abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36289506
Te koop:

• Magnat Crusader 720 versterker
    4-kanaals (180 watt) per kanaal versterker dus 720 watt totaal!! Met mogelijkheid tot bridgen en high-pass / low-pass filteren, dus 4 speakers, of 2 speakers en een subwoofer.

• Magnat Killer Bull subwoofer 560 watt

• Lanzar 200 watt speakers

• MDF-hoedenplank met geluiddoorlatend zwart doek bekleed; speakers onzichtbaar gemonteerd, versterker aan onderkant gemonteerd.

• Kwaliteitskabels voor spanning van accu en coax naar versterker.

Set geeft een enorm strak geluid en snoeiharde bass. Gaat weg wegens verkoop van mijn Golf en geen zin, tijd en ruimte om in te bouwen in mijn nieuwe auto.

Uiteraard ook inbouw in andere auto's mogelijk. Het MDF mag je dan weggooien of verkopen

Vraagprijs alles bij elkaar 200 euro. Op te halen in Nederweert. Foto's volgen dit weekend.

[ Bericht 10% gewijzigd door American_Nightmare op 23-03-2006 10:18:53 ]
  • Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_36290356
    Foto van de subwoofer is op te zoeken door te zoeken op 'killer bull' op marktplaats (niet mijn advertentie). Foto van de versterker vind je door te zoeken op 'magnat crusader' (let op dit is wel een 2-kanaals model, ik heb een 4-kanaals!)

De speakers hebben een rubberen conus en daarboven een tweeter. 2-weg speakers dus. Overigens komt er aardig wat bass uit, mits gemonteerd in een hoedenplank. De sub maakt het helemaal af met een diepe strakke bass.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
      Forum Admin zaterdag 25 maart 2006 @ 13:47:11 #3
    58651 crew  murp
    murp
    pi_36352892
    quote:
    Op donderdag 23 maart 2006 10:05 schreef American_Nightmare het volgende:
    Te koop:

• Magnat Crusader 720 versterker
    4-kanaals (180 watt) per kanaal versterker dus 720 watt totaal!! Met mogelijkheid tot bridgen en high-pass / low-pass filteren, dus 4 speakers, of 2 speakers en een subwoofer.

• Magnat Killer Bull subwoofer 560 watt

• Lanzar 200 watt speakers

• MDF-hoedenplank met geluiddoorlatend zwart doek bekleed; speakers onzichtbaar gemonteerd, versterker aan onderkant gemonteerd.

• Kwaliteitskabels voor spanning van accu en coax naar versterker.

Set geeft een enorm strak geluid en snoeiharde bass. Gaat weg wegens verkoop van mijn Golf en geen zin, tijd en ruimte om in te bouwen in mijn nieuwe auto.

Uiteraard ook inbouw in andere auto's mogelijk. Het MDF mag je dan weggooien of verkopen

Vraagprijs alles bij elkaar 200 euro. Op te halen in Nederweert. Foto's volgen dit weekend.

• deze?
      zaterdag 25 maart 2006 @ 13:49:58 #4
    65351 B_BOY
    De kater komt later.
    pi_36352946
    ik vind dat enorme strakke en goede geluid wel meevallen. dit is dus echt geen top set zoals je zelf beweerd.
    Remlof is een Spellings Nsb'er
    pi_36354268
    Die is het inderdaad. En het geluid klinkt wel strak. Jij hebt deze set nooit gehoord dus ga aub iemand anders zijn topic verzieken.

Ik heb nergens gezegd dat het een "top-set" is. Het is een prima set en er komt heel mooi geluid uit, en ook nog hard als je daarvan houdt. Een audiofiel kan inderdaad beter een set van 5000 euro kopen en daar komt zeker weten beter geluid uit.

Magnat is overigens een prima merk en zeker geen kijkshop / bouwmarkt rommel.

[ Bericht 10% gewijzigd door American_Nightmare op 25-03-2006 15:43:53 ]
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_36356397
    Hier dan mijn foto's

Subwoofer

MDF hoedenplank met speaker en versterker erop gemonteerd.

Bovenkant hoedenplank. Speakers zijn volkomen onzichtbaar en doek is perfect strak.
    pi_36372680
    Zondagochtendkick! Vandaag mailen naar thijs (at) ospeldijk (punt) nl is vanavond ophalen! Zit een super geluid in mensen! Magnat en Lanzar zijn a-merken!! Losse verkoop van versterker+boxencombinatie is in principe ook bespreekbaar.

[ Bericht 43% gewijzigd door American_Nightmare op 26-03-2006 13:06:08 ]
      zondag 26 maart 2006 @ 16:03:35 #8
    73107 Sjabba
    Cinderella man
    pi_36379696
    Wat een prijs voor 2e hands spule, zeker omdat je zelf altijd loopt te zeiken in anderen hun topic over de prijs en dan vraag je deze prijs hiervoor.
    Fuck catching lightning, he struck it
    screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
    and made it rain upward
    pi_36389677
    Het staat je vrij om een serieus bod te doen. Een soortgelijke 4 kanaals versterker kost nieuw al 200 euro, de bass box 75 euro, de boxen 75 euro, de kabels 30 euro, het hout en speakerdoek 25 euro. Dus uiteindelijk is de vraagprijs minder dan de helft van de nieuwprijs. Lijkt me zeer redelijk. Zeker als je een Golf II hebt want dan kun je je de moeite van het zelf maken van een hoedenplank besparen.

Ik kan me overigens niet herinneren dat ik de afgelopen tijd heb gezeken over prijzen terwijl ik geen interesse had in het aangeboden product. Wellicht in een geval dat de prijs echt belachelijk hoog was, wat hier absoluut niet het geval is.
    pi_36431356
    quote:
    Op dinsdag 28 maart 2006 09:47 schreef Cosworth het volgende:
    Hmmmm, interessant...

Maar wel wat aan de verre kant...

m.a.w.: als jij nou een stukje deze kant op zou komen (naar Den Bosch bijvoorbeeld), en ik dus iets minder ver die kant op hoef vanuit Veenendaal, zal ik het even serieus overwegen voor 130 euro (openingsbod).
    Als we het over de prijs eens kunnen worden, kan ik er wel voor zorgen dat de spullen in Utrecht zijn binnenkort. Mail me anders even op thijs (at) ospeldijk (punt) nl
      donderdag 6 april 2006 @ 19:33:07 #11
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_36717427
    Waar is Neederweert?
    Camera 1... 1!
    pi_36720995
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 19:33 schreef 2Mini het volgende:
    Waar is Neederweert?
    Geen idee, maar 'Nederweert' ligt bij Weert, midden-Limburg

Versturen is ook een optie overigens.. verzendkosten zullen tussen de 10 en 15 euro liggen voor dit aardig grote pakket (zonder hoedenplank in dat geval).
      donderdag 6 april 2006 @ 22:11:08 #13
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_36722894
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 21:15 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Geen idee, maar 'Nederweert' ligt bij Weert, midden-Limburg

Versturen is ook een optie overigens.. verzendkosten zullen tussen de 10 en 15 euro liggen voor dit aardig grote pakket (zonder hoedenplank in dat geval).
    Ow mooi.. ik moet zondag in Sittard zijn.. kom ik dan in de buurt?
    Dan wil ik wel ff een kijkje nemen.. (Ik ga een autoradio ophalen )
    Camera 1... 1!
    pi_36724530
    Mail me ff op thijs (at) ospeldijk (punt) nl aangezien we zondag pas vermoedelijk ergens in de middag thuiskomen, dus dan kunnen we wat afspreken.
      dinsdag 18 april 2006 @ 18:26:24 #15
    73107 Sjabba
    Cinderella man
    pi_37068810
    Euh, misschien je prijs, je geeft zelf zovaak af op prijzen en nu denk je dit zo te verkopen.
    Fuck catching lightning, he struck it
    screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
    and made it rain upward
    pi_37070198
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 18:26 schreef Sjabba het volgende:
    Euh, misschien je prijs, je geeft zelf zovaak af op prijzen en nu denk je dit zo te verkopen.
    Volgens mij heb ik m'n VRAAGPRIJS onderbouwd met nieuwprijzen, dus kijk ff goed zou ik zeggen. Verder staat bieden vrij. Ik ga het spul echter niet voor een schijtprijs weg doen want dan bouw ik het alsnog in in m'n nieuwe auto. Komt namelijk perfect geluid uit.
    pi_38492113
    Maar weer es een schopje omhoog blijft toch geen geld voor prachtig geluid in je auto!

Hoedenplank kan door de handige doehetzelver op maat gemaakt worden voor elk merk auto, of misschien past ie zelfs wel in meerdere merken. Apparatuur kan uiteraard ook los geschroefd worden; heb je fijn wat gratis kachelhout erbij
    pi_38492345

Ik heb wel een Golf II sinds vandaag.
    pi_38493553
    wat voor alleen de versterker?
    Een juichtoon da-vre langs de velden
    Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
    pi_38494904
    Doe maar een leuk bod.. het liefst verkoop ik de hele set in een keer, want de kabels kan ik toch niet apart kwijt (speakers kan ik misschien zelf gebruiken).
      zaterdag 3 juni 2006 @ 01:19:35 #21
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_38495101
    Opgeschoond
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
    pi_38499380
    quote:
    Op vrijdag 2 juni 2006 23:26 schreef American_Nightmare het volgende:
    Maar weer es een schopje omhoog blijft toch geen geld voor prachtig geluid in je auto!
    Alleen zou ik nog wel speakers voor voor in de Golf 2 kopen, want alleen geluid van achteren is niet mooi. Maar bij de Golf 2 met nieuwe type deuren kan je mooi een compo-set van 13cm in de kaartenbakken in de deur kwijt met de tweeters in het dash (die o.a. ook door Magnat geleverd worden) Moet je wel even om het mooi weg te werken speakerroosters kopen ipv die nutteloze uitklapbare bakjes.

BTW, past die sub ook in de lengte in de kofferbak van een Golf 2 of moet ie in de breedte?
    pi_38510932
    Lengte gaat ook wel. Ik heb 'm eerst in een Polo gehad en daarna de hoedenplank verbouwd, daarom zit ie nu zo.
    pi_38567779
    noem eens een vraagprijs voor de versterker...
    pi_38567992
    100 euro
    pi_38568090
    te duur voor moi
    pi_38568609
    Of je liegt, of je bent opgelicht want zoveel betaal je niet voor dat setje hoor aan inkoop.
    pi_38568762
    dan bied ik 30 voor de versterker
    pi_38572397
    Daarvoor gooi ik 'm dan liever uit het raam.

En lieg niet, noch ben ik opgelicht, maar het staat je vrij om nieuwprijzen van spullen met vergelijkbare specs en kwaliteit hier neer te zetten en vervolgens een serieus bod te doen.
    pi_38677989
    Het is ZEKER geen top installatie, maar het kan best leuk klinken als je niet zoveel gewend bent.
    Dit setje is een beetje te vergelijken met climax spullen.

Lanzar is trouwens wel een goed merk en heeft over het algemeen speakers waar echt super geluid uit komt.

Dus voor 200 euries heb je best een leuk beginners setje, duur is het dus zeker niet.
    pi_38679984
    Ik ben geen audiofiel natuurlijk, maar ik neem ook zeker geen genoegen met middelmatig spul. Ik vond het geluid dus altijd erg goed, beter dan in de nieuwere productieauto's standaard geleverd wordt en daarbij VEEL meer vermogen en dus volume. Het geluid van deze set gaat niet vervormen als ie hard staat. Ik denk dat eerder je trommelvliezer eraan zullen gaan.. ik ben dus eerlijk waar ook nooit tot de max. gegaan.
    pi_38721650
    Ik ben geen audiofiel natuurlijk, maar ik neem ook zeker geen genoegen met middelmatig spul.

waarom koop je dan magnat ? das net zo iets als YOKO moet je is een gaan kijken wat dit spul kost op de vrije markt in Hamond dan heb je het gloednieuw voor 135 euro .
    pi_38738226
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 13:52 schreef sonyfreakje het volgende:
    Ik ben geen audiofiel natuurlijk, maar ik neem ook zeker geen genoegen met middelmatig spul.

waarom koop je dan magnat ? das net zo iets als YOKO moet je is een gaan kijken wat dit spul kost op de vrije markt in Hamond dan heb je het gloednieuw voor 135 euro .
    Euh, Magnat is zeker geen slecht spul hoor, ook niet omdat het "zo goedkoop" is. Oke, m'n hoedenplank speakers (Magnat Bullpower 6940) halen het niet bij de JBL T595 van m'n neef, maar ze kosten dan ook maar een fractie van de prijs. Maar om het nu te vergelijken met YOKO of Supertech, dan is Magnat kwalitatief een stuk beter..

Op de vrije markt in Hamond zal veel spul staan wat uit Duitsland komt, daar is het vaak wel goedkoop te halen.
    pi_38738573
    quote:
    Op zaterdag 10 juni 2006 13:52 schreef sonyfreakje het volgende:

Net doen alsof je er verstand van hebt en jezelf dan sonyfreakje noemen
    pi_38743079
    Nog magnatfreakjes hier?
    pi_39667201
    Ik doe er nog een headunit bij van Pioneer, de DEH-2000R. Deze is altijd met bovenstaande set gebruikt. Ik ben alleen de kabelboom kwijtgeraakt maar die kun je voor enkele euro's bij de autospeciaalzaak krijgen.

Ik ga de set zelf zeker niet meer inbouwen wegens verkrijgen van een leasewagen. Mag dus weg tegen een aannemelijk bod.
    pi_39668549
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 10:14 schreef American_Nightmare het volgende:
    Nog magnatfreakjes hier?
    Magnat is super, ik heb zelf 24 jaar oude high-end speakers van Magnat en klinken nog steeds fantastisch. Ik heb alleen geen auto.. Dus zie het maar als een gratis kick
    pi_39738260
    Komop mensen doe een bod ofzo.
    pi_39740427
    Da's waar maar Magnat doet er zeker niet voor onder.
      woensdag 12 juli 2006 @ 11:18:22 #40
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_39747473
    opgeruimd en aantal notes gezet
    pi_39747526
    24 euro
    Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
      woensdag 12 juli 2006 @ 11:20:34 #42
    92991 dvdk
    Tired of yo bullshit!
    pi_39747539
    - edit: hou eens op met je gedonderstraal -

[ Bericht 60% gewijzigd door ElisaB op 12-07-2006 11:27:34 ]
    pi_39749150
    Alles onder de 100,- zie ik niet als serieus.
      woensdag 12 juli 2006 @ 12:29:19 #44
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_39749559
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 12:15 schreef American_Nightmare het volgende:
    Alles onder de 100,- zie ik niet als serieus.
    Waarvan akte.
    Als je er dan vanaf nu óf niet op reageert, óf iets minder onvriendelijk, dan komt het vast in orde
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
    pi_39749856
    goed ik bied dan 100
    pi_39754629
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 12:39 schreef Rev- het volgende:
    goed ik bied dan 100
    Te weinig sorry.
      Forum Admin woensdag 12 juli 2006 @ 22:21:55 #47
    58651 crew  murp
    murp
    pi_39769363
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 14:48 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Te weinig sorry.
    zeg dan dat je niet onder de 150 wil verkopen
    pi_39770995
    Jij bied 150?
    pi_39771582
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 10:14 schreef American_Nightmare het volgende:
    Nog magnatfreakjes hier?
    Van speakers wel; versterkers ben ik niet zo heel erg kapot van MAgnat; dan heb ik liever Boston of Rockford-Fosgate

Maargoed; mijn Magnat speakers ben ik ook nog altijd dik tevreden mee en ik heb ze denk ik al zo'n 5 a 6 jaar ofzo. Destijds kostte die geloof ik tussen de 6 en 700 gulden.
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_39789900
    Yo bedankt!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')