Hoe heten die krengen dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:19 schreef timmeeeh het volgende:
ja in de spreektaal blijft het toch wel negerzoen
ook al staat het op de verpakking anders..
geen id, maar ze zullen toch iets op de verpakking moeten zettenquote:
Op de verpakking komt alleen "zoen(en)" te staan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:21 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
geen id, maar ze zullen toch iets op de verpakking moeten zetten
Jodevetquote:Op donderdag 23 maart 2006 08:35 schreef XiChico het volgende:
Jodekoeken.
De Michael Jackson variant. Helemaal Topquote:Op donderdag 23 maart 2006 08:43 schreef gebruikersnaam het volgende:
je hebt trouwens ook witte negerzoenen.
zwart geld is al jaren verboden, evenals witte sneeuw...quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:28 schreef Windsurfbart het volgende:
De Negerzoen moet blijven. Belachelijk dat zoiets moet gebeuren.
De volgende slachtoffers :
Zwarte Piet,
Witte Chocolade,
Blanke Vla,
Witte Kerst,
Zwart Zaad,
Zwarte cijfers,
Witbrood
quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
en de bond tegen tutoieren is tegen het geruik van jet woord kabeljouw. ze pleiten daarom ook voor kabeluw
quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:58 schreef NorthernStar het volgende:
Bokkepootjes is ook best wel een belediging voor homo's.
Ik vreet ze niet meer. Ik hoef geen buys zoenen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:01 schreef The6thgate het volgende:
die dingen moet ik ook weer eens kopen eigenlijk. al superlang niet meer gehad
Zullen ze vreselijk vinden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:03 schreef RedFever007 het volgende:
Ik zal ze eens even een mail gaan sturen dat ik never meer negerzoenen (of whatever) van hun koop![]()
Buys![]()
Whehehe, en dan lachen ze hem vierkant uit en pleegt-ie zelfmoord.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vertellen dat dat ook niet meer kan, omdat er geen negerzoenen meer zijn.
Eigenlijk moeten we dat allemaal doenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vertellen dat dat ook niet meer kan, omdat er geen negerzoenen meer zijn.
Overigens, voor ideeën wilde ik even hier naar toe verwijzen: Een originele zelfmoordquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:19 schreef Furious het volgende:
[..]
Whehehe, en dan lachen ze hem vierkant uit en pleegt-ie zelfmoord.![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |