lolquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pssst.. doosje kopen?![]()
Heb de negerzoenen wel opgegeten..![]()
Of je zoekt eerst een sponsor en dan laat je mensen bestellenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:35 schreef yohan.nl het volgende:
Negerzoen-stickeractie?
http://negerzoen.yohan.nl
Ik heb medelijden met die man, die heeft echt hulp nodig.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Artikeltje in de AD vandaag, met die kansloze woordvoerder van die stichting
klik
Hij ziet er in ieder geval uit alsof 'ie teveel negerzoenen heeft gegetenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met die man, die heeft echt hulp nodig.
Die man heeft echt serieus hulp nodig. Hoe vaak moet hij gecorrigeerd worden voordat hij het zelf snapt?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Artikeltje in de AD vandaag, met die kansloze woordvoerder van die stichting
klik
Mengele-zoenquote:Zo zou ik ook nooit een Mengele-zoen kopen, omdat ik tijdens het eten aan de holocaust zou worden herinnerd.
Die kerel neemt het leven veel te serieusquote:"Het gaat ons er niet om moeilijk doen, we willen alleen meer adem om te kunnen leven. Ik noem mezelf een zwarte, omdat ik dat ben, maar vind het jammer dat het ook iets negatiefs oproept. Zwart geld, zwart zaad, zwartrijden. Ik probeer zulke termen altijd te vermijden door het crimineel geld te noemen en te omschrijven dat iemand geen kaartje bij zich heeft. Zo zie je dat de strijd om te overleven emotioneel zwaar is. Heel zwaar, kan ik wel zeggen.’’
Ja dat heb je al in een aantal plaatsen hè? Daar zijn het blauwe pieten want zwarte pieten is discriminerendquote:Op donderdag 23 maart 2006 08:09 schreef Megumi het volgende:
Vindt de naamsaanpassing ook onzin. En let op. Straks is zwarte piet aan de beurt.
Oh mên! Wie verlost hem?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit ook:
[..]
Die kerel neemt het leven veel te serieus
Stond er niet eerst op die site dat je ze op dozen in supermarkten moest plakken?quote:let op: plak de stickers alleen op dozen die je eigendom zijn
Goede actiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:00 schreef yohan.nl het volgende:
2500 stickers binnen gekregen.
Wie plakt er mee?
http://negerzoen.yohan.nl
Het gaat om het principe en de belachelijke houden van stichting eerheerstel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:26 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Een negerzoen blijft een negerzoen, wat boeit mij het wat een of andere pauperfabrikant op het doosje zet.
Prima. We hoeven niet in elk levensmiddel te benadrukken dat het van de Yanks komt. Het staat al groot genoeg op flessen cola e.d.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:40 schreef DaMook het volgende:
filet american is bij mij op het werk ook al aangepastIk moest een broodje filet bestellen ipv een broodje filet american
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |