Jouw avatar loopt lang niet zo mooi als die 1000den ander Fok!kers die die avatar hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 03:43 schreef MoChe het volgende:
Koop Bud!
Koop Bud!quote:Op donderdag 23 maart 2006 03:44 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Jouw avatar loopt lang niet zo mooi als die 1000den ander Fok!kers die die avatar hebben.
En ik dronk juist Warsteiner om in de sfeer voor het WK te komen.
Dat is net zoiets als roepen: "Levenquote:
nee hoor. belgen maken veel lekkerder bierquote:Op donderdag 23 maart 2006 03:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als roepen: "Leven"
Zegt men.quote:Op donderdag 23 maart 2006 03:46 schreef electricity het volgende:
[..]
nee hoor. belgen maken veel lekkerder bier![]()
Precies, maar onze limburgers kunnen er ook wat van!quote:Op donderdag 23 maart 2006 03:46 schreef electricity het volgende:
[..]
sommige mensen drinken ook echt bier, omdat ze al boven de 16 zijnquote:
Zeggen die zogenaamde mênner.quote:Op donderdag 23 maart 2006 03:48 schreef electricity het volgende:
[..]
sommige mensen drinken ook echt bier, omdat ze al boven de 16 zijn
Dat gaat morgen gebeuren samen met nog een paar andere lege kratjesquote:Op donderdag 23 maart 2006 03:49 schreef Plastic_Power het volgende:
Eigen schuld. Had je het karretje maar terug moeten brengen [afbeelding]
kun je gelijk Bud kopenquote:Op donderdag 23 maart 2006 03:51 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Dat gaat morgen gebeuren samen met nog een paar andere lege kratjes
Zeggen de Belgen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 03:46 schreef electricity het volgende:
[..]
Wil jij je mond wel even houden?quote:Op donderdag 23 maart 2006 03:35 schreef Jesse- het volgende:
Hoi,
-knip-
Dorstig nam ik een teug. Echter wat merkte ik halverwege deze
flinke slok? Ik dronk een bocht nog smeriger dan een niet nader te
noemen merk uit tukkerland! En nadat ik klaar was met het ter aarde
richten van mijn gezicht zag ik het krat. Wat mij daar op viel was het
gebrek aan spaken. Enkel een staafje waar ik mijn flesje in moest
planten was aanwezig. Nou is dit laaste overkombaar uiteraard.
Maar nou wil het feit dat mij, tijdens het afrekenen bij de bij mij geliefde
kassa jufvrouw, gevraagd werd of ik daar twee kratjes Pitt bier had
staan voor de kassa! Dit is natuurlijk niet aanvaardbaar daar ik twee
keer zoveel betaal voor een kratje van uw bocht! Ik wil u hierbij ook
adviseren de smaak van uw 'bier' bij te stellen, maar vooral ook het
design van uw kratje te wijzigen. Immers drink ik bier om stoer te zijn.
En met een kratje Pitt bier is niemand stoer.
Met vriendelijke groeten,
Jesse-
Dat zeiden de Belgen met wie ik op Wacken was ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 03:46 schreef electricity het volgende:
[..]
Js sorry, ik bedoelde ook de TS. Dat jij bier lust was wel duidelijk met je vorige opmerkingquote:Op donderdag 23 maart 2006 07:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee... ik lust heel graag bier...en dan vooral dat spulletje uit Enschede
bij die slogan moet ik gelijk aan Queen Elisabeth denken...quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:09 schreef Spideyman het volgende:
Warsteiner wordt over het algemeen als lekkerste bier beschouwd hoor
Die Köningin unter der Bieren!
Heineken is zo'n allemans vriend, net ff te weinig pit, maar ach, het drinkt wel goed weg.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:54 schreef Tommeke het volgende:
Ze zeggen altijd: je hebt bier, en je hebt Grolsch
Ze geven zelf al aan dat het geen bier is!
Geef mij maar Heineken, warsteiner is ook wel te drinken
Noem het dronkenmans poezie, de kratjes zijn wel leeg namelijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:18 schreef Agiath het volgende:
Warsteiner is goedDat dronken we op wintersport non-stop!
Wat een slechte OP trouwens, echt wannabee poezie
Aha! Je vond het dus toch wel lekkerquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:24 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Noem het dronkenmans poezie, de kratjes zijn wel leeg namelijk
En je moet een echte vent zijn om er optimaal van te kunnen genietenquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:52 schreef Dr.Aart het volgende:
Grolsch moet wel een vrouw zijn, zo lekker kunnen alleen vrouwen zijn
[ignore mode]quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:33 schreef renz0r het volgende:
Dat duitse bier van de Aldi is best te pruimen
Amstel is koud ook nog goed te drinken hoor...quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:34 schreef RedFever007 het volgende:
Heineken is lekker, net als Hertog Jan en Warsteiner![]()
Amstel is gooren je merkt het verschil dus echt wel hoor
![]()
Dat je het niet lekker vindt ok, maar het is zwart en dat is dan ook meteen de enige overeenkomst met dropquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
(behalve guinness, wat een goor drop-vocht is dat zeg)
Dat ligt inderdaad aan jou.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:32 schreef Agiath het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor, maar er is geen enkel pils-merk dat ik niet lust en ik proef ook amper verschil tussen de merken, bier is bier, klaar...
Een belgisch biertje op zijn tijd vind ik best lekker, Stella of Jupiler en dergelijke, maar om eerlijk te zijn, al te vaak moet je de gewone pils uit belgie echt niet drinken, nogal chemisch en om eerlijk te zijn, ook nogal 'slapjes' imho ...quote:Op donderdag 23 maart 2006 03:46 schreef electricity het volgende:
[..]
Nee, want ik ken ook echt niemand in m'n omgeving die een biertje afstaat omdat het heineken/grolsch/warsteiner etc. is....quote:
Nee hoor. Den Belg'n maken misschien wel de lekkerste speciaalbieren: kriekjes en trappisten,quote:Op donderdag 23 maart 2006 03:46 schreef electricity het volgende:
[..]
Lager.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nee hoor. Den Belg'n maken de lekkerste speciaalbieren: kriekjes en trappisten,!
Duitsers maken het lekkerste gewone Pils, en ook wat betreft Weizenbier kunnen ze er wel wat van. Paulaner!![]()
![]()
Dat zeg ik ook niet. Ik drink ook wel alle pilseners, maar wanneer ik de keuze heb mijd ik bepaalde merken echt wel. Voorbeeld: wanneer een kroeg dommelsch schenkt, ga ik liever naar de buurman die grolsch schenkt. Mocht de groep waarmee ik ben toch besluit naar de dommelsch tent te gaan, neem ik liever een witbiertje dan dommelsch.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:42 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee, want ik ken ook echt niemand in m'n omgeving die een biertje afstaat omdat het heineken/grolsch/warsteiner etc. is....
Ik zie het al voor me:
-"Biertje?"
-"Nee bedankt, ik lust geen <biermerk> , heb je ook <ander biermerk>?"
-"....."
Dan zou ik diegene echt nooit meer uitnodigen om bier te gaan zuipen
Om heel eerlijk te zijn, denk je zelf dat dat niet meer komt door je negatieve gedachten bij dat merk, in plaats van werkelijk door de smaak .....?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:50 schreef Dandelion het volgende:
Mocht de groep waarmee ik ben toch besluit naar de dommelsch tent te gaan, neem ik liever een witbiertje dan dommelsch.
daar moest ik ook erg aan wenne, maar inmiddels vind ik het heerlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:35 schreef Agiath het volgende:
(behalve guinness, wat een goor drop-vocht is dat zeg)
Dat klopt voor een deel, ik ben bekend met de kracht van merken. Toch is dat niet het enige. Het valt toch niet te ontkennen dat bepaalde merken pils verschillend van smaak zijn, net zoals Coca Cola anders smaakt dan Pepsi of 3es of River. Wanneer iemand wil beweren dat alle pils eender smaakt, kan ik diegene gewoon geen gelijk geven. En wanneer dingen anders smaken is het logisch dat je een voorkeur voor een bepaalde smaak hebt. Die smaak bepaald samen met andere invloeden zoals de sterkte van het merk, invloed van je vrienden etc je uiteindelijke voorkeur.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, denk je zelf dat dat niet meer komt door je negatieve gedachten bij dat merk, in plaats van werkelijk door de smaak .....?
Mensen 'identificeren' zich sterk met bepaalde merken die ze 'bij zich vinden horen' of wijzen juist bepaalde merken af ... natuurlijk hebben ze dar altijd 'objectieve gronden' voor, hun smaak of negatieve ervaringen oid, maar dat wordt grotendeels gewoon door de associatie met dat merk veroorzaakt ....
Ik heb mijn vriendengroep er zelfs op geslecteerdquote:Daar is overigens weinig op tegen, zolang je zelf tenminste niet problemen ervan maakt als je vrienden naar het dommelsch-cafe willen gaan en jij dat bier niet wilt drinken
Puur voor de handel hé.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:03 schreef Honky het volgende:
Ik dacht dat Uncle Jesse altijd zelf zijn 'moonshine' stookte?
Schultenbrau!quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:33 schreef renz0r het volgende:
Dat duitse bier van de Aldi is best te pruimen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |