:Op donderdag 23 maart 2006 13:42 schreef Camplo het volgende:
Ik ga niet op mezelf wonen aangezien ik dat alleen zou doen BOVEN de rivieren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |