Het was de achtste keer de laatste 30 jaar geloof ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:11 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Tja hoevaak staat roda nou in de halve finale van de beker. En dan zo dichtbij zijn....
Het was toch gewoon buitenspel sukkel. Dat Vermaelen er 'm dan intikt doet er helemaal niet toe.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:12 schreef planethugo het volgende:
en dan ook nog een eigen goal niet krijgen wegens buitenspel. Daar word je idd niet vrolijk van
Misschien weet je niet precies welk deel vak 410 was, maar geloof me, de vakken die echt bij het vak410 alsin het sfeervak 410 hoorden waren uitverkocht. Hmm idd nu ik er naar kijk zijn de hoeken wel aardig leeg, misschien was ticketbox weer eens fucked ofzo want er waren op het laatste moment nog veel mensen opzoek naar kaarten 410 viavia omdat ticketbox uitverkocht was...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Leegjes? Gewoonweg leeg!
410 Uitverkocht? Heb dat vak al vaker voller gezien dan afgelopen woensdag, ook de vaker daaromheen! Waar was de rest?
Ik zou het nog moeten zien. Als Roda gewonnen had dan zou Feyenoord en Ajax uitgeschakeld zijn en waarom dan ook niet PSV? Voor de wedstrijd woensdag was iedereen bij Ajax heel optimistisch over de uitslag. Men zou wel even winnen. Tot de 94ste minuut was niemand daar nog zeker van en na dat Roda gebroken was, was het weer een makkie (gezien de topictitel, die alleen verzonnen kan zijn door iemand met hele dikke brilleglazen)... het is dus altijd afwachten in zo'n wedstrijd wat het wordt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:42 schreef Wolter het volgende:
Geluk schijn je af te dwingen en is meestal met de winnaar..
Vind het wel beter dat Ajax gewonnen heeft, omdat het nu natuurlijk een veel betere wedstrijd gaat worden dan Roda PSV. Ook heeft Ajax volgens mij meer de kracht om zich aan PSV op te trekken en dat is wel nodig ben ik bang, omdat PSV het anders na een 1-0 gewoon zakelijk uitspeelt.
Waarom de Cup erg veel leeft bij de kleinere clubs weet ik niet. Misschien omdat het een grote kans voor ze is op Europees voetbal? Voor de grotere clubs lijkt het alleen wat te zeggen als ze hem winnen of de dubbel er mee kunnen halen.
Scheer niet iedereen over een kam he.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:19 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Niks triest, in deze hele omgeving lopen ze constant maar te janken om alles, terwijl ze zelf ook niet alles zijn.
Sommige mensen hebben dus echt geen gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik zou het nog moeten zien. Als Roda gewonnen had dan zou Feyenoord en Ajax uitgeschakeld zijn en waarom dan ook niet PSV? Voor de wedstrijd woensdag was iedereen bij Ajax heel optimistisch over de uitslag. Men zou wel even winnen. Tot de 94ste minuut was niemand daar nog zeker van en na dat Roda gebroken was, was het weer een makkie (gezien de topictitel, die alleen verzonnen kan zijn door iemand met hele dikke brilleglazen)... het is dus altijd afwachten in zo'n wedstrijd wat het wordt.
En roda maakt het psv de laatste seizoenen altijd héél lastig. Geloof dat men in eindhoven meer problemen heeft met roda dan met ajaxquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik zou het nog moeten zien. Als Roda gewonnen had dan zou Feyenoord en Ajax uitgeschakeld zijn en waarom dan ook niet PSV?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |