Nadat ik vanmorgen uit mijn bed gerold was, besloot ik om een lekker ligbad te nemen. Dus nadat ik deze had laten vollopen en bijna klaar was om een half uur te soppen, voelde ik de behoefte om 'een kleinkind van Mandela te gaan dopen' dus ik ga naar de badkamer en leg een stukje WC op het plateaux om ervoor te zorgen dat hij niet blijft plakken.
Enfin, ik begin me te ontspannen en zit met mijn hand op de doorspoelknop klaar om, zodra hij de grond raakt, meteen door te spoelen, met het doel zo weinig mogelijk stank in die ruimte te creeren daar ik niet in coma raak van mijn eigen stank wanneer ik dus in bad stap.
Maar wat denk je ? Er blijft gvd toch wel zeker een half uur een verschrikkelijk putlucht hangen in mijn badkamer, ondanks het feit dat ik een raam heb openstaan
![]()
Echt waar, als ik daar nu een open vuur hanteer dan kunnen zowel mijn buren als ik een andere woning gaan zoeken.
Hoe kan het nu dat het daar toch nog een half uur stinkt naar stront, zelfs wanneer de drol niet meer dan 1 tot 1,5 sec. "in de openlucht" geweest is en kans gezien heeft om de badkamer zo te laten stinken dat je je leven niet meer zeker bent daar
En nee, een spuitbus is geen optie, want zoiets valt niet te verdoezelen
>>Nee dat doe ik niet. Je bent niet blind toch?<<