abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 30 maart 2006 @ 11:19:14 #126
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_36487034
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:11 schreef ABCXYZ het volgende:

[..]

Hahaha, het toppunt van zieligheid. Zelfs in Feedback nog je gelijk proberen te halen waarbij heel erg duidelijk wordt dat je er nog HEEL ERG MEE ZIT, Lekkerrrrrrrrr voor je.
Ja, want pseudo-psychologische one-liners plaatsen geeft echt aan dat jij er totaal niet meer mee zit nietwaar Leer alsjeblieft normaal reageren man.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_36487159
Wat willen jullie nu dat wij doen?
Keihard modereren?
Kan hoor, heb IK totaal geen moeite mee, bedenk dan wel wat voor gevolgen het dan voor iedereen heeft!
Jesusheremerante ! het lijkt wel of ik voor groep vier van het basis onderwijs sta!
Steeds die beschuldigende vingertjes; hij was het! nee hij!
In en in triest vind ik dit.

Ik heb nu even geen tijd maar ik hier vanmiddag zeker op terug.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_36487224
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, want pseudo-psychologische one-liners plaatsen geeft echt aan dat jij er totaal niet meer mee zit nietwaar Leer alsjeblieft normaal reageren man.
Omdat jullie te min voor mij zijn om een discussie uberhaupt mee te beginnen? Hahaha, ik lach me dood. Wat dacht je hiervan?

Komt de boodschap over?
  Moderator donderdag 30 maart 2006 @ 11:36:00 #129
16180 crew  CoolGuy
pi_36487430
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:27 schreef ABCXYZ het volgende:

[..]

Omdat jullie te min voor mij zijn om een discussie uberhaupt mee te beginnen? Hahaha, ik lach me dood. Wat dacht je hiervan? [afbeelding]

Komt de boodschap over?
Je wil graag mijn bitch zijn? Als wij te min zijn, dan moet je niet op dit forum vertoeven, maar je blijft maar terugkomen, en je blijft ook nog op 'ons' reageren. Wat je zegt en wat je doet ligt niet op 1 lijn.
pi_36487524
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:52 schreef natte-flamoes het volgende:
Ach, tegenwoordig denkt iedereen overal verstand van te moeten hebben.
Ja inderdaad :
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:44 schreef klez het volgende:
Ik heb bijna overal verstand van.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36487557
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:52 schreef klez het volgende:

[..]

Ik weet dat ik soms wat kort door de bocht ga. Ik geloof dat mijn post bovenaan deze pagina wel uitlegt wat ik bedoel.
En als anderen kort door de bocht gaan moeten ze geband worden ?
Ah ja ... jij bent de psychiater en jij hebt altijd gelijk ...
ff vergeten
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_36487881
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Keihard modereren?
Kan hoor, heb IK totaal geen moeite mee, bedenk dan wel wat voor gevolgen het dan voor iedereen heeft!
Jesusheremerante ! het lijkt wel of ik voor groep vier van het basis onderwijs sta!

Het komt door opvattingen van oa je voorganger waardoor zaken zoals meningen als feiten konden worden neergezet (zie de 9/11 'feiten' topics). Door die insteek is de complottheorie verschoven naar de waarheid en is de officiele versie bestempeld alszijnde complottheorie. Snap je wat ik bedoel?
geen
  Moderator donderdag 30 maart 2006 @ 11:57:03 #133
16180 crew  CoolGuy
pi_36488005
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:52 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Het komt door opvattingen van oa je voorganger waardoor zaken zoals meningen als feiten konden worden neergezet (zie de 9/11 'feiten' topics). Door die insteek is de complottheorie verschoven naar de waarheid en is de officiele versie bestempeld alszijnde complottheorie. Snap je wat ik bedoel?
Deels met je eens. Ik wil het probleem wel omschrijven, maar dat heb ik inmiddels al zovaak gedaan, en ik heb niet het idee dat er iets mee gedaan wordt door de TRU mods. Misschien gebeurd het wel achter de schermen, ik merk het iig niet. Het probleem bestond iig al voor de 9/11 'FEITEN' topics. Het probleem is naar mijn mening de manier van communiceren. Niet WAT er gezegd wordt, maar HOE. En als het op kleineren en schelden aankomt gaat het dus wel over WAT en HOE.
pi_36488508
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:57 schreef CoolGuy het volgende:
Het probleem is naar mijn mening de manier van communiceren. Niet WAT er gezegd wordt, maar HOE. En als het op kleineren en schelden aankomt gaat het dus wel over WAT en HOE.
Vergeten jullie niet ook es in eigen boezem te kijken ?
Dank u
pi_36488786
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:18 schreef UncleScorp het volgende:
Dank u
Met betrekking tot wat?
geen
  Moderator donderdag 30 maart 2006 @ 12:36:25 #136
16180 crew  CoolGuy
pi_36489006
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dank u
Dat heb ik al zovaak gedaan. Ik heb al zovaak aangegeven dat het van 2 kanten moet komen. Daarnaast definieer ik in mijn post die jij quote ook niet eens over wie ik het heb, maar jij voelt je wel aangesproken.
pi_36489249
Pfff laat mij koud over wie je het precies zou hebben ... alsof dat ertoe doet ... ik spreek algemeen ...
pi_36489259
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:28 schreef natte-flamoes het volgende:
Met betrekking tot wat?
Euh ... ik heb nochtans gequote waarop ik dat postte ...
pi_36489296
UncleScorp, die losers zijn maar op 1 ding uit. Trap er niet in en negeer ze.
pi_36489320
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:45 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Euh ... ik heb nochtans gequote waarop ik dat postte ...
Ik wordt in die post niet specifiek een groep benoemd?
geen
pi_36489331
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:46 schreef ABCXYZ het volgende:
Ah, ja, tuurlijk, alles is onderdeel van het complot, right? En alles wat tegenwerkt is slecht, right?
geen
pi_36489337
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:47 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik wordt in die post niet specifiek een groep benoemd?
Omg meester hij is vergeten een puntje op de "i" te zetten
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:48:29 #143
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36489354
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:46 schreef ABCXYZ het volgende:
leg dat ding dan maar uit. waaruit blijkt dat. Uit welke 9/11 discussies en quote's?

Want jij en Unclescorp roepen dit soort dingen wel vaker, maar ik ga alleen maar tegen de technische bewijzen in.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_36490567
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Keihard modereren?

Ga nou niet zeggen dat je niet wist waar je aan begon.
pi_36491305
Nou nou, stelletje zeurkousen.
Mijn hemel zeg... klez en natte-flamoes.. ook jullie hebben in het begin veel credits gekregen.
En ik meende echt dat het aardig liep in de 9/11 topics.
Ikz at er bovenop en heb overal uitgebreid over gepraat met jullie (allemaal).
Zowel via mail als in de afgelopen feedback topics.

Er komt éne BG na een paar maanden tijd een paar posts maken in truth en we gaan helemaal over de zeik ?
Nee die posts konden niet.
Dús ik heb ze gedele.
Je kan er notes van maken, je kan een email sturen.. maar je kan niet zomaar een ban uitdelen.

Als jullie gefrustreerd zijn over zaken uit het verleden of elders op het forum stel ik voor dat júllie een afkoelbannetje aanvragen.
Hier is het nog altijd zo dat zaken elders op het forum geen directe invloed heeft op de manier waarop we híer naar een user kijken die amper een paar posts heeft gezet.
Posts uit het verleden die al dan niet door de beugel kunnen wordt ook niet meer naar gekleken nadat er een ban uit is gezeten.

Kom zeg !

daarnaast heb ik de indruk dat jullie de helft van de bans missen.
Als bans zo belangrijk zijn, volg dat verdomde bantopic dan dagelijks.
Híer worden bans namelijk niet gemeld.
Er worden meer bans uitgedeeld dan dat jullie blijkbaar meekrijgen.
En maar drammen.
het topic is geschoond, klaar !

En anders zoeken jullie het maar weer uit. Dan laat ik de Abcdefgtjes etc gewoon lekker te keer gaan tegen iedereen.

Tsss, mod ik al dagen in hun voordeel ( en dan niet omdat ik jullie mag, maar omdat er netjes gepost werd door jullie) gaat iedereen weer over de kast omdat er een posts van hunzelf is verdwenen en er een user is waar ze niet mee overweg kunnen ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_36491558
Mirage
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_36491564
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:58 schreef Mirage het volgende:
Als jullie gefrustreerd zijn over zaken uit het verleden of elders op het forum stel ik voor dat júllie een afkoelbannetje aanvragen.
Precies, je geeft het zelf al aan, een afkoelban.
Dat lijkt mij ook precies de insteek van een ban. Een user gaat over de grens, en krijgt een ban om over een geruime periode af te koelen.
Maar wat doe je als de user terugkomt en meteen alweer uit de slof schiet, en juist wat de ban moest verhelpen?
Het gaat erom dat er een discussie wordt gevoerd tussen (voor het gemak) 2 kampen waarbij het ene kamp het niet eens is met het andere. Ik zit in het ene, bg in het andere. Ik ben het dus niet eens met het kamp waar bg in zit. Maar zie je mij zo'n taal uitslaan? Of klez of coolguy? Laat ik voor mezelf praten, ik probeer mijn mening zoveel mogelijk te onderbouwen zodat we een goede discussie hebben. Dat de 2 kampen het niet met elkaar eens zijn doet daarbij niet toe, de discussie staat voorop.
Blijkbaar denkt bg ingeval het andere kamp het niet eens is met hem op een andere manier te moeten reageren. En blijkbaar helpen bans niet bij hem. Het enige wat ik dan kan doen is het hier aankaarten zodat daar naar gekeken moet worden. Dat lijkt mij de bedoeling.
Daarom vind ik het ook raar dat je nu opeens je focus op anderen richt en daar met een pissige opmerking op reageert. Dat lijkt mij toch niet de bedoeling.
geen
pi_36491603
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:58 schreef Mirage het volgende:
Tsss, mod ik al dagen in hun voordeel ( en dan niet omdat ik jullie mag, maar omdat er netjes gepost werd door jullie) gaat iedereen weer over de kast omdat er een posts van hunzelf is verdwenen en er een user is waar ze niet mee overweg kunnen ?

Je mod in mijn voordeel? Wil je daar alsjeblieft mee ophouden? Het is niet de bedoeling dat je om mijn voordeel mod, maar dat je ingrijpt wanneer users over de schreef gaan. Niet om mij te plezieren, maar om de discussie goed te houden.
Alsjeblieft zeg, kap meteen met het in mijn voordeel modden, okay?
geen
pi_36491793
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 14:08 schreef natte-flamoes het volgende:
Maar zie je mij zo'n taal uitslaan? Of klez of coolguy?
pi_36491797
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:57 schreef CoolGuy het volgende:
Niet WAT er gezegd wordt, maar HOE. En als het op kleineren en schelden aankomt gaat het dus wel over WAT en HOE.
Ik had het hier toevallig gisteren over in een SC-topic buiten TRU. Zodra 9/11 besproken wordt, vliegt iedereen meteen in de aanval en de verdediging. Maar dan ook echt iedereen, mensen die normaal rustig meeposten, waar je het niet van zou verwachten, iedereen laat zich er door meeslepen. Valt me constant weer op.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')