Zoals ik al aangaf, in iemands voordeel modden bedoel ik niet mee dat dat met de persoon te maken heeft maar met het postgedrag. (dat zei ik er zelfs bij !)quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:09 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je mod in mijn voordeel? Wil je daar alsjeblieft mee ophouden? Het is niet de bedoeling dat je om mijn voordeel mod, maar dat je ingrijpt wanneer users over de schreef gaan. Niet om mij te plezieren, maar om de discussie goed te houden.
Alsjeblieft zeg, kap meteen met het in mijn voordeel modden, okay?
klopt, dat is inderdaad opvallend.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:15 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik had het hier toevallig gisteren over in een SC-topic buiten TRU. Zodra 9/11 besproken wordt, vliegt iedereen meteen in de aanval en de verdediging. Maar dan ook echt iedereen, mensen die normaal rustig meeposten, waar je het niet van zou verwachten, iedereen laat zich er door meeslepen. Valt me constant weer op.
Okay, deze uitleg laat je eerdere post anders overkomen. Ik zeik omdat je in je eerdere post erover begon dat wij wel even een afkoelban zouden moeten hebben. Dat vind ik nergens op slaan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, in iemands vorodeel modden bedoel ik niet mee dat dat met de persoon te makne heeft maar met het postgedrag.
Niet over de schreef, ieman danders wel ..... er ontstaat een conflict... éne kant wordt wel aangepakt, andere niet (omdat die dus niet over de schreef ging. de aanpak van het conflict was dus in jouw terechte voordeel) .
Een rechter heeft ook in mijn voordeel beslist in het verleden, ik ga er van uit dat dat ook gewoon objectief bepaald was.
Spreektaal of hoe je het wil noemen, maar absoluut niet zoals jij het nu probeert te doen voorkomen.
Kom zeg !
Zullen we even back to normal ?? Je bent nu wel aan het zeiken en zeuren en volgens mij bewúst de zaken aan het omvormen ( ik ga er echt van uit dat jij dit wel beter wist !)
Tsja, de manier waarop iedereen over de pis gaat nu er een user die al maanden buiten truth post (zeker in verhouding tot voorgaande postgeschiedenis) truth binnenstapt de boel iets onhandig aanpakt (en daar gepaste maatregelen voro zijn getroffen) geeft mij idd het idee dat er wat mensen afgekoelt moeten worden (die misschien nog opgefokt zijn door een recente geschiedenis elders op het forum NWS als ik het goed heb).quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:17 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Okay, deze uitleg laat je eerdere post anders overkomen. Ik zeik omdat je in je eerdere post erover begon dat wij wel even een afkoelban zouden moeten hebben. Dat vind ik nergens op slaan.
Wacht even, ik weet helemaal niks af van het feit dat bg gebanned was of wat dan ook. Ik lees dat nu pas op de vorige pagina nadat ik in dit topic over z'n gedrag ben gaan posten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
Tsja, de manier waarop iedereen over de pis gaat nu er een user die al maanden buiten truth post (zeker in verhouding tot voorgaande postgeschiedenis) truth binnenstapt de boel iets onhandig aanpakt (en daar gepaste maatregelen voro zijn getroffen) geeft mij idd het idee dat er wat mensen afgekoelt moeten worden (die misschien nog opgefokt zijn door een recente geschiedenis elders op het forum NWS als ik het goed heb).
Nu wil ik geen olie op het vuur gooien maar dat is iets wat al veel vaker is voorgekomen bij BG. BG gaat heel vaak over de schreef maar dat wordt altijd aanvaardt 'omdat het BG is'. Ik heb me daar al vaker over verwondert.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:22 schreef natte-flamoes het volgende:
Maar die 'onhandig aanpakken' opmerking van je, dat is gewoon je hand boven z'n hoofd houden. Het onhandig aanpakken zoals jij dat noemt wordt over het algemeen gewoon afgestraft. Niet mijn regels, regels van fok. Ik heb ze niet bedacht, maar ben wel blij dat die regels er zijn.
Nee idd ... jullie hebben subtielere manieren om iemand te laten overkokenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:17 schreef CoolGuy het volgende:
Dat is niet waar Unclescorp. Ik scheld niet.
klopt en volgens diezelfde regels, fokfaq en truth aanpak gecombineerd heb ik gehandeld.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:22 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Wacht even, ik weet helemaal niks af van het feit dat bg gebanned was of wat dan ook. Ik lees dat nu pas op de vorige pagina nadat ik in dit topic over z'n gedrag ben gaan posten.
Je moet denk ik ook wel even in je achterhoofd halen dat er users zijn die helemaal niks van de geschiedenis van bg afweten en gewoon hier komen met klachten over zijn postgedrag in nu lopende discussies.
Maar die 'onhandig aanpakken' opmerking van je, dat is gewoon je hand boven z'n hoofd houden. Het onhandig aanpakken zoals jij dat noemt wordt over het algemeen gewoon afgestraft. Niet mijn regels, regels van fok. Ik heb ze niet bedacht, maar ben wel blij dat die regels er zijn.
Dat klopt, zoals een heel vergezochte theorie ontkrachten met hele normale zaken zoals Natuurkunde en berekeningen en zoquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee idd ... jullie hebben subtielere manieren om iemand te laten overkoken![]()
Maar Mirage, Natte-Flamoes is van mening dat BG de hand boven het hoofd gehouden wordt, ik deel die mening, en nu zie ik dat LostFormat (een ex-mod volgens mij zelfs) die mening OOK al heeft. Zou er niet misschien toch een kern van waarheid inzitten? Het is toch op zijn minst apart dat 3 mensen afzonderlijk die mening hebben? Zeker LostFormat, die ik in al die topics nooit heb zien posten, maar nu het ineens hierover gaat dit beaamt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
klopt en volgens diezelfde regels, fokfaq en truth aanpak gecombineerd heb ik gehandeld.
Bans worden hier meestal niet meteen uitgedeeld na een par posts die niet gewenst zijn.
Kijk ook even een paar feedbacks terug waar wij mee begonnen.
Er is een tijd geweest dat ik niet zo blij was met de mnier van discussieren van klez (om maar een vb te noemen en hij hier ook aanwezig is). Lag klez er meteen uit ?
Nee, ik meen van niet.
Betekend dit dat ik klez de hand boven het hoofd hou ?
Nee, dat betekend dat ik het wel genoteerd heb in mijn achterhoofd, notes of waar dan ook, maar dat ik er eerst voor kies een gesprek aan te gaan en als dat mogelijk blijkt geeft dat mij reden/voer/nut om niet meteen te bannen. Blijkt een gesprek niet mogelijk, gaat iemand gewoon door.. dan pas raakt het op.
je haalt nu een beetje je eigen stelling onderuit dat het geen controlled demolition is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:40 schreef CoolGuy het volgende:
Ik wil je zeker niet uit de tent lokken, maar ik bedoel...als het het eruit ziet als een eend, loopt als een eend en geluid maakt als een eend, dan is het waarschijnlijk ook wel een eend toch?
Lol dit zou je in een 911-topic moeten zettenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:40 schreef CoolGuy het volgende:
als het het eruit ziet als een eend, loopt als een eend en geluid maakt als een eend, dan is het waarschijnlijk ook wel een eend toch?
Nee. Ik vind het niet op een controlled demolition lijken. Dus het ziet er al niet uit als een eend. Het zakt ineen zoals het ineen zakt., maar dat vind ik er niet per definitie uitzien als een manier van inzakken die per definitie hoort bij een controlled demolition. De geluiden heb ik nooit gehoord, maar het geluid van een eend kun je bijna alleen maar bij een eend plaatsen. Het geluid van een explosie kan bij veel meer dingen horen, maar dat wil niet zeggen dat het een explosie is. Een harde klap is niet per definitie een explosie hequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:43 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
je haalt nu een beetje je eigen stelling onderuit dat het geen controlled demolition is.
Het ziet eruit als een explosie, het zakt ineen als bij een explosie en het maakt een geluid als bij een explosie. Dan zal het toch wel een explosie zijn![]()
Of bg beheerst de kunst van het mensen op stang jagenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar Mirage, Natte-Flamoes is van mening dat BG de hand boven het hoofd gehouden wordt, ik deel die mening, en nu zie ik dat LostFormat (een ex-mod volgens mij zelfs) die mening OOK al heeft. Zou er niet misschien toch een kern van waarheid inzitten? Het is toch op zijn minst apart dat 3 mensen afzonderlijk die mening hebben? Zeker LostFormat, die ik in al die topics nooit heb zien posten, maar nu het ineens hierover gaat dit beaamt?
Ik wil je zeker niet uit de tent lokken, maar ik bedoel...als het het eruit ziet als een eend, loopt als een eend en geluid maakt als een eend, dan is het waarschijnlijk ook wel een eend toch?
psst, ik denk dat deze post het waardig is in één van Dromenvangers diepgaande post topics te staanquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het niet op een controlled demolition lijken. Dus het ziet er al niet uit als een eend. Het zakt ineen zoals het ineen zakt., maar dat vind ik er niet per definitie uitzien als een manier van inzakken die per definitie hoort bij een controlled demolition. De geluiden heb ik nooit gehoord, maar het geluid van een eend kun je bijna alleen maar bij een eend plaatsen. Het geluid van een explosie kan bij veel meer dingen horen, maar dat wil niet zeggen dat het een explosie is. Een harde klap is niet per definitie een explosie he
Er bestaan toch van die apparaatjes om eenden te lokken , die het geluid nabootsen ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het niet op een controlled demolition lijken. Dus het ziet er al niet uit als een eend. Het zakt ineen zoals het ineen zakt., maar dat vind ik er niet per definitie uitzien als een manier van inzakken die per definitie hoort bij een controlled demolition. De geluiden heb ik nooit gehoord, maar het geluid van een eend kun je bijna alleen maar bij een eend plaatsen. Het geluid van een explosie kan bij veel meer dingen horen, maar dat wil niet zeggen dat het een explosie is. Een harde klap is niet per definitie een explosie he
Ik heb nu even geen tijd meer om te reageren, vergadering, maar ik zal zeker de tijd nemen om hier op te reageren. Aangezien we een dialoog zijn aangegaan wil ik je ook uitleggen hoe ik bij dat beeld kom. Het komt namelijk niet uit de lucht vallenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:48 schreef Mirage het volgende:
[..]
Of bg beheerst de kunst van het mensen op stang jagen
Ik lees overigens goed wat je zegt hoor, maar nog steeds begrijp ik niet hoe je tot dit beeld kan komen als iemand schoon en wel net 5 ? posts geplaastst heeft.
Over BG ben ik dan ook uitgepraat.
Ik heb de nodige acties genomen en meer valt er niet van te maken.
sorry
Jep, je bent net als iteejer, iemand die de hand boven het hoofd van iemand houdt omdat 'hij er net eventjes niet meer tegen kan en dan uit de slof kan schieten want ja, we zijn niet allemaal hetzelfde'.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:57 schreef jogy het volgende:
Anders maak je even een issue over hoe de mensen hier modereren. Het gaat hier nou eenmaal anders dan in andere subfora omdat het hele subforum zelf een vreemde eend in de bijt is. Hier wordt misschien ook gekeken naar hoe een post tot stand is gekomen in plaats van enkel het uiteindelijke resultaat. sommige schieten soms even uit hun slof, wat best begrijpelijk is als je weet wat hen bezig houdt, ze nemen het allemaal wat serieuzer dan andere mensen dus zit er bij hun een grotere emotionele lading achter wat ze neerzettem dan bij andere. Daar kan je lang of kort over lullen maar het is gewoon zo.
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat de groep die denkt "we zijn allemaal het zaadje!!~!11!" moeilijker zijn/haar koelte kan bewaren dan de groep die denkt "och, paar steekjes laten vallen, niks aan de hand. Waait vast wel over"
Ik behoor toevallig tot de eerste groep maar kan wel afstand bewaren met mijn emoties en daar ben ik blij om, maar ik zie wel de reden waarom sommige mensen weleens uit hun slof schieten. Ze ( denken te ) weten wat er komende is en zien het donker in, tegelijkertijd zien ze ook de totale apathie van iedereen en kunnen daar niet mee omgaan. Geef ze eens ongelijk.
Alsof ik het niet serieus neem en er geen emotionele lading achter zit.quote:wat best begrijpelijk is als je weet wat hen bezig houdt, ze nemen het allemaal wat serieuzer dan andere mensen dus zit er bij hun een grotere emotionele lading achter wat ze neerzettem dan bij andere
Jij snapt heel goed wat ik bedoel, heel goed, maar je wil even het laatste woord hebben. Dat mag je hoor. Maar ik zou me als ik jou was wat meer bezighouden met bekijken hoe jij overkomt, in plaats van per se het laatste woord willen hebben. Probeer in plaats daarvan eens constructief te reageren op dit toch wel serieuze onderwerp in plaats van toch wel vrij zwakke aanvallen te openen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Er bestaan toch van die apparaatjes om eenden te lokken , die het geluid nabootsen ?![]()
Dus het geluid van een eend hoeft niet persé een eend te zijn ...![]()
vergaderse !quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb nu even geen tijd meer om te reageren, vergadering, maar ik zal zeker de tijd nemen om hier op te reageren. Aangezien we een dialoog zijn aangegaan wil ik je ook uitleggen hoe ik bij dat beeld kom. Het komt namelijk niet uit de lucht vallen![]()
Ik ben het ook met je eens hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kan niet zien wat er fout aan is om iedereen op een andere manier aan te pakken. Modjes, het zijn soms net mensen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef natte-flamoes het volgende:
Jep, je bent net als iteejer, iemand die de hand boven het hoofd van iemand houdt omdat 'hij er net eventjes niet meer tegen kan en dan uit de slof kan schieten want ja, we zijn niet allemaal hetzelfde'.
serieus neem je het wel, je verspilt er genoeg tijd aanquote:Alsof ik het niet serieus neem en er geen emotionele lading achter zit.
Ach, ik heb zijn stukken nog gelezen in de tijd dat hij nog wel topics in TRU opende en daar overkwam hem nagenoeg hetzelfde. Maakt het allemaal niet goed ofzo maar ik kan het wel een beetje begrijpen. Kan je er niet tegen moet je hem maar negerenquote:Het is (excuse me) slap gelul, jogy. Als ik in een discussie zit en mijn onderbouwde mening geef dan hoef ik niet voor vanalles worden uigemaakt voor wat ik denk. BG zou dat ook niet willen, niemand niet. Het gaat om wederzijds respect en het respecteren van meningen. Daar schort het bij bg aan.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:06 schreef Mirage het volgende:
En jogy,post.
Die wil ik graag onderstrepen
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik begrijp je houding wel en in BG's geval heb ik die zeker ook. Maar het verbaast me geenszins dat mensen er zo op reageren als n-f. BG heeft (in het verleden) streken uitgehaald die anderen een permban opgeleverd hebben. Nu weet ik dat fok op geen enkele manier consequent is maar krom blijft het altijd wel. Uitspraken als 'negeer het maar' gaan vaak niet op omdat mensen zelf vaak voor mildere dingen al veel sneller op hun vingers getikt worden. Kortom, ik snap de frustratie.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan niet zien wat er fout aan is om iedereen op een andere manier aan te pakken. Modjes, het zijn soms net mensen.
[..]
serieus neem je het wel, je verspilt er genoeg tijd aan, maar als je wilt beweren dat iemand die de mindset heeft van "het is allemaal zo slecht nog niet" dezelfde emotionele lading heeft als iemand die denkt dat het allemaal een stuk erger gaat worden voordat het ook maar een beetje beter wordt zit er toch ergens een denkfoutje en mis je wat inlevingsvermogen
.
[..]
Ach, ik heb zijn stukken nog gelezen in de tijd dat hij nog wel topics in TRU opende en daar overkwam hem nagenoeg hetzelfde. Maakt het allemaal niet goed ofzo maar ik kan het wel een beetje begrijpen. Kan je er niet tegen moet je hem maar negeren
Wat een enorme dooddoeners.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan niet zien wat er fout aan is om iedereen op een andere manier aan te pakken. Modjes, het zijn soms net mensen.
Ik hoop maar dat dit een grap is, want het volledig verkwanselen van logica en redelijkheid (kenmerk van paniekzaaiers) is wel degelijk iets om tegen te ageren.quote:serieus neem je het wel, je verspilt er genoeg tijd aan, maar als je wilt beweren dat iemand die de mindset heeft van "het is allemaal zo slecht nog niet" dezelfde emotionele lading heeft als iemand die denkt dat het allemaal een stuk erger gaat worden voordat het ook maar een beetje beter wordt zit er toch ergens een denkfoutje en mis je wat inlevingsvermogen
.
Wat heeft mijn 'het is allemaal zo slecht nog niet' opvatting te maken met de emotie die ik bij de discussies heb te maken?? En dan oordeel jij over mijn inlevingsvermogen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:15 schreef jogy het volgende:
serieus neem je het wel, je verspilt er genoeg tijd aan, maar als je wilt beweren dat iemand die de mindset heeft van "het is allemaal zo slecht nog niet" dezelfde emotionele lading heeft als iemand die denkt dat het allemaal een stuk erger gaat worden voordat het ook maar een beetje beter wordt zit er toch ergens een denkfoutje en mis je wat inlevingsvermogen
.
Kan er niks anders van maken, sorriequote:Op donderdag 30 maart 2006 15:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat een enorme dooddoeners.
Geen grap, sorrie. En ik begrijp wel dat mensen gefrustreerd kunnen raken als er iemand wordt voorgetrokken in hun ogen maar accepteer gewoon dat modjes best weten wat en wie er speelt in hun provinciequote:Ik hoop maar dat dit een grap is, want het volledig verkwanselen van logica en redelijkheid (kenmerk van paniekzaaiers) is wel degelijk iets om tegen te ageren.
wat denk je zelf ??quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:48 schreef CoolGuy het volgende:
Ik open nu net een topic over die spookwolk, en prompt zie ik ABCXYZ tegen alles en iedereen uitvliegen op een grove manier. Is dat echt de manier waarop hier gepost kan worden zonder dat daar iets aan gedaan wordt? Want als dat zo is dan ga ik ook geen rekening meer houden met hoe ik post, dan ga ik ook gewoon schelden en doen. Is dat echt waar dit heen moet gaan?
Vlieg jij een s heel snel op met je getier tegen mensen en je gecommandeer richting de mods.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:49 schreef ABCXYZ het volgende:
Nog een keer een poging en een laatste verzoek om wat aan die kutpubertjes te doen: Spookwolk bedekt nederland en je werk te doen als moderator. Anders ga ik ook beginnen met beledigingen en dan niet achteraf gaan huilen!
Je bent al lang geleden begonnen met beledigen. En nu ga je ook nog dreigen en min of meer een mod vertellen wat ie (of zij) moet doen? Ik ga echt denken dat er iets mis is met je.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:49 schreef ABCXYZ het volgende:
Nog een keer een poging en een laatste verzoek om wat aan die kutpubertjes te doen: Spookwolk bedekt nederland en je werk te doen als moderator. Anders ga ik ook beginnen met beledigingen en dan niet achteraf gaan huilen!
Krijg jij dan maar de tyfus en wat aan al je hartkleppen. De groeten met je kutforumpje. En veel plezier met al je zuigpubertjes. Dat ze aan de lul van een paard mogen zuigen, dan hebben ze tenminste wat te zuigen. Hahaha, het is een zooitje hier en het is wel duidelijk waarom.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
Vlieg jij een s heel snel op met je getier tegen mensen en je gecommandeer richting de mods.
"je werk doen" ?
ik heb nog meer te doen dan de hele dag de topics waarin jij ziekt te refreshen
Ik mail je zo even ( kan niet beloven dat dat binnen 1 uur is)quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:51 schreef CoolGuy het volgende:
Hey Mirage, vergadering is voorbij trouwens (eindelijk) . Ik zal straks terugkomen op wat ik eerder postte, maar ik ga nu richting huis
Maar, wat ik dus even vragen wilde. Ik wil je dat wle graag uitleggen, maar jij postte dus iets van uh 'dat is het laatste over de kwestie bg' dus is mijn vraag of het wel zin heeft om je uit te leggen hoe ik bij die gedachtengang kom?
Laat jij je even kennen zeg.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:53 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Krijg jij dan maar de tyfus en wat aan al je hartkleppen. De groeten met je kutforumpje. En veel plezier met al je zuigpubertjes. Dat ze aan de lul van een paard mogen zuigen, dan hebben ze tenminste wat te zuigen. Hahaha, het is een zooitje hier en het is wel duidelijk waarom.
Mazzel.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:53 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Krijg jij dan maar de tyfus en wat aan al je hartkleppen. De groeten met je kutforumpje. En veel plezier met al je zuigpubertjes. Dat ze aan de lul van een paard mogen zuigen, dan hebben ze tenminste wat te zuigen. Hahaha, het is een zooitje hier en het is wel duidelijk waarom.
Mazzel.
HO wacht stop! Ik heb niet meer dat emailadres. Ik ben over gestapt van provider. Ik ga heel even kijken of ik mijn profiel aan kan passen! momentje.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik mail je zo even ( kan niet beloven dat dat binnen 1 uur is)
Haha ik heb nou al medelijden met je kind, een crackpot als moeder.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Wat fijn dat de FA's het op dit moment ook druk hebben, als ze een paar uur geleden al op mijn ban-aanvraag hadden kunnen reageren had ik deze uitspraak helemaal gemist.
Een doodzonde zou dat zijn geweest.
zo bereik je niets hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:59 schreef ABCXYZ het volgende:
Haha ik heb nou al medelijden met je kind, een crackpot als moeder.![]()
Waar zijn je manieren?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:53 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Mazzel.
Hij heeft mij een handje geholpen de zaken te bespoedigenquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:53 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Mazzel.
sjonge jonge jongequote:Op donderdag 30 maart 2006 16:53 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Mazzel.
Na baajguardian en gelukkig mindere mate abcxyz vind ik jou toch wel een heel irritante user, die constant op de man speelt, heel weinig inhoudelijk op de discussie post en over het algemeen sidekick achtige onliners in de discussie gooit waarmee je de mening andere users loopt te betuttelen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:55 schreef UncleScorp het volgende:
Kunnen we geen smileys met fopspeen krijgen ?
Voor sommige users zou dit heel toepasselijk zijn
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:04 schreef UncleScorp het volgende:
JAAAAAA BAN UNCLESCORP
Mss lukt jou wat Rdx niet gelukt is
I dont care
Liever ontopic discussie dan op de persoon spelen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:05 schreef UncleScorp het volgende:
Liever gebanned dan constant zo nen trol achter mijn gat
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:52 schreef UncleScorp het volgende:
Go and spread your 911-wings OverSight
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:56 schreef One_of_the_few het volgende:
kan een mod de topictitel even goed maken
of zit er meer achter![]()
quote:De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.
quote:Heu, wat is dat FOK eigenlijk waarover jullie het steeds hebben?
Dat is een ander forum waar je 15000 of meer berichten over Robbert van den Broeke kunt lezen. Dit forum is daar eigenlijk een voortzetting van, maar dan beschaafder (tenminste, dat hopen degenen die dit forum hebben opgezet). Dat forum - althans de discussies rond RvdB - is ten onder gegaan in onsmakelijk geruzie. Vandaar dat Jeroen en moderators hier hun uiterste best doen om de zaak niet uit de klauwen te laten lopen met niet ter zake doende verwijten. Duidelijk, of wil je het nog wat specifieker hebben?:
Klikspaan boterspaanquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:28 schreef totsy het volgende:
En wat stond er van Fok op het "bashende forum" van Genverbrander, ..?
[..]
Shame on you , .......zowel in jullie lichtbollen topic, als in de rest ....echte beterweters die pronken met expertises en gelul uit boekskens die ze nog niet eens gelezen hebben ....., en nog niet eens weten wat een echte lichtbol is .quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:46 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Klikspaan boterspaan
Maar wat is je probleem, pikki? en wat is de relevantie hiervan voor de FOKkers?![]()
het illustreert in ieder geval dat je een vals, achterbaks roddelnichtje bent. Hier mooi weer lopen spelen en op dat zielige forumpje nog steeds blijven afgeven op Fok en Mirage bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:46 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Klikspaan boterspaan
Maar wat is je probleem, pikki? en wat is de relevantie hiervan voor de FOKkers?![]()
Je kunt je commentaar mailen naar het mailadres van genverbrander.nl, TRU feedback lijkt me niet de goede plek?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:56 schreef totsy het volgende:
[..]
Shame on you , .......zowel in jullie lichtbollen topic, als in de rest ....echte beterweters die pronken met expertises en gelul uit boekskens die ze nog niet eens gelezen hebben ....., en nog niet eens weten wat een echte lichtbol is .
En dan weten die pummeltjes van 20 jaar amper het nog beter dan een beroepsfotograaf die al 35 jaren in het vak zit .
Oh, It's a shame , shame
![]()
Ga je frustraties op iemand anders lopen botvieren svp?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
het illustreert in ieder geval dat je een vals, achterbaks roddelnichtje bent. Hier mooi weer lopen spelen en op dat zielige forumpje nog steeds blijven afgeven op Fok en Mirage bijvoorbeeld.
? Wat bedoel je Mirage?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:43 schreef Mirage het volgende:
genverbrander, heb je een alarmbel op enkele woorden gezet ?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |