abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:50:11 #181
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_36323315
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 08:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Lees de OP nog een keer.
Had ik al gedaan. Daarin staat geen antwoord op mijn vraag.
Say your prayers
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:44:11 #182
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36330876
Na overleg toch weer een schopje naar GC.
pi_36331408
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:45 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Nee, maar zo roept rechts wel het stigma mee op, het "kijk onze mening genegeerd" positie blijkt comfortable te zijn voor rechts, terwijl men vergeet dat rechts al decenia aan de macht is, jouw beeld dat NL zo links is omdat jij in zo'n verschrikkelijk rechts land woont.
Hij vond dit land al links toen hij hier nog vele jaren woonde, hoor

Btw, ik moet toch wel bij aantekenen dat links vooral de laatste tijd aan de macht geweest is.
pi_36333909
Linkse mensen zijn liever .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_36333929
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:22 schreef du_ke het volgende:
Linkse mensen zijn liever .
Het zijn softe kneusjes waar over heen gelopen wordt in het leven ja.
Op vrijdag 31 maart 2006 19:45 schreef Triggershot het volgende:
als jij die kk kop van je en je taal niet aanpast ga ik jou eens weg blazen
pi_36334054
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:22 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Het zijn softe kneusjes waar over heen gelopen wordt in het leven ja.
In elk geval geen Turkenmeppers. Meestal bereik je met het woord meer dan met het zwaard.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 17:34:42 #187
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36334227
(de pen, Du_ke)
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_36334300
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:34 schreef Tafkahs het volgende:
(de pen, Du_ke)
.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 18:00:41 #189
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_36334861
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:27 schreef du_ke het volgende:
In elk geval geen Turkenmeppers. Meestal bereik je met het woord meer dan met het zwaard.

Maar ik snap wat je bedoel, en ik ben het met je eens.
pi_36336060
Dat softe gedoe man, kap eens. Ga elkaars pik anders afzuigen of zo omdat jullie elkaar zo 'lief' (wat een nichtenwoord) vinden.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 19:00:34 #191
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_36336497
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:45 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Dat softe gedoe man, kap eens. Ga elkaars pik anders afzuigen of zo omdat jullie elkaar zo 'lief' (wat een nichtenwoord) vinden.
Waarom zuig jij die niet van Pim? (net zo zwakzinnig als je reactie dus gerechtvaardigt en nu weer on-topic gvd).
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:10:40 #192
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_36340034
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:45 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Aaaaahhhhh, je hoort er niet bij.. Ga jij maar met je lonsdalevriendjes spelen hoor, is ook wel lief. Met risk allemaal poppetjes uit westeuropa naar marokko brengen.
Zyggie.
pi_36340238
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:10 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Aaaaahhhhh, je hoort er niet bij.. Ga jij maar met je lonsdalevriendjes spelen hoor, is ook wel lief. Met risk allemaal poppetjes uit westeuropa naar marokko brengen.
Ahhh schattig. Hij wil vriendjes zijn met iedereen. Kom, mamma heeft visjes gebakken en je mag niet te lang PC-en.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:10:04 #194
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_36341864
Gosh; en hier loopt het ook al weer uit op een 'Jij bent een rechtse populist; jij een linkse bomenknuffelaar-rel? Tsss...

Als je kijkt naar rechtse politici: die hebben vaak ook een wat grotere bek over alles en iedereen behalve zichzelf. Ik weet niet of iemand het interview laatst bij NOVA (geloof ik) van Wilders gezien heeft... maar hij bewees enkel wat hier boven stond... en gaf me nog 10 redenen om NOOIT op hem te stemmen. Wat een oetlul zeg!

Rechtsen zijn meer de aanvallend ingestelde mensen; en links meer de verdedigende en (soms iets te) relativerende. Zou er mee te maken kunnen hebben..
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_36342147
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:10 schreef descendent1 het volgende:
Gosh; en hier loopt het ook al weer uit op een 'Jij bent een rechtse populist; jij een linkse bomenknuffelaar-rel? Tsss...

Als je kijkt naar rechtse politici: die hebben vaak ook een wat grotere bek over alles en iedereen behalve zichzelf. Ik weet niet of iemand het interview laatst bij NOVA (geloof ik) van Wilders gezien heeft... maar hij bewees enkel wat hier boven stond... en gaf me nog 10 redenen om NOOIT op hem te stemmen. Wat een oetlul zeg!
Ik vind zeker momenteel dat links een veel grotere bek heeft. Zalm en Balkenende houden het bijvoorbeeld veel beschaafder en vriendelijker dan Halsema en Marijnissen.
quote:
Rechtsen zijn meer de aanvallend ingestelde mensen; en links meer de verdedigende en (soms iets te) relativerende. Zou er mee te maken kunnen hebben..
Hier ben ik het dus ook niet mee eens wanneer ik naar de huidige politiek kijk, maar vooral gezien mijzelf.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:20:12 #196
117776 OFfSprngr
pi_36342189
Ey Raymond, als je niets te melden hebt op je vooroordelen na kun jij ook ff lekker opkankeren, wil je? Kom maar terug als je wat te zeggen hebt.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_36342272
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:20 schreef OFfSprngr het volgende:
Ey Raymond, als je niets te melden hebt op je vooroordelen na kun jij ook ff lekker opkankeren, wil je? Kom maar terug als je wat te zeggen hebt.
Gaat het weer een beetje met je bloeddruk?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:23:43 #198
117776 OFfSprngr
pi_36342304
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:22 schreef The_Dijkstra het volgende:

[..]

Gaat het weer een beetje met je bloeddruk?
Nu wel, k'had me toch ff een partij irritatie van die lompe aap.
.
.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:34:12 #199
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_36342628
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:19 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik vind zeker momenteel dat links een veel grotere bek heeft. Zalm en Balkenende houden het bijvoorbeeld veel beschaafder en vriendelijker dan Halsema en Marijnissen.
Ja, dan maak je ook een vergelijking natuurlijk; hoewel Marijnissen toch meestal behoorlijk beschaafd blijft. Dan zou je marijnissen en Halsema met Wilders en Nawijn of Smit moeten vergelijken; allen aan de extreme kant van het politieke spectrum.
quote:
Hier ben ik het dus ook niet mee eens wanneer ik naar de huidige politiek kijk, maar vooral gezien mijzelf.
Misschien ben je wel extreem rechts!
Ach; ik heb hetzelfde hoor; hoewel ik niet eens zo zeer links ben ben ik wat dat betreft vaak genoeg voor bomenknuffelaar en dergelijke uitgemaakt... T is ook een beetje het huidige maatschappelijk-politieke klimaat, waarin men een grote bek geeft tegen iedereen met wie men het niet eens is.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_36343044
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:20 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik kom je wel eens tegen in de Vloek in Scheveningen, als ik jouw type goed inschat.
pi_36344650
Links gelooft dat de mens van nature goed is.
Rechts gelooft dat de mens van nature slecht is.
Rechts is rationeel.
Links is intellectueel.
Rechts is dan ook wantrouwig.
Links is dan ook naïef.

Ik denk zelf dat de mens van nature slecht is, maar wantrouw degenen die mij wantrouwen, dus stem ik links.
pi_36347794
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 00:04 schreef LokoOno het volgende:
Links gelooft dat de mens van nature goed is.
Rechts gelooft dat de mens van nature slecht is.
Dit wordt veel gezegd, maar ik vind dat het niet klopt.

Links stelt dat als de staat er niet voor zorgt dat mensen een bestaansminimum gegarandeerd hebben, medische zorg garandeert, scholing voor mensen met weinig geld, dat de mensen dat zelf niet zullen doen.
Kortom: links denkt dat mensen elkaar laten verrekken, dat rijken armen gaan uitbuiten, dat mensen onrechtvaardig zijn als dat in hun eigenbelang is.
Eigenlijk denkt links dat mensen eigenbelang boven alles stellen.
Daarom wil links een sterke staat, om de verdorven mens tot beter gedrag te dwingen.

Rechts stelt dat als je mensen het zelf laat opknappen, de mensen particuliere liefdadigheidsinstellingen oprichten, dat bazen investeren ingezond personeel, dat mensen onderling recht zullen afspreken, en naleving afdwingen.
Kortom, rechts denkt dat mensen prima samenleven.
Eigenlijk denkt rechts dat eigenbelang uiteindelijk gelijk is aan groepsbelang.
Daarom wil rechts een kleine staat, om de vrije mens hemel op aard' te laten stichten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 25 maart 2006 @ 09:36:05 #203
117776 OFfSprngr
pi_36348423
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:47 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:

[..]

Ik kom je wel eens tegen in de Vloek in Scheveningen, als ik jouw type goed inschat.
Nog niet geweest, maar ik ga wel eens een keer kijken, klinkt goed, veganistisch/biologisch eten en locale Hardcore.
.
.
pi_36348463
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 09:36 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Nog niet geweest, maar ik ga wel eens een keer kijken, klinkt goed, veganistisch/biologisch eten en locale Hardcore.
Stereotypes kan ik moeilijk serieus nemen.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 09:50:39 #205
117776 OFfSprngr
pi_36348543
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 09:41 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Stereotypes kan ik moeilijk serieus nemen.
Stereotype beeld is jouw probleem, als jij daardoor anderen niet serieus kunt nemen is er iets met jouw mis kijk eens dieper dan je eigen verpauperde beeld op dingen en leer de groep mensen werkelijk kennen inplaats van "nou.. die gast heeft een hanekam zal vast een klerelijer zijn". Maar ga vooral door met je eigen sociale incompetentie showen.

Wat is er verder mis met Hardcore en biologisch/vegan eten?
.
.
pi_36348635
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 09:50 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Stereotype beeld is jouw probleem, als jij daardoor anderen niet serieus kunt nemen is er iets met jouw mis kijk eens dieper dan je eigen verpauperde beeld op dingen en leer de groep mensen werkelijk kennen inplaats van "nou.. die gast heeft een hanekam zal vast een klerelijer zijn". Maar ga vooral door met je eigen sociale incompetentie showen.

Wat is er verder mis met Hardcore en biologisch/vegan eten?
De combinatie van muzieksmaak, levensstijl en politieke voorkeur zijn zo typisch dat ik vermoed dat je ze uit een catalogus voor stereotypes besteld hebt.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 10:03:08 #207
117776 OFfSprngr
pi_36348657
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 10:00 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

De combinatie van muzieksmaak, levensstijl en politieke voorkeur zijn zo typisch dat ik vermoed dat je ze uit een catalogus voor stereotypes besteld hebt.
Hardcore is juist een van de weinige muzieksoorten die niet zo kwakkeloos worden over genomen, wat bedoel je met levensstijl en de politieke voorkeur hoeft niet persé links te zijn, er zijn ook rechtse Punks en Skins, maar toon eens aan hoe individueel jij bent dan.
.
.
pi_36348709
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 07:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Dit wordt veel gezegd, maar ik vind dat het niet klopt.

Links stelt dat als de staat er niet voor zorgt dat mensen een bestaansminimum gegarandeerd hebben, medische zorg garandeert, scholing voor mensen met weinig geld, dat de mensen dat zelf niet zullen doen.
Kortom: links denkt dat mensen elkaar laten verrekken, dat rijken armen gaan uitbuiten, dat mensen onrechtvaardig zijn als dat in hun eigenbelang is.
Eigenlijk denkt links dat mensen eigenbelang boven alles stellen.
Daarom wil links een sterke staat, om de verdorven mens tot beter gedrag te dwingen.

Rechts stelt dat als je mensen het zelf laat opknappen, de mensen particuliere liefdadigheidsinstellingen oprichten, dat bazen investeren ingezond personeel, dat mensen onderling recht zullen afspreken, en naleving afdwingen.
Kortom, rechts denkt dat mensen prima samenleven.
Eigenlijk denkt rechts dat eigenbelang uiteindelijk gelijk is aan groepsbelang.
Daarom wil rechts een kleine staat, om de vrije mens hemel op aard' te laten stichten.
Ik denk dat als je het over heel algemene containerbegrippen als links & rechts hebt, je ook maar heel algemene uitspraken over kan doen, wat vind je van deze b.v:
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:37 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Volgens mij ben je gewoon rechts als je niet links bent. Met een knipoog naar de ontologie van Thomas van Aquino zou je eigenlijk kunnen stellen dat rechts vooral het uitblijven van links is.
pi_36349254
Rechts is voor een zo klein mogelijke overheid, zo zuinig omgaan met onze belastingcenten en de burgers zelf veel verantwoordelijkheid geven. Kortom rechts heeft veel vertrouwen in de burgers, want ze kunnen de meeste zaken héél goed zelf regelen.

Links is juist het tegenovergestelde en denkt dat ze alles moeten regelen voor de burgers. Links heeft dus weinig vertrouwen in de bevolking.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 11:11:20 #210
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36349515
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 10:55 schreef more het volgende:
Links is juist het tegenovergestelde en denkt dat ze alles moeten regelen voor de burgers. Links heeft dus weinig vertrouwen in de bevolking.
Daarom is rechts ook voor identificatieplicht, het ophangen van camera's, meer blauw op straat, preventief fouilleren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')