me 2quote:
Ik denk dat jij behoorlijk representatief bent voor de doelgroep.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:36 schreef Verbal het volgende:
[..] maar hoe intens sip moet je zijn als je zoiets gaat gebruiken
V.
En dat je dan om het scrollwieltje te bedienen je vinger er in moet steken?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik zou trouwens wel meteen een muis in de vorm van een kut erbij kopen. Wel draadloos anders heb je de hele tijd het gevoel dat ze een tampon in heeft.
80% van de mannen zoudne dan het scrollwieltje niet vindenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:26 schreef Zwartkijken het volgende:
[..]
En dat je dan om het scrollwieltje te bedienen je vinger er in moet steken?
whahahaaquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
80% van de mannen zoudne dan het scrollwieltje niet vinden
Ach kom hang nou niet de Dolle Mina uit. Er zijn ook uitvoeringen voor vrouwen, met een broekje en een joystick.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:30 schreef Insomaniac het volgende:
Heremetiet, leuke gimmick écht goed gevonden maar als ik bij iemand thuis kom en dát zie liggen, knap ik wel gigantisch hard af.
Ik een Dolle Mina.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:39 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ach kom hang nou niet de Dolle Mina uit. Er zijn ook uitvoeringen voor vrouwen, met een broekje en een joystick.
Hee, ben je er weer?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik denk dat jij behoorlijk representatief bent voor de doelgroep.
Ik denk dat de mensen die zo'n scrollrokje hebben best onder een echt rokje willen muizen maar dat zal om evidente redenen voor deze puisterige nerds niet mogelijk zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik een Dolle Mina.. Het gaat me niet eens om het al dan niet aanwezige 'seksitische aspect', ik vind het gewoon intens sneu om met je hand onder zo'n nep-rokje te zitten scrollen.
Die zijn dus zonder scrollrokje al sneu, dus de ideale doelgroep. Maar come on, geen enkele zichzelf respecterende man gaat toch zo zitten surfen!quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die zo'n scrollrokje hebben best onder een echt rokje willen muizen maar dat zal om evidente redenen voor deze puisterige nerds niet mogelijk zijn.
als ik wist waar ik ze kon krijgen, zou ik het wel aandurven om er eentje bij een pc voor gemeenschappelijk gebruik op de heelkunde/chirurgie-afdeling van mijn ziekenhuis te leggen hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die zijn dus zonder scrollrokje al sneu, dus de ideale doelgroep. Maar come on, geen enkele zichzelf respecterende man gaat toch zo zitten surfen!
Beertenders, playboys en Hustlers zijn in mijn ogen niet te vergelijken met een scrollrokje.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:05 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als ik wist waar ik ze kon krijgen, zou ik het wel aandurven om er eentje bij een pc voor gemeenschappelijk gebruik op de heelkunde/chirurgie-afdeling van mijn ziekenhuis te leggen hoor.
op de assistentenkamers staan hier ook gewoon beertenders en slingeren ook playboys en hustler's rond nl.
Behoorlijk ongepast op een afdeling chirurgie.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:05 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als ik wist waar ik ze kon krijgen, zou ik het wel aandurven om er eentje bij een pc voor gemeenschappelijk gebruik op de heelkunde/chirurgie-afdeling van mijn ziekenhuis te leggen hoor.
op de assistentenkamers staan hier ook gewoon beertenders en slingeren ook playboys en hustler's rond nl.
hoezo? de bijbel is op een gegeven moment ook op hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Behoorlijk ongepast op een afdeling chirurgie.
Ik las van de week in het volkskrant magazine dat vrouwen er ook niet zo goed in zijn...quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee hoor; de mannelijke kijk op de wereld overheerst daar en de vrouwelijke chirurgen-in-opleiding doen daar gelukkig net zo hard aan mee.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Behoorlijk ongepast op een afdeling chirurgie.
Ach, je krijgt zo links en rechts natuurlijk wel eens wat "promotiemateriaal" van klanten en leveranciers hè?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:30 schreef Insomaniac het volgende:
Heremetiet, leuke gimmick écht goed gevonden maar als ik bij iemand thuis kom en dát zie liggen, knap ik wel gigantisch hard af.
Jij bent vast een heel humorloos persoonquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:47 schreef Thrilled het volgende:
wie hier echt op kan geilen is ziek in zijn hoofd...
en verder vind ik het ook totaal geen humor.. ja om te zien als plaatje maar niet om echt te hebben...
laat me raden ; je wijf (ook ict) zit je elke dag te controleren op je posts en je bent zo wanhopig dat je niets van je mannelijke mening laat zien om haar niet voor het hoofd te stoten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:47 schreef Thrilled het volgende:
wie hier echt op kan geilen is ziek in zijn hoofd...
en verder vind ik het ook totaal geen humor.. ja om te zien als plaatje maar niet om echt te hebben...
Hoe moet ik het idee van: "met je hand onder een rokje zitten" anders opvatten als geil?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Thrilled ==> Je hebt inderdaad geen humor!
Maar het idee "om hier op te geilen" was nog niet eens bij me opgekomen! Blijkbaar komt dat bij jou wel meteen op... Volgens mij zit er dan iets niet goed hoor!
't Is gewoon humor!
ROFLMAOquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Haha!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:17 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
laat me raden ; je wijf (ook ict) zit je elke dag te controleren op je posts en je bent zo wanhopig dat je niets van je mannelijke mening laat zien om haar niet voor het hoofd te stoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |