we weten toch ook de voornaam van god nietquote:Op maandag 27 maart 2006 04:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom adoreer je iemand waarvan je de naam niet eens weet?
op het moment dat de TS dit adoratie topic startte, had hij geen idee van hun namen. Dat is wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:02 schreef Eveli het volgende:
[..]
Op zich staan die namen een paar posts hierboven vermeld hoor.
Ik begrijp christenen inderdaad ook niet, maar dat is weer een heel ander onderwerp.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:04 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
we weten toch ook de voornaam van god niet![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik begrijp christenen inderdaad ook niet, maar dat is weer een heel ander onderwerp.
Ik adoreer ze ook niet. Ik vind ze alleen grappig.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op het moment dat de TS dit adoratie topic startte, had hij geen idee van hun namen. Dat is wat ik bedoel.
en de TT dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:29 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik adoreer ze ook niet. Ik vind ze alleen grappig.
Is Eveli de TS dan?quote:
Chin2quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:53 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit chin2. Zelfs jaren geleden waren ze al geniaal. Ze zijn hun tijd ver vooruit! Helden
matig.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:14 schreef Miasan het volgende:
[..]
Chin2Ik had die ook nog op m'n pc staan wehehe.
Kent iemand deze 2 Koreaanse meiden trouwens? Dit filmpje gaat volgensmij ook al jaren rond op internet:
http://www.youtube.com/watch?v=TGPeL7I4LEU![]()
Afkomstig van een Koreaanse tv show geloof ik.![]()
Nou, als je hier positief over ze post, dan neem ik vanzelf aan dat je ze adoreert...quote:
Idd. Doe geen moeite.quote:
Op your tube kent iedereen ze als de 2 china boys.quote:Op maandag 27 maart 2006 04:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom adoreer je iemand waarvan je de naam niet eens weet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |