quote:Op donderdag 27 april 2006 11:36 schreef -Wolf- het volgende:
We zullen zien,
maar PSV is het haasje
want AJAX is het baasje
in 010.
Amen.
True Truequote:Op donderdag 27 april 2006 11:36 schreef -Wolf- het volgende:
We zullen zien,
maar PSV is het haasje
want AJAX is het baasje
in 010.
Amen.
Hey leuk! Ben jij ook voor Ajax? Gezellig man! Coole nick!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:49 schreef AjaxGirl1 het volgende:
PSV is een boerenclub! Ajax gaat dit makkelijk winnen
Ik ben zeker voor ajaxquote:Op donderdag 27 april 2006 12:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey leuk! Ben jij ook voor Ajax? Gezellig man! Coole nick!
Wow, nieuwe aanwinst in VBL, iemand met kijk op voetbal!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:49 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Kickeh!quote:
Ik ben gister helaas niet geweest. Ik had wel kaarten maar een goeie vriendin van mij is plotseling ziek geworden en ik moest naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kickeh!Ben je gisteren ook geweest? Was vet he! En tegen de kakkerlakken, havenslaven! Woohoo! Kampioenen!
Dit is er een met een knipoog neem ik aan.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Wint Ajax vrij eenvoudig, 3-0 of zo. PSV heeft geen ritme.
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey leuk! Ben jij ook voor Ajax? Gezellig man! Coole nick!
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kickeh!Ben je gisteren ook geweest? Was vet he! En tegen de kakkerlakken, havenslaven! Woohoo! Kampioenen!
Ben je ook een echte jood of neppe ?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:49 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Geen idee, maar voorverkoop is met een week verlengd, toch? Dan zal men eerst uiteindelijk verkochte kaarten willen afwachten, denk ik. Gelukkig wordt de finale van de KNVB-beker om 18.00 uur gespeeld, 12.30 uur in Rotterdam zijn op zondag betekent vaak een belachelijk korte nacht.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:23 schreef Jajong het volgende:
Iemand al een idee hoe laat de treinen naar R'dam gaan vanuit A'dam?
Mjeh, om nou de hele dag in de stinkstad rond te hangen zie ik ook niet echt zittenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen idee, maar oorverkoop is verlengd, toch? Dan zal men eerst uiteindelijk verkochte kaarten willen afwachten, denk ik. Gelukkig wordt de finale van de KNVB-beker om 18.00 uur gespeeld, 12.30 uur in Rotterdam zijn op zondag betekent vaak een belachelijk korte nacht.
Je komt de stad ook echt niet in als je met de trein komt, no worriesquote:Op donderdag 27 april 2006 16:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mjeh, om nou de hele dag in de stinkstad rond te hangen zie ik ook niet echt zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |