Nice, thnX daar was ik naar opzoekquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:10 schreef Tarabass het volgende:
Ow, die golf is vet!! Maar goed, het ging je om de wielen natuurlijk.
schmidt-wielen
Die bedoel je waarschijnlijk. Zijn bij de meeste autozaken wel te krijgen/bestellen hoor.. MAar het zijn dus schmidt-wielen
En anders eens naar een clubdag gaan van bijv. vw. Dan kun je er wel een paar op de kop tikken voor een paar centen..
Klopt heb ik dus zelf ook laten doen toen ik mijn 5-je net had...quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:05 schreef _V2 het volgende:
je kan ook standaard stalen velgen laten verbreden, krijg je dezelfde stijl. En staat ook lekker dik 13"jes van 8j breed. Kan helaas niet met lichtmetaal... het verbreden kost maar een paar tientjes per velg, hou wel rekening met prijzige bandjes
Spoorverbreders zijn wel de oplossing dan idd...quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:17 schreef Tarabass het volgende:
Tja, de wet in nederland is zo dat de banden/wielen niet buiten de auto mogen steken ivm fietsers/voetgangers die je dan zou kunnen grijpen (?) Toch ben ik geen voorstander van het verbreden van velgen omdat er toch een zwak punt in komt. Beter is brede te kopen of spoorverbreders in te zetten. Mijn cup-velgen + spoorverbreders zitten dan ook 1mm buiten de auto
Eenschquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:17 schreef Hugster het volgende:
Wat een spuuglelijke velgen [afbeelding]
Die auto is van een vriend van mijquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:55 schreef NoComment het volgende:
[afbeelding]
106 Rally velgen, verbreed naar 235![]()
En nee, die auto is niet van mij...
Geld is na verbreden waarschijnlijk "te op" om nog brede sloffies te kopenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:06 schreef Tommeh het volgende:
Ik snap ook niet waarom er altijd te smalle banden op worden getrokken...schijnt erbij te horen maar waarom?
De link naar die foto veroorzaakt nogal wat Spyware terreur...quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:17 schreef KeessieX het volgende:
[..]
Klopt heb ik dus zelf ook laten doen toen ik mijn 5-je net had...
Heb ze alleen weg moeten doen omdat ik problemen met politie kreeg![]()
[[url=http://serv2.uploadengine.com/t/114311983555313.jpg.jpg]afbeelding][/url]
dit waren dus standaard Renault 19 velgen
Spoorverbreders zijn ideaal omdat je de band net zover kan laten uitsteken als dat je wilt. Zijn twee stuks achter mekaar bijv. teveel dan zou je er één af kunnen vlakken (dus dunner maken). Daarbij houdt je een vrij normale bandenmaat waarbij je grip beter blijft. Als je veel rijdt, en ook met regen, dan merk je dit snel. Wel is het slechter voor je assen, maarja hard rijden ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:31 schreef KeessieX het volgende:
Spoorverbreders zijn wel de oplossing dan idd...
Zelf deze velgen maken is volgens mij gewoon de goedkopere oplossing voor standaard duitse velgjes, vin ze standaard vaak ook veel mooier, vooral chrome![]()
Dat "denk" ik dan ook altijdquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:26 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Geld is na verbreden waarschijnlijk "te op" om nog brede sloffies te kopen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |