quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:05 schreef American_Nightmare het volgende:
Te koop:Magnat Crusader 720 versterker
4-kanaals (180 watt) per kanaal versterker dus 720 watt totaal!! Met mogelijkheid tot bridgen en high-pass / low-pass filteren, dus 4 speakers, of 2 speakers en een subwoofer.Magnat Killer Bull subwoofer 560 watt Lanzar 200 watt speakers MDF-hoedenplank met geluiddoorlatend zwart doek bekleed; speakers onzichtbaar gemonteerd, versterker aan onderkant gemonteerd. Kwaliteitskabels voor spanning van accu en coax naar versterker.
Set geeft een enorm strak geluid en snoeiharde bass. Gaat weg wegens verkoop van mijn Golf en geen zin, tijd en ruimte om in te bouwen in mijn nieuwe auto.
Uiteraard ook inbouw in andere auto's mogelijk. Het MDF mag je dan weggooien of verkopen
Vraagprijs alles bij elkaar 200 euro. Op te halen in Nederweert. Foto's volgen dit weekend.
Als we het over de prijs eens kunnen worden, kan ik er wel voor zorgen dat de spullen in Utrecht zijn binnenkort. Mail me anders even op thijs (at) ospeldijk (punt) nlquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:47 schreef Cosworth het volgende:
Hmmmm, interessant...![]()
Maar wel wat aan de verre kant...
m.a.w.: als jij nou een stukje deze kant op zou komen (naar Den Bosch bijvoorbeeld), en ik dus iets minder ver die kant op hoef vanuit Veenendaal, zal ik het even serieus overwegen voor 130 euro (openingsbod).
Geen idee, maar 'Nederweert' ligt bij Weert, midden-Limburgquote:Op donderdag 6 april 2006 19:33 schreef 2Mini het volgende:
Waar is Neederweert?
Ow mooi.. ik moet zondag in Sittard zijn.. kom ik dan in de buurt?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Geen idee, maar 'Nederweert' ligt bij Weert, midden-Limburg
Versturen is ook een optie overigens.. verzendkosten zullen tussen de 10 en 15 euro liggen voor dit aardig grote pakket (zonder hoedenplank in dat geval).
Volgens mij heb ik m'n VRAAGPRIJS onderbouwd met nieuwprijzen, dus kijk ff goed zou ik zeggen. Verder staat bieden vrij. Ik ga het spul echter niet voor een schijtprijs weg doen want dan bouw ik het alsnog in in m'n nieuwe auto. Komt namelijk perfect geluid uit.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:26 schreef Sjabba het volgende:
Euh, misschien je prijs, je geeft zelf zovaak af op prijzen en nu denk je dit zo te verkopen.
Alleen zou ik nog wel speakers voor voor in de Golf 2 kopen, want alleen geluid van achteren is niet mooi. Maar bij de Golf 2 met nieuwe type deuren kan je mooi een compo-set van 13cm in de kaartenbakken in de deur kwijt met de tweeters in het dash (die o.a. ook door Magnat geleverd worden) Moet je wel even om het mooi weg te werken speakerroosters kopen ipv die nutteloze uitklapbare bakjes.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:26 schreef American_Nightmare het volgende:
Maar weer es een schopje omhoogblijft toch geen geld voor prachtig geluid in je auto!
Euh, Magnat is zeker geen slecht spul hoor, ook niet omdat het "zo goedkoop" is. Oke, m'n hoedenplank speakers (Magnat Bullpower 6940) halen het niet bij de JBL T595 van m'n neef, maar ze kosten dan ook maar een fractie van de prijs. Maar om het nu te vergelijken met YOKO of Supertech, dan is Magnat kwalitatief een stuk beter..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:52 schreef sonyfreakje het volgende:
Ik ben geen audiofiel natuurlijk, maar ik neem ook zeker geen genoegen met middelmatig spul.
waarom koop je dan magnat ? das net zo iets als YOKO moet je is een gaan kijken wat dit spul kost op de vrije markt in Hamond dan heb je het gloednieuw voor 135 euro .
Net doen alsof je er verstand van hebt en jezelf dan sonyfreakje noemenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:52 schreef sonyfreakje het volgende:
Ik ben geen audiofiel natuurlijk, maar ik neem ook zeker geen genoegen met middelmatig spul.
waarom koop je dan magnat ? das net zo iets als YOKO moet je is een gaan kijken wat dit spul kost op de vrije markt in Hamond dan heb je het gloednieuw voor 135 euro .
Magnat is super, ik heb zelf 24 jaar oude high-end speakers van Magnat en klinken nog steeds fantastisch. Ik heb alleen geen auto.. Dus zie het maar als een gratis kickquote:
Waarvan akte.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:15 schreef American_Nightmare het volgende:
Alles onder de 100,- zie ik niet als serieus.
Te weinig sorry.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:39 schreef Rev- het volgende:
goed ik bied dan 100
Van speakers wel; versterkers ben ik niet zo heel erg kapot van MAgnat; dan heb ik liever Boston of Rockford-Fosgatequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |