Ja, want pseudo-psychologische one-liners plaatsen geeft echt aan dat jij er totaal niet meer mee zit nietwaarquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:11 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Hahaha, het toppunt van zieligheid. Zelfs in Feedback nog je gelijk proberen te halen waarbij heel erg duidelijk wordt dat je er nog HEEL ERG MEE ZIT, Lekkerrrrrrrrr voor je.![]()
Omdat jullie te min voor mij zijn om een discussie uberhaupt mee te beginnen? Hahaha, ik lach me dood. Wat dacht je hiervan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, want pseudo-psychologische one-liners plaatsen geeft echt aan dat jij er totaal niet meer mee zit nietwaarLeer alsjeblieft normaal reageren man.
Je wil graag mijn bitch zijn?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:27 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Omdat jullie te min voor mij zijn om een discussie uberhaupt mee te beginnen? Hahaha, ik lach me dood. Wat dacht je hiervan? [afbeelding]
Komt de boodschap over?
Ja inderdaad :quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:52 schreef natte-flamoes het volgende:
Ach, tegenwoordig denkt iedereen overal verstand van te moeten hebben.
quote:
En als anderen kort door de bocht gaan moeten ze geband worden ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:52 schreef klez het volgende:
[..]
Ik weet dat ik soms wat kort door de bocht ga. Ik geloof dat mijn post bovenaan deze pagina wel uitlegt wat ik bedoel.
Het komt door opvattingen van oa je voorganger waardoor zaken zoals meningen als feiten konden worden neergezet (zie de 9/11 'feiten' topics). Door die insteek is de complottheorie verschoven naar de waarheid en is de officiele versie bestempeld alszijnde complottheorie. Snap je wat ik bedoel?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Wat willen jullie nu dat wij doen?
Keihard modereren?
Kan hoor, heb IK totaal geen moeite mee, bedenk dan wel wat voor gevolgen het dan voor iedereen heeft!
Jesusheremerante ! het lijkt wel of ik voor groep vier van het basis onderwijs sta!
Steeds die beschuldigende vingertjes; hij was het! nee hij!
In en in triest vind ik dit.
Ik heb nu even geen tijd maar ik hier vanmiddag zeker op terug.
Deels met je eens. Ik wil het probleem wel omschrijven, maar dat heb ik inmiddels al zovaak gedaan, en ik heb niet het idee dat er iets mee gedaan wordt door de TRU mods. Misschien gebeurd het wel achter de schermen, ik merk het iig niet. Het probleem bestond iig al voor de 9/11 'FEITEN' topics. Het probleem is naar mijn mening de manier van communiceren. Niet WAT er gezegd wordt, maar HOE. En als het op kleineren en schelden aankomt gaat het dus wel over WAT en HOE.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:52 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Het komt door opvattingen van oa je voorganger waardoor zaken zoals meningen als feiten konden worden neergezet (zie de 9/11 'feiten' topics). Door die insteek is de complottheorie verschoven naar de waarheid en is de officiele versie bestempeld alszijnde complottheorie. Snap je wat ik bedoel?
Vergeten jullie niet ook es in eigen boezem te kijken ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:57 schreef CoolGuy het volgende:
Het probleem is naar mijn mening de manier van communiceren. Niet WAT er gezegd wordt, maar HOE. En als het op kleineren en schelden aankomt gaat het dus wel over WAT en HOE.
Met betrekking tot wat?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:18 schreef UncleScorp het volgende:
Vergeten jullie niet ook es in eigen boezem te kijken ?
Dank u
Dat heb ik al zovaak gedaan. Ik heb al zovaak aangegeven dat het van 2 kanten moet komen. Daarnaast definieer ik in mijn post die jij quote ook niet eens over wie ik het heb, maar jij voelt je wel aangesproken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vergeten jullie niet ook es in eigen boezem te kijken ?
Dank u
Euh ... ik heb nochtans gequote waarop ik dat postte ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:28 schreef natte-flamoes het volgende:
Met betrekking tot wat?
Ik wordt in die post niet specifiek een groep benoemd?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:45 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Euh ... ik heb nochtans gequote waarop ik dat postte ...
Ah, ja, tuurlijk, alles is onderdeel van het complot, right? En alles wat tegenwerkt is slecht, right?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:46 schreef ABCXYZ het volgende:
UncleScorp, die losers zijn maar op 1 ding uit. Trap er niet in en negeer ze.
Omg meester hij is vergeten een puntje op de "i" te zettenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:47 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik wordt in die post niet specifiek een groep benoemd?
leg dat ding dan maar uit. waaruit blijkt dat. Uit welke 9/11 discussies en quote's?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:46 schreef ABCXYZ het volgende:
UncleScorp, die losers zijn maar op 1 ding uit. Trap er niet in en negeer ze.
Ga nou niet zeggen dat je niet wist waar je aan begon.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Wat willen jullie nu dat wij doen?
Keihard modereren?
Kan hoor, heb IK totaal geen moeite mee, bedenk dan wel wat voor gevolgen het dan voor iedereen heeft!
Jesusheremerante ! het lijkt wel of ik voor groep vier van het basis onderwijs sta!
Steeds die beschuldigende vingertjes; hij was het! nee hij!
In en in triest vind ik dit.
Ik heb nu even geen tijd maar ik hier vanmiddag zeker op terug.
Precies, je geeft het zelf al aan, een afkoelban.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:58 schreef Mirage het volgende:
Als jullie gefrustreerd zijn over zaken uit het verleden of elders op het forum stel ik voor dat júllie een afkoelbannetje aanvragen.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:58 schreef Mirage het volgende:
Tsss, mod ik al dagen in hun voordeel ( en dan niet omdat ik jullie mag, maar omdat er netjes gepost werd door jullie) gaat iedereen weer over de kast omdat er een posts van hunzelf is verdwenen en er een user is waar ze niet mee overweg kunnen ?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:08 schreef natte-flamoes het volgende:
Maar zie je mij zo'n taal uitslaan? Of klez of coolguy?
Ik had het hier toevallig gisteren over in een SC-topic buiten TRU. Zodra 9/11 besproken wordt, vliegt iedereen meteen in de aanval en de verdediging. Maar dan ook echt iedereen, mensen die normaal rustig meeposten, waar je het niet van zou verwachten, iedereen laat zich er door meeslepen. Valt me constant weer op.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:57 schreef CoolGuy het volgende:
Niet WAT er gezegd wordt, maar HOE. En als het op kleineren en schelden aankomt gaat het dus wel over WAT en HOE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |