quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:14 schreef Sheridana het volgende:
Zal ik een gezond opstartvraagje doen...?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:42 schreef Sheridana het volgende:
[..]
JA JA!! Je hebt 'm al duizend keer gezien!!!!!
ReSpawn +1
Neen... Heeft niks met moord te maken..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:05 schreef mamamiep het volgende:
Elkaar vermoorden?
WafWaf!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:06 schreef mamamiep het volgende:
De dieren naar de vijand toesturen?
Moet ik bang worden ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:07 schreef dyonvbaal het volgende:
hij stelt voor om alle vrouwen een beurt te geven en daarna allemaal maar overspel te plegen?
Glukkig!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:08 schreef Sheridana het volgende:
Kingdom of Heaven toch?
hahah nee... maar moest toch anti christelijk zijn... en in de 10 geboden staat toch dat je geen overspel mag plegenquote:
Nope and i'm proud of itquote:
Ja klopt.. Maar tochquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahah nee... maar moest toch anti christelijk zijn... en in de 10 geboden staat toch dat je geen overspel mag plegenen voor die priester dat ie celibaat moet zijn toch?
Neenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:08 schreef mamamiep het volgende:
De stad in brand zetten voordat de vijand het doet?
Tis een aanraderquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:09 schreef mamamiep het volgende:
En nee, ik heb de film niet gezien, al wilde ik hem binnenkort wel gaan huren, dat als je een weekje had gewacht.
De toren en het hoge plafond geven ook niets weg hequote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:11 schreef dyonvbaal het volgende:
ze verwoesten alle godsafbeeldingen en beelden om het te laten lijken op een gewoon gebouw in plaats van een kerk?
Nee, maar wel met geloof...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:12 schreef mamamiep het volgende:
[..]
De toren en het hoge plafond geven ook niets weg he.
Heeft het uberhaupt met de kerk te maken?
nouquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:12 schreef mamamiep het volgende:
[..]
De toren en het hoge plafond geven ook niets weg he.
Heeft het uberhaupt met de kerk te maken?
Sorryquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nou![]()
Ik probeer ook maar iets te verzinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |