Ik zou gewoon images gebruiken. Het zit nog niet standaard in CSS. Ik geloof wel dat het een recommendation is voor CSS3, maar dat duurt nog wel even.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand nog een idee hoe je een List met verticale tekst in CSS krijgt? verwerkt in tabjes? Ik had een oplossing gevonden, alleen die is lelijk en werkt alleen in IE.
Als in:
T|
a|
b|
1|
T|
a|
b|
2|
Wat heeft een iframe met CSS te maken?quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:11 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Dat is een oplossing, maar zorgt weer voor een ander probleem; je krijgt (logischerwijs) geen scrollbalk te zien. Maar de content is op sommige pagina's wel langer dan het iframe hoog is...
Andere oplossing? Toevoegingen?
Ik doen jou niet begrijp?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:16 schreef MadGuy het volgende:
Oeh ja, dat klinkt eigenlijk wel logisch.
Wel, wat ik wil. Het menu gedeelte heb ik Banner genoemd in het plaatje hierboven. Bij een hogere resolutie dan 1024x768 houdt het plaatje natuurlijk rechts een keer op. Ik wil eigenlijk voor het mooie dat de kleuren rechts doorlopen bij een hogere resolutie.
[afbeelding]
Dit plaatje dus. Alle streepjes en dingetjes moeten doorlopen. Geen repeat-code dus, maar slechts de kleuren. Hoe pak ik dit slim aan, of wordt dat te ingewikkeld of onmogelijk om uit te voeren?
Ik denk dat hij bedoelt dat de de achtergrond kleur van de div moet doorlopen tot dezelfde breedte als de boven c.q onderliggende div.quote:
Dit gebeurde naar aanleiding van een CSS 'oplossing'...quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:17 schreef super-muffin het volgende:
Wat heeft een iframe met CSS te maken?
aah op die manier. als je de laatste div op width: 100% zet, en een background-repeat: repeat-x; erin zet?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:16 schreef MadGuy het volgende:
Oeh ja, dat klinkt eigenlijk wel logisch.
Wel, wat ik wil. Het menu gedeelte heb ik Banner genoemd in het plaatje hierboven. Bij een hogere resolutie dan 1024x768 houdt het plaatje natuurlijk rechts een keer op. Ik wil eigenlijk voor het mooie dat de kleuren rechts doorlopen bij een hogere resolutie.
[afbeelding]
Dit plaatje dus. Alle streepjes en dingetjes moeten doorlopen. Geen repeat-code dus, maar slechts de kleuren. Hoe pak ik dit slim aan, of wordt dat te ingewikkeld of onmogelijk om uit te voeren?
jupquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:50 schreef Roönaän het volgende:
gaat hij over de zeik van een €?
U20A is datquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:01 schreef Roönaän het volgende:
je kan nog de unicode proberen. Geen idee hoe die precies loopt. Iets van
&u1234; Zou je het nummer even op moeten zoeken.
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |