Opties voldoende itt Ajax, zolang Alex op Huntelaar speelt is de Ajax-aanval als een vis op het droge.quote:
Absoluut, die zullen hun ogen uitkijken bij de eerste trainingen (dan naar de trainer: Die lompe kale speelt toch bij ons?)quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en dat kunnen we wel eens gebruiken bij Aajx, met al die lieve "technische" jochies.
Alexquote:
Dat was te zien twee weken geledenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:12 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Opties voldoende itt Ajax, zolang Alex op Huntelaar speelt is de Ajax-aanval als een vis op het droge.
Die wedstrijd en de komende bekerfinale zijn niet met elkaar te vergelijken snert.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:33 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat was te zien twee weken geleden
Kijk maar uit dat Stam geen Litmanen II wordt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:34 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Stam is een held. Bij LAZIO, bij ORANJE en bij AJAX.
Dat denk ik niet, alleen neem ik niet met minder genoegen dan de dubbel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:37 schreef daaaaan het volgende:
Dit wordt wel heeel makkelijk voor PSV.
Grapjasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:37 schreef daaaaan het volgende:
Dit wordt wel heeel makkelijk voor PSV.
PSV viel in de onderlinge confromtaties inderdaad wat tegen. De underdog-rol blijft vooralsnog.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Zeker weten, in de jc-schaal waren ze veel beter dan Ajax, ze hebben thuis zonder de hulp van de scheidsrechter Ajax compleet ingemaakt, en twee weken geleden mocht Ajax zich in de handjes knijpen met de 0-0....
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
maar ik ben nu eenmaal een Ajax-suporter.
En dan weet je gewoon dat je de beste bent.
Ow ja joh...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef DutchSoldier het volgende:
En we gaan met z'n allen naar 010, en we gaan met z'n allen naar R*tt*rd*m, en we gaan met z'n allen de Kuip slopen jalalalaaaaa.![]()
![]()
De stoeltjes slopen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoort erbij
Hoeveel pak jij er?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef DutchSoldier het volgende:
En we gaan met z'n allen naar 010, en we gaan met z'n allen naar R*tt*rd*m, en we gaan met z'n allen de Kuip slopen jalalalaaaaa.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:59 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Stoer!!!!!!!
Ik wou dat ik zo stoer op internet durfde te praten![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef DutchSoldier het volgende:
![]()
Bak een taart en ga het vieren, ik ga d'r vandoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:02 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat was inderdaad mijn reactie op jouw kansloze post...
Hoe oud ben je, 16 of 17?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |