Die gaat per 1 april weg waarschijnlijk. En Vonk speelt dan nog bij Ajax, Zoetebier zal keepen.quote:
Als Ajax net zo speelt als na de eerste 93 minuten van de halve finale dan weet ik wel wie straks op het Leidscheplein staatquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:49 schreef neilpad het volgende:
Als Ajax net zo speelt als de eerste 93 minuten van de halve finale dan weet ik wel wie er voor de tweede keer op rij de dubbel pakt![]()
Sorry hoor maar PSV wordt echt niet op het leidscheplein gehuldigd. Lijkt me een beetje raar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als Ajax net zo speelt als na de eerste 93 minuten van de halve finale dan weet ik wel wie straks op het Leidscheplein staat
Competitie kent geen verlenging hequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als Ajax net zo speelt als na de eerste 93 minuten van de halve finale dan weet ik wel wie straks op het Leidscheplein staat
Zou ik zeker doen tegen PSV. Juich ik van harte toe.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:53 schreef neilpad het volgende:
[..]
Competitie kent geen verlenging he, maar ze speelde idd wel stukke beter na die gelijkmaker.
Wat een verschil. Mss vaker 3-2-5 spelen![]()
Maduro en Juanfran achterin bij ons, potdicht, en opbouwend zeer sterkquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen tegen PSV. Juich ik van harte toe.
Het podium.. Duhquote:
Lulquote:
ze speelden op het laatst 3-3-5, je vergeet Braamhaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:53 schreef neilpad het volgende:
[..]
Competitie kent geen verlenging he, maar ze speelde idd wel stukke beter na die gelijkmaker.
Wat een verschil. Mss vaker 3-2-5 spelen![]()
Ach gossie, was het weer de schuld van de scheids?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:59 schreef fanneke het volgende:
ze speelden op het laatst 3-3-5, je vergeet Braamhaar![]()
ja, maar dat heb jij door je jodenbrilletje niet gezienquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie, was het weer de schuld van de scheids?![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
ja, maar dat heb jij door je jodenbrilletje niet gezien
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:05 schreef fanneke het volgende:
ja, maar dat heb jij door je jodenbrilletje niet gezien
mijn god wat heb jij een triest leven, als je daar om moet lachen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Als
Gij
Of je
Vriendjes
Verliezen
is het altijd de schuld van de scheids.![]()
Dat ook.. op zijn Duitsquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:18 schreef Gizmo112 het volgende:
lucky ajax...jazeker
Gloryhunter!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ergert mij ook, maar ik ben nu eenmaal een Ajax-suporter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |