Na baajguardian en gelukkig mindere mate abcxyz vind ik jou toch wel een heel irritante user, die constant op de man speelt, heel weinig inhoudelijk op de discussie post en over het algemeen sidekick achtige onliners in de discussie gooit waarmee je de mening andere users loopt te betuttelen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:55 schreef UncleScorp het volgende:
Kunnen we geen smileys met fopspeen krijgen ?
Voor sommige users zou dit heel toepasselijk zijn
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:04 schreef UncleScorp het volgende:
JAAAAAA BAN UNCLESCORP
Mss lukt jou wat Rdx niet gelukt is
I dont care
Liever ontopic discussie dan op de persoon spelen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:05 schreef UncleScorp het volgende:
Liever gebanned dan constant zo nen trol achter mijn gat
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:52 schreef UncleScorp het volgende:
Go and spread your 911-wings OverSight
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:56 schreef One_of_the_few het volgende:
kan een mod de topictitel even goed maken
of zit er meer achter![]()
quote:De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.
quote:Heu, wat is dat FOK eigenlijk waarover jullie het steeds hebben?
Dat is een ander forum waar je 15000 of meer berichten over Robbert van den Broeke kunt lezen. Dit forum is daar eigenlijk een voortzetting van, maar dan beschaafder (tenminste, dat hopen degenen die dit forum hebben opgezet). Dat forum - althans de discussies rond RvdB - is ten onder gegaan in onsmakelijk geruzie. Vandaar dat Jeroen en moderators hier hun uiterste best doen om de zaak niet uit de klauwen te laten lopen met niet ter zake doende verwijten. Duidelijk, of wil je het nog wat specifieker hebben?:
Klikspaan boterspaanquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:28 schreef totsy het volgende:
En wat stond er van Fok op het "bashende forum" van Genverbrander, ..?
[..]
Shame on you , .......zowel in jullie lichtbollen topic, als in de rest ....echte beterweters die pronken met expertises en gelul uit boekskens die ze nog niet eens gelezen hebben ....., en nog niet eens weten wat een echte lichtbol is .quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:46 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Klikspaan boterspaan
Maar wat is je probleem, pikki? en wat is de relevantie hiervan voor de FOKkers?![]()
het illustreert in ieder geval dat je een vals, achterbaks roddelnichtje bent. Hier mooi weer lopen spelen en op dat zielige forumpje nog steeds blijven afgeven op Fok en Mirage bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:46 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Klikspaan boterspaan
Maar wat is je probleem, pikki? en wat is de relevantie hiervan voor de FOKkers?![]()
Je kunt je commentaar mailen naar het mailadres van genverbrander.nl, TRU feedback lijkt me niet de goede plek?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:56 schreef totsy het volgende:
[..]
Shame on you , .......zowel in jullie lichtbollen topic, als in de rest ....echte beterweters die pronken met expertises en gelul uit boekskens die ze nog niet eens gelezen hebben ....., en nog niet eens weten wat een echte lichtbol is .
En dan weten die pummeltjes van 20 jaar amper het nog beter dan een beroepsfotograaf die al 35 jaren in het vak zit .
Oh, It's a shame , shame
![]()
Ga je frustraties op iemand anders lopen botvieren svp?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
het illustreert in ieder geval dat je een vals, achterbaks roddelnichtje bent. Hier mooi weer lopen spelen en op dat zielige forumpje nog steeds blijven afgeven op Fok en Mirage bijvoorbeeld.
? Wat bedoel je Mirage?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:43 schreef Mirage het volgende:
genverbrander, heb je een alarmbel op enkele woorden gezet ?
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:09 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Je kunt je commentaar mailen naar het mailadres van genverbrander.nl, TRU feedback lijkt me niet de goede plek?
quote:Op zondag 2 april 2006 09:22 schreef Wombcat het volgende:
Da's geen spam, da's gewoon de discussie proberen te houden op de plaats waar die hoort.![]()
Totsy meldt het forum van genverbrander, hij reageert daar alleen maar op.quote:Op zondag 2 april 2006 13:03 schreef Oversight het volgende:
[..]
een piepel die z'n eigen forumpje hier vermeld.
SpEm!
quote:Op zondag 2 april 2006 16:49 schreef Mirage het volgende:
psst Oversight... wrom gebruik je wel smileys voor iedere zin maar geen post icoon om duidelijk te maken hoe je post bedoeld is ?
Een smiley met een knipoog had de strekking iets duidelijker gemaakt denk ik.
quote:
en wanneer ga je nou eens kjiken of je betaald kan worden voor je smiley promotie ? 0,01 ct per gespamde smiley en je loopt binnen !
quote:Op zondag 2 april 2006 16:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
Let hier op mijn posticoon!!!
--- edit--
[..]
Judas, je zou me een maandje geven om Proof of concept te leveren....
Nu heb je Highlander waarschijnlijk wakker gemaakt, en draait hij vást mijn actie terug zodra hij ziet hoe we de server hebben aangepast....
En andersom geldt natuurlijk hetzelfdequote:Op zondag 2 april 2006 19:33 schreef Genverbrander het volgende:
Zucht![]()
De oprichting van het genverbrander-forum is hier in TRU kennelijk ingeslagen als een bom, want er wordt nu nog steeds over nagepraat en gegrapt terwijl het verder niks met TRU feedback te maken heeft lijkt me zo (wat Wombcat ook zeer terecht inzag en opmerkte). Blijkbaar zit het jullie nogal hoog. Een advies: get a live, laat het met rust, hou erover op, ga wat nuttigs doen. Bovendien bereiken jullie zo juist het tegenovergestelde, want dit is toch alleen maar gratis publiciteit voor het forumpje dat jullie zo verachten.![]()
dank u.
Die bom heb ik dan waarschijnlijk gemist.quote:Op zondag 2 april 2006 19:33 schreef Genverbrander het volgende:
Zucht![]()
De oprichting van het genverbrander-forum is hier in TRU kennelijk ingeslagen als een bom, want er wordt nu nog steeds over nagepraat en gegrapt terwijl het verder niks met TRU feedback te maken heeft lijkt me zo (wat Wombcat ook zeer terecht inzag en opmerkte). Blijkbaar zit het jullie nogal hoog. Een advies: get a live, laat het met rust, hou erover op, ga wat nuttigs doen. Bovendien bereiken jullie zo juist het tegenovergestelde, want dit is toch alleen maar gratis publiciteit voor het forumpje dat jullie zo verachten.![]()
dank u.
Ik zou zeggen, lees dit topic dan even terug en zie wie erover begon en wie er eindeloos over doorgaan in de vorm van 'grapjes'.quote:Op zondag 2 april 2006 20:03 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Die bom heb ik dan waarschijnlijk gemist.
Verder wordt er eigenlijk alleen maar aandacht aan geschonken op die momenten dat jij daar om vraagt.
Verder kom ik het zelden of eigenlijk nooit tegen![]()
Bovenstaande was de eerste aanzet, is het nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:58 schreef Genverbrander het volgende:
De sfeer is hier niet echt verbeterd sinds het RvdB-topic op zijn einde is gelopen zie ik... Misschien dus toch een dieper geworteld structureel probleem hier op TRU?
Helaas, geen koelkast.quote:Op zondag 2 april 2006 20:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Bovenstaande was de eerste aanzet, is het niet![]()
Daarna werd er op gereageerd, logisch gevolg toch.
Heb je ook geen fantasie voor nodig hoorquote:Op zondag 2 april 2006 20:36 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Helaas, geen koelkast.(© Yvonne) Ik zie met de grootst mogelijke fantasie nog geen verwijzing naar het genverbrander-forum in die post. Dat ging enkel over het fok-forum.
quote:
Aandacht voor het forum op genverbrander.nl he, wel goed blijven lezen.quote:Op zondag 2 april 2006 20:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Heb je ook geen fantasie voor nodig hoor![]()
Het ging om aandacht vragen he.
Ik heb alles gezien, is zelfs een screenshotje van gemaakt door een ander oplettend persoon.quote:Op zondag 2 april 2006 20:45 schreef Oversight het volgende:
[..]
En wat jij niet ziet, dat is er ook niet.
Hahahahquote:Op zondag 2 april 2006 21:13 schreef Netflier het volgende:
Even offtopic...
Ik vind dat Totsy altijd van die coole avatars heeft.![]()
I' m very proud ....quote:Op zondag 2 april 2006 21:13 schreef Netflier het volgende:
Even offtopic...
Ik vind dat Totsy altijd van die coole avatars heeft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |