quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:42 schreef SupaMario het volgende:
Ik zal eens kijken klinkt leuk!
quote:IMPORTANT: You are only allowed to register to the game ONCE. If you register more than one time you run the risk of being banned from the game. In other words: when you have begun playing the game you are NOT allowed to start over by simply registering another account.
Niek Nikkes is dan een bandnaam? Of een artiest? Dan speel je dus met 2 personen????quote:Robbie Romijn Online
Robbie is a 19 year old guy who is a member of Niek Nikkes. Robbie works as a Security Guard when not pursuing a career as a popstar. Robbie is currently hanging out in Countryside in Amsterdam.
Kutquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:49 schreef BlackRebel het volgende:
wat zij 'artist' noemen is gewoon je band, Niek Nikkes is dus nu je bandnaam.
Wat is dit?quote:Recent Interactions
Laura Braakman
Jordi Moreno
Emilia Bakker
quote:I created a new Artist named Steel Gauntlet.
quote:Johnny Signorini V.I.P.
Entered Popomundo 2004-11-27 and died 2006-03-04.
He became 26 years old. Johnny has been put to rest at NYC Resting Grounds.
Dat balkje is geel, maar de kleur hoort toch groen te zijn?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:26 schreef DeHovenier het volgende:
Heb het balkje van 'melody' vol!
Nu bezig met lyrics schrijven, en dan jammen!
quote:Robbie Romijn is a friendly person with terrible charm and terrible looks. Robbie's brain department is of terrible IQ. Robbie can deliver some terrible vocals and show off some mediocre musical talents.
quote:Raw Ebony
Fame:
Popularity:
Raw Ebony is a Modern Rock Crowdpleaser. The tempo is Andante. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-03-26. The melody is terrible and the lyrics are terrible.
Dominant Instruments:
1 Electric Guitar
2 Lead Vocals
3 Drums
quote:History
His father died when he was very young. Robbie went to public school and received really poor grades. He is somewhat obsessed with the opposite sex. He dislikes stale air and staying indoors. Robbie had a crush on his gym teacher in elementary school.
Robbie appeared in the Popomundo universe 2006-03-23.
Robbie is a permanent resident of Amsterdam.
Employment
Robbie works as a Security Guard at the Security firm Guardians of Amsterdam in Amsterdam. Robbie currently makes 900 ¤ a week doing this. Guardians of Amsterdam is owned and operated by Heaven. Hired 2 days ago by Ricky Ardill Quit this job
So far this week, you have earned this:
257 ¤ (Guardians of Amsterdam)
Salaries are paid Fridays.
Housing Contracts:
Room upstairs at mom's place , Amsterdam - Weekly cost: 0 ¤
quote:History
Her parents are happily married. Dana never went to school but received daily teachings by her mother. She is an avid movie goer. She hates insects. Dana had a crush on her gym teacher in elementary school.
Dana appeared in the Popomundo universe 03.02.2005.
Dana is a permanent resident of Toronto.
Employment
Dana works as a Sales person at the Record Studio Achtung! Records CN in Toronto. Dana currently makes 1050 US$ a week doing this. Achtung! Records CN is owned and operated by Achtung!. Hired 284 days ago by Leif Ohlland Quit this job
So far this week, you have earned this:
300 US$ (Achtung! Records CN)
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:20 schreef Curiosity het volgende:
Dana never went to school but received daily teachings by her mother.
Dana had a crush on her gym teacher in elementary school.
En dan heb ik deze foto erbij staan:quote:Robbie Romijn is a flirty person with terrible charm and terrible looks. Robbie's brain department is of terrible IQ. Robbie can deliver some terrible vocals and show off some decent musical talents.
Als ik was doorgespeeld was ik nu vet goed geweestquote:So, Lisa Ford has passed away and is buried in the good soil of Popomundo? Don't worry. If your karma is good enough you can be reincarnated as a new character. Just follow the same procedure as you did when you first started playing Popomundo and create a new character in the right menu.
The memory of Lisa Ford will remain though and you will still be able to choose that character when logging in. If you choose not to create a new character now you can do this next time you are logging in.
Continue playing with Lisa Ford.
Weet ik niet, heb het spel al een paar maanden niet meer gespeeld...Weet nog wel dat ik ziek werd van telkens die contacten te onderhouden, dat je met iedereen moest gaan praten enzo..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:18 schreef DeHovenier het volgende:
Begin opnieuw dan!
Hoe ga je dood in het spel?
edit: Wow, er zijn wel veel keuzes bijgekomen zeg..Probeer een nummer te composeren, kan je uit allemaal dingen kiezenquote:Elsbeth Boom Online
Elsbeth is a 18 year old girl who is not with an artist for the time being. Elsbeth is currently hanging out in her room upstairs at mom's place in Amsterdam.
Ik heb al mijn xp punten genvesteerd in mijn muzikale talenten. Hoe hoger die talenten, hoe beter je songs worden.quote:Robbie Romijn is a promiscuous person with terrible charm and terrible looks. Robbie's brain department is of terrible IQ. Robbie can deliver some terrible vocals and show off some good musical talents.
Dat kan, maar de kwaliteit ervan zal uiteraard uiterst slecht staanquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:57 schreef Frankeinstein het volgende:
kan je dan ook een concert geven als je nog niet eens genoeg bandleden, liedjes en instrumenten hebt ?
Zou ff wat meer nummers nemen, wordt t een beter concertquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:14 schreef Heiputtertje het volgende:
Hehehe ik heb morgen om 12:00 een concert met 3 gejatte nummers en 1 zelf gemaakt waardeloos nummer.... tussendoor doe ik een breakdance en op het laatst een moonwalk.
Ik heb geeeen idee wat ik verdien eigenlijk. Mijn punten staan nog op 0 en mijn geld is ook gewoon nog 0.
quote:I feel sad about not having a place to stay in this city. The street life is wearing me down.
Jacky the dog (cocker spaniel) sniffed at me.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:06 schreef DeHovenier het volgende:
Welke liedjes kun je het beste coveren? Degene die veel Fame en Popularity hebben?
Op straat liedjes spelenquote:
dat zag ik net ook jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:06 schreef Sautor het volgende:
[..]
Op straat liedjes spelenMoest t zelf ook ff opzoeken
andere vraag weet ik niet, weet niet eens hoe je moet coveren...
Jup, dat ben ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:49 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
dat zag ik net ook ja.. Ben jij trouwens Elsbeth Boom? Daar praat ik nu mee
![]()
Ik heb je uit eten gevraagdquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:26 schreef Sautor het volgende:
Klopt, en altijd als ik tell joke doet is dat ook nog niet echt bevordelijk...
Een dag spelen en al 2 datesquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ben je zo gewild dan?
edit
Kom anders bij mijn band en besteed je xppunten aan je vocalen, dan kun je bij mij als Leadsinger aan de slag! Song composing heb ik toch al hoog staan en ga ik verder verbteren.
Als je daar een optreden kan regelen is altijd goed, kun je internationaal bekend worden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kun je ook van stad naar stad gaan?
Zit nu @ amsterdam, maar weet niet of goeie keus was..
Van BSP ja, kon geen inspiratie vindenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:20 schreef BlackRebel het volgende:
haha, dat komt van British Sea Power neem ik aan? Ik zag laatst het nieuwe bandje van de zanger daarvan, The Brakes.
Overigens ben ik op zoek naar nieuwe bartenders voor mijn club in Helsinki... Voor 900 euro per week.
Heujquote:The Cowards at Beach Zone
Artist: The Cowards
Place: Beach Zone
Time: 2006-03-31 12:00
Audience: 26 people
Earnings: Paid within 24 hours.
Ticket Price: 3.5 ¤
Band Members: R. Romijn
Ambition: Normal
26 people came to Beach Zone to see The Cowards.
11 songs were played during the show.
The audience at Beach Zone went wild when The Cowards praised the crowd for their enthusiasm. Regrettably things took a turn for the worse when someone yelled that their 'mom could have put on a better show'.
In general The Cowards was truly abysmal on stage and showed us great spirits during the show.
The Cowards had problems bringing the right instruments with them on stage.
The worst song was Voice of the West.
All in all this show by The Cowards was abysmal!
Vette naamquote:Maximiliaan Zaunbrecher
History
His parents got divorced at an early age. Maximiliaan decided to go for a career in modeling instead of going to school. He likes to kick back and enjoy the company of close friends. He can't stand horror movies. Maximiliaan is trying to give up smoking.
Als er nog Fok!kers interesse hebbenquote:The MotherFok!kers is a hard working Punk Rock act that has been in pursuit of stardom since 2006-04-01.
The MotherFok!kers is a solo act by Maximiliaan Zaunbrecher.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:54 schreef DeHovenier het volgende:
We geven 1 concert in amsterdam per week...dat is nl een goed gemiddelde.
Als ik 2 goede songs heb gemaakt kunnen we die uitbrengen op single, moeten we wel eerst een contract met een platenmaatachappij aflsuiten.
quote:Nigel's Nightmare is a Modern Rock Anthem. The tempo is Andante. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-04-01. The melody is below average and the lyrics are mediocre.
Dominant Instruments:
1 Electric Guitar
2 Drums
Mijn liedje nog lang nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:43 schreef DeHovenier het volgende:
Heb alweer nieuwe tijd afgesproken met Sautor.
en m'n liedje is af!
[..]
quote:I would love to have a baby, anyone want to help me breed lol (so nicely put hehe)
Anyone in Melbourne, or going to Melbourne?
^_^
15/16 dagen hoor ikquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:51 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil weten wanneer de newbieperiode is afgelopen. ff zoeken.
Kan nog niet..dat menuutje verschijnt nog nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:39 schreef maniack28 het volgende:
Nou.. als Sautor mij dan ff uitnodigd voor een date
Daarom zei ik ook nog nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:20 schreef DeHovenier het volgende:
Dan moet je wat meer interacten. Komt morgen wel dan.
Dat zit nog precies in onze pot.. kunnen we mooi wat liedjes oefenenquote:Culture Jam: Only $35 to jam here!!!
Betekent dat ik drie boeken moet kopen voor ik aardig basgitaar kan spelenquote:For example: A really good guitarist with five stars in Basic String Instruments and two stars in Playing the Guitar has a total of seven stars as a guitar player. If this guitarist also has eight stars in the genre skill "Classical Music" he would be able to make use of all his seven guitar stars when putting on a Classical Music concert. If on the other hand he only had three stars in the Heavy Metal Genre he would limit his guitar potential to three stars. In other words: your Genre Skills set the limit to how much of your instrument skills are worth.
Ik vind dit een beetje vaagquote:For example: A really good guitarist with five stars in Basic String Instruments and two stars in Playing the Guitar has a total of seven stars as a guitar player. If this guitarist also has eight stars in the genre skill "Classical Music" he would be able to make use of all his seven guitar stars when putting on a Classical Music concert. If on the other hand he only had three stars in the Heavy Metal Genre he would limit his guitar potential to three stars. In other words: your Genre Skills set the limit to how much of your instrument skills are worth.
N.a.v. dit topic ben ik vandaag ook begonnenquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:33 schreef maniack28 het volgende:
ja dat bedoel ikik heb mn eerste attribute points en heb 18 euro verdiend met spelen in het vondelpark
Woei wat goed
![]()
Dat heb ik gedaan, maar er gaan zeker een aantal uur overheen voor je geld verdient?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:49 schreef Sautor het volgende:
Busking selecteren bij priorities & skills (volgens mij)
En heb ff een show geboekt. Volgende week zondag, 22.00 uur.
Dan moeten we wat nummers afhebben, instrumenten hebben, dus dat gaat wel goed
Ah, oké...dank je welquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:35 schreef Sautor het volgende:
Ja, dat zal bij de volgende update gebeuren...
Net zoals bij liedjes componeren, gaat ook niet de hele dag door
Ja prima, ik focus voorlopig op het verdienen van geld met busking en zorgen dat ik muziek kan maken. Het liedjes schrijven laat ik aan jou over, dat scheelt mij weer tijd. Ik hoop komend weekend 1000 euro te hebben voor een drumstel... maar of dat gaat lukken weet ik niet, sowiezo 900 euro salaris, maar ik heb 2 dates en pas 18 euroquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:30 schreef DeHovenier het volgende:
BTW als we ons geld nou in de pot van de band doen en dan daaruit instrumenten en boeken kopen? Is dat niet handig?
Al 9 kaartjes verkocht voor een concert over een weekquote:Arrangements for performance
Date: 2006-04-09 22:00 (7 days left)
Venue: The Red Light Møøse in Amsterdam
Venue type: Club
Tickets sold: 9
Ticket price: 9 ¤
Ticket limit: 2000
Booked since: 2006-04-01
Doe dan Bakellende bluesquote:Op zondag 2 april 2006 12:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik denk erover om mijn volgende song Balkenende Blues te noemen
Nog een ideetje voor de lyrics?
Kijk naar 'Blijf beter dood part 2' van The Bruinsma Brothers.....daar hebben ze ook geen ban voor gekregenquote:Spent some time working on my music.
I took my music to the streets and made 14 ¤.
I received 3 experience points.
Hmpf! Emilia Bakker cancelled our date!
Jippie! Emilia Bakker agreed to go on a date with me. But what am I going to wear?!?
FJe kan het beste gewoon bij je moeder slapen ja.quote:From: Y. Farr
To: R. Romijn
Date: 2006-04-02
Time: 00:00
Fok
Ben jij RR die ook op Fok zit?
misschien is het ook leuk om wat vreemde instrumenten erbij te doen zoals bagpipes of Lute ofzo. Is misschien wel grappigquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:01 schreef maniack28 het volgende:
En misschien dat we nog een 4e bandlid kunnen gebruikenIk bedoel.. bassist/drummer/gitarist is zo saai... 2e gitarist erbij ofzo... of een toetsenist
Dan kan Zowy ook bij ons (als ze dat wil) en hebben we toch een soort van Fok!band
Njah... als Rebel zegt dat we het beste met 2 liedjes kunnen schrijven en 1tje het producen kan doen, lijkt het me slim dat een van ons het laatste gaat doen. Jij mag kiezen wat mij betreftquote:Op zondag 2 april 2006 20:05 schreef Sautor het volgende:
Dus wie schrijven de liedjes?
Je staat al in mn lijstquote:Op zondag 2 april 2006 15:17 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
misschien is het ook leuk om wat vreemde instrumenten erbij te doen zoals bagpipes of Lute ofzo. Is misschien wel grappig
Kan ik trouwens ook in jullie band komen dan?![]()
Ik ben trouwens Anton Aarnoudse![]()
Al 39 kaartjes verkocht, een record!quote:Arrangements for performance
Date: 2006-04-09 22:00 (6 days left)
Venue: The Red Light Møøse in Amsterdam
Venue type: Club
Tickets sold: 39
Ticket price: 9 ¤
Ticket limit: 2000
Booked since: 2006-04-01
Hoi, ik denk dat die prijzen niet vastliggen hoor. Bij mij staat er nu als cleaner 600 per week. groetenquote:Op maandag 3 april 2006 20:42 schreef DeHovenier het volgende:
Als Salesman verdien je 1050/week, als cleaner meestal $300/week, en als Security Guard, Bartender en Clerk $900/week. Voor bartender heb je mediocre Looks nodig en voor salesman idd mediocre Charm.
IQ is belangrijk voor het sneller leren van dingen, en het leren uit boeken moet je regelen via Priorities $ Skills. Dan moet je wel eerst boeken kopen, en de meeste zijn meer dan $1000.
Ik zie in m'n diary dat ik gister 11 xp points heb gehad
quote:The Cowards has been invited to play at: Discard ALL
Helsinki Make it in Helsinki (HIG)
2006-04-11 20:00 Accept - Decline
2006-04-29 18:00 Accept - Decline
2006-05-12 18:00 Accept - Decline
2006-06-03 14:00 Accept - Decline
Wel een goede club, maar hoe moeten wij in Helsinki gerakenquote:Make it in Helsinki (HIG)
Type: Club
City: Helsinki
Quality: incredible
Power Capacity: 93120W
Genre: Modern Rock (Weak)
Service cost: 4 ¤
Concert tickets:6 ¤
Law & Order:perfec
Make it in Helsinki (HIG): We're open for bookings, and we always keep a close eye on your ticket pre-sales. If you have special requirements, please contact our local owner.
When you are invited, and you don't like the date, please refuse the offer and contact us for a suitable date or time.
Don't forget to visit our food & beverage department with the delicious and mood boosting goodies at competitive prices.
Ik zag hetquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:21 schreef DeHovenier het volgende:
Het Lovebalkje van een bepaald vrouwmensch is bijna vol, het het Romancebalkje is vol voor driekwart. Alleen jammer dat ze opeens een chaste persoon is geworden
Normaal kreeg ik elke dag 6 xppunten, en gister opeens bijna het dubbele. Dat vind ik wel raar, maargoed, zo erg is het niet
En ik zie net dat The Cowards (wij) opeens uitnodigingen krijgen om in Helsinki te spelen
![]()
[..]
[..]
Wel een goede club, maar hoe moeten wij in Helsinki geraken
Ik ben echt een playerquote:Upcoming Dates
Krisje van Scherpenzeel on 2006-04-06 18:00 at The Greasy Spoon AM. Cancel
Bianca Schillemans on 2006-04-05 18:00 at Don's Pizza's. Cancel
Marleen Coenen on 2006-04-04 20:00 at The Greasy Spoon AM. Cancel
We kunnen ook pas in juni dat concert houden daar...het zijn verschillende data die hij ons heeft gegeven...anders pm'en we hem en spreken we een andere data af zogauw we in Helsinki zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:42 schreef BlackRebel het volgende:
Je kan naar Helsinki door te liften, moet je alleen op tijd doen, want je weet nooit wanneer je opgepikt wordt.
Liften doe je door op een bepaalde travelroute te gaan staan...
Jammen kost geldquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:49 schreef DeHovenier het volgende:
Hoevaak moet je jammen? Elke dag zo mogelijk?
En goed ook, want ik heb bij jou een leeg moodbalkje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:32 schreef DeHovenier het volgende:
Het hangt af van de relatie die je hebt met die persoon wat voor dingen je kan doen met elkaar. Gewoon veel interacten met hem/haar, en hij/zij moet dan ook teruginteracten. Hoe vaker hoe beter. Dan kan je ook een romance beginnen met hem/haar, mee wippen, kindje krijgen, uit eten nemen enz. Dus gewoon vaak interacten met elkaar.
De Hovenier snapt het nog niet helemaalquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:40 schreef Sautor het volgende:
[..]
En goed ook, want ik heb bij jou een leeg moodbalkje.
Dus dingen die geel staan omkaders, tell a joke bijvoorbeell, niet doen
edit: Health decreases by:
-Being eaten by alligators
En dankje voor de info
quote:Job
i would like to offer you a position at a store that i just opened up here in Amsterdam. The pay is $1050 + you can get items at cost price and thats usually %50 off compared to any other shops in popo, just msg me what item and we'll work it out. think it over and let me know how you feel. If you do decide then all you have to do is quit your current job and head on down to SnowBurnt Cafe - AMD #2 and accept one of the open sales person applications under locale employment.
really hope to hear from you soon.
Cheers
Derick Taylor
dat je geen tell joke of quickie moet doen als ze geel zijnquote:
Heb ik ook gekregenquote:
waar zit je en hoeveel betaal je?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:14 schreef BlackRebel het volgende:
ik vind het maar een smerige en onpersoonlijke manier om mensen te trekken, neemt niet weg dat ik ook nog steeds mensen zoek, vooral bartenders
quote:Helsinki Make it in Helsinki (HIG)
2006-06-03 14:00
Ik beeindig ook veel relaties meteen weer. Anders hebk zo'n hele waslijst staan, waar de helft nooit iets mee doetquote:Op woensdag 5 april 2006 16:40 schreef maniack28 het volgende:
Ah ik zie het
Trouwens ik zie nu ook waarom mn mood omlaag gaat, heb teveel vrienden waarvan er een aantal in het buitenland zitten en die relatie bloed dood... ik zorg gewoon voor 6 mensen om me heen en dan ist genoeg
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:56 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik beeindig ook veel relaties meteen weer. Anders hebk zo'n hele waslijst staan, waar de helft nooit iets mee doet
En ik zit ff in mijn huisje om te rusten. Straks komt als t goed is de update weer, en dan zit ik liever thuis waar mijn health goed omhoog gaat
Bij jouw overzicht:
I hate it when the hamster sniffed at me.
(i hate it when is de naam)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |