Zou de priester dat voorstellen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:18 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Sorry.
Ze laten de priester*edit* in de steek?
Een priester vind ik toch een redelijk symbool voor geloof. Maar omdat de stad aangevallen wordt laat de priester zijn geloof vallen (omdat ze blijkbaar niet bescherm werden door hun geloof)?quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:20 schreef mamamiep het volgende:
Chef bedoel je of niet (weet even zijn naam niet meer)? Die liet de serie in de steek omdat ze zijn geloof aantastte. Dus de mensen gaan juist geloven omdat de priester gelijk heeft dat ze worden aangevallen?
De strekking is al goed, maar als je de vraag goed leest, zie je dat ik het volledige voorstel wil horen.. Het hoeft niet in het engels en het hoeft ook niet perfect vertaald, maar hij zegt nog iets meer...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:29 schreef JelleS het volgende:
Ze bekeerde zich tot het andere geloof. Van christen naar moslim dus.
De hint naar 'die man in het nieuws' deed het em.
Das te specifiek.. Wat doe je tijdens de biecht? En daarmee bedoel ik 'wat heb je dan'?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:33 schreef dyonvbaal het volgende:
biechten
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:34 schreef Sheridana het volgende:
Boete doen?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:34 schreef dyonvbaal het volgende:
let's confess our sins and then turn muslim all together
Bijna goed.. Omdraaien en het laatste gedeelte aanpassen en dan ben je erquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:36 schreef mamamiep het volgende:
Laten we van onze zonden afstand doen en moslim worden?
Bijna... In hun hoofd zullen ze Christen blijven.. Dus wat moeten ze doen wanneer ze tot de islam zijn bekeerd?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:37 schreef mamamiep het volgende:
Laten we tot de islam bekeren zodat we af zijn van onze zonden als christen?
Ik reken m goedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:37 schreef JelleS het volgende:
Moslim worden en daarna boete doen.
hoofd afhakken en het stukje christen eruit schrapen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:38 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Bijna... In hun hoofd zullen ze Christen blijven.. Dus wat moeten ze doen wanneer ze tot de islam zijn bekeerd?
Wat hij zegt.....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:43 schreef Sokolsky het volgende:
Ik weet er natuurlijk alles van, maar niet meer wat z'n eerste film was...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:12 schreef Sheridana het volgende:
Ik heb 'm wel gezien...maar ik weet het echt niet meer...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:27 schreef Sokolsky het volgende:
IK heb 'm wel gezien, maar kan me er niet zoveel meer van herinneren.
Nee...het zijn meestal ook verschrikkelijke films, waarbij je je goed kan voorstellen dat iemand er niets mee te maken wil hebben...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:12 schreef ReSpawn het volgende:
American History X ?
Gelet op laatste 2 posts..
Dat zal Bloodline zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:08 schreef Sheridana het volgende:
Als een regisseur zich wel distantieren van een film, omdat hij vindt dat hij er geen zeggenschap meer over heeft ...of zoiets...dan kan hij of zij Alan Smithee gebruiken als pseudoniem.... Er zat in elk geval een Hellraiser bij...welke weet ik neit
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:15 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Dat zal Bloodline zijn
Die is trouwens niet verschrikkelijk![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:23 schreef dolle_hond het volgende:
vincent cassel
l'appartement
sur mes levres
le pacte des loups
irreversible
la haine
ik ben niet thuisquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:25 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Dolle_Hond +1
Hoe staat het met de stand...?
neequote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:48 schreef Sheridana het volgende:
die ene met dat houthakkers hemd...is die uit The Full Monty? Die bewaker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |