Het ziet er ook niet mooi uit als dat andere wijf half in beeld staat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:41 schreef Herald het volgende:
ik vind het knap dat sommige mensen er zo'n vloeiende animatie van kunnen bakken
[afbeelding]
15 lentes jong.quote:
zo dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Het ziet er ook niet mooi uit als dat andere wijf half in beeld staat.![]()
Naah. Dit is ook niets. Nu zie je haar niet full frame in beeld maar half afgesneden.quote:
Het is al niet meer nodig. Ik weet nu hoe je moet verkleinen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:00 schreef Yeahinho het volgende:
Cool al die icoontjes.
Hé Asskicker, check je (g)mail es.
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:05 schreef Barbaaf het volgende:
Wil één van onze gif-bakkers voor mij een icoontje maken van Kelly, uit 'quit playing games' @ 1'10 waar ze zo ontzettend aan het pruilen is? Bij voorbaat dank!![]()
tevens tvp, al is dit topic bijna vol
Huh? Ik vraag je wat...quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is al niet meer nodig. Ik weet nu hoe je moet verkleinen.![]()
Oh. Ik dacht dat het over de vraag ging die ik jou stelde. Even mijn mail checken dan maar.quote:
Mijn tom pouceje is binnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:05 schreef Barbaaf het volgende:
Wil één van onze gif-bakkers voor mij een icoontje maken van Kelly, uit 'quit playing games' @ 1'10 waar ze zo ontzettend aan het pruilen is? Bij voorbaat dank!![]()
inderdaad *Fap fap*quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:14 schreef Noir666 het volgende:
De linkerkant van het topic (waar de usericons staan) is onderhand al een heuse Pomme en Kelly-GIF gallery geworden![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:05 schreef Barbaaf het volgende:
quote:...two girls lip synching to popular songs.
The videos, all of which are available through Google Video, are ridiculously entertaining, yet serve no actual purpose.
They're not curing cancer; they don't make you smarter; and they may be mildly addicting.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:17 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding] ?
edit:
[afbeelding]
Deze is wat beter denk ik.
Ik ben benieuwd hoe groot ze uiteindelijk gaan worden, als ze nu al naar Amerika zijn overgewaaidquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:18 schreef Barbaaf het volgende:
In The Indiana Statesman worden ze ook genoemd
[..]
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:27 schreef Asskicker14 het volgende:
*zucht* Was ik net bezig met mijn meesterwerkje voor Barbaaf *verwijdert de GIF maar*
Niet zo, op hun school waren ze nauwelijks bekend. En dan zeggen dat de jeugd van tegenwoordig veel internetquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:24 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe groot ze uiteindelijk gaan worden, als ze nu al naar Amerika zijn overgewaaid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |