Me and my sms...quote:
Ha! Er bestaan nog brave borsten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:40 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm. Is meneer Amerikaan?
Moggûh buurman, weertje hè?quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:59 schreef NoSigar het volgende:
Goedemorgen op deze mooie lentemorgen.
Ja ja, en het is al 10:18 en ik heb nog niet gewerkt, kortom, het belooft een mooie dag te worden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:11 schreef pyl het volgende:
[..]
Moggûh buurman, weertje hè?![]()
Tja, Tokay, het is natuurlijk wel erg voor de handliggend, maar ik offer me wel op: Catherine Deneuve?
Ik kijk nooit meer (daartoe extra aangespoord door "de commerciëlen"). En weet je: na verloop van tijd mis je niks meer!quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:17 schreef Z het volgende:
Ik gister weg zappen in de 85e minuut uit pure ellende, mis ik weer van alles. Is al de derde keer dat me zoiets overkomt.
Ze is ook een goed voorbeeld van een geslaagde twijfelblondine. Die zie je niet vaak, hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:20 schreef Gellius het volgende:
Ik vind Catherine Deneuve een goed voorbeeld van een twijfelblondine.
Ik begon in de 80-ste ...quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:24 schreef peaceman het volgende:
Tip: Pas vanaf de 85e minuut gaan kijken
quote:
Dat heb je goed gezien.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:42 schreef Gellius het volgende:
Is dat Tori Amos? Die wilde maar niet in de mode geraken, hè?
Het gehele concept 'Tori Amos' is nooit hip geworden, terwijl dat toch heel nadrukkelijk de bedoeling was, wil ik maar zeggen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien.
Huh? Qua kleding of qua muziek?
Oh ja? Wiens bedoeling was dat dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:55 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het gehele concept 'Tori Amos' is nooit hip geworden, terwijl dat toch heel nadrukkelijk de bedoeling was, wil ik maar zeggen.
Het sloeg vooral aan bij meisjes die ook te vaak het woord chakra gebruikten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:55 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het gehele concept 'Tori Amos' is nooit hip geworden, terwijl dat toch heel nadrukkelijk de bedoeling was, wil ik maar zeggen.
Maar er zijn ergere dingen hè?
Bestaan er zulke meisjes?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:59 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Het sloeg vooral aan bij meisjes die ook te vaak het woord chakra gebruikten.
Volgens mij is Tori meer geinteresseerd in mensen die haar muziek leuk vinden.. ze is nou niet echt een artiest die zich wat van commercie aantrekt....quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:00 schreef Gellius het volgende:
Ah, er staat al iemand op om de eer van de frêle dame te verdedigen. Dat viel te verwachten.
Ik was er niet bij, maar ik denk een beetje in de richting van haar platenlabel? En mevrouw zelf natuurlijk.
Dat is nu juist het uitgekiende concept! "Integere artieste met een mespuntje onaangepastheid en een snufje gekte". Is het niet om misselijk van de worden, zoals de platenindustrie ons tracht te manipuleren? Walgelijk!quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
. ze is nou niet echt een artiest die zich wat van commercie aantrekt....
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat is nu juist het uitgekiende concept! "Integere artieste met een mespuntje onaangepastheid en een snufje gekte". Is het niet om misselijk van de worden, zoals de platenindustrie ons tracht te manipuleren? Walgelijk!
Dat is ook een niche.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat is nu juist het uitgekiende concept! "Integere artieste met een mespuntje onaangepastheid en een snufje gekte". Is het niet om misselijk van de worden, zoals de platenindustrie ons tracht te manipuleren? Walgelijk!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:31 schreef Gellius het volgende:
Ik ga zelfs nog verder en hernoem de plaatjes. Zand in de motor van het systeem!
Een samenloop van ... eh ... dinges. En dat ging nog fout ook.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:05 schreef Gellius het volgende:
Wâdâ?
Om de hete brij heendraaien hè? Nu wordt het wel degelijk interessant!quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Een samenloop van ... eh ... dinges. En dat ging nog fout ook.![]()
Niet interessant verder. Neem me niet kwalijk.![]()
Zo zou je het ook kunnen zeggen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:29 schreef pyl het volgende:
Ach, waarde Gellius, het heeft allemaal niets om het lijf. Ik schreef iets, bedacht me echter en drukte vervolgens toch, per abuis, op invoeren. En toen deed zich het verschijnsel binnenpretje voor.![]()
Geef liever een hint over die mislukte Marcel Proust van je.
![]()
Aha, monsieur was aviateur?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:56 schreef Gellius het volgende:
Wat een buitenmodel hè? Het lijken wel vleugels.
Formidable! Très bien, très attentif!quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Aha, monsieur was aviateur?![]()
Of draaf ik door in mijn interpretatie van hints die er niet zijn?![]()
Non, pas lui.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Marcel Dassault?
Ik ken ook nog De Saint-Exupéryquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:23 schreef pyl het volgende:
Tjee, wat zit die Scrut goed in zijn Franse vliegeniers!![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:28 schreef pyl het volgende:
Of Ozzyke Osbourne?
Nope, geen acteur.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:10 schreef dolle_hond het volgende:
andy garcia?
Geen schrijver, maar jurist en uitgever.quote:
Mag ik nog een foto?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:35 schreef Tokay het volgende:
[..]
Geen schrijver, maar jurist en uitgever.
Een ontzettend mooie man inderdaad, dat vonden vele vrouwen.
Ik zóu je natuurlijk ook nog wat aanwijzingen kunnen geven.quote:
Die foto heeft wel geholpenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik zóu je natuurlijk ook nog wat aanwijzingen kunnen geven.
Maar vooruit, jij krijgt nog een foto:
[afbeelding]
Dat is 'm!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:57 schreef pos het volgende:
Die foto heeft wel geholpenJohn F. Kennedy jr. Hoe kon ik die vergeten.
'Wiens' ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:47 schreef Gellius het volgende:
Ik vind anders de zangeres-actrice-wiens-naam-ik-niet-will-gebruiken véél erger dan zij-wiens-naam-jij-weigert-te-gebruiken, NC.
Wier !!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:54 schreef Gellius het volgende:
Excuus, dat moestt natuurlijk diens zijn.
En dit noemt wyccie 'raar praten'...quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:41 schreef Gellius het volgende:
Toch kent pyl mijn monsieur opzeker hoor. Flinke meneer van memorabele daden.
Het meervoud van 'dier' is 'dieren'...quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:58 schreef Gellius het volgende:
Diers!!
Klier(s).quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Het meervoud van 'dier' is 'dieren'...
Bier is het sleutelwoord.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan er weinig soeps van maken...
Waarom? ik denk dat ik het goed heb...quote:
Ik heb absoluut geen verstand van bier...quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:16 schreef sooty het volgende:
[..]
Bier is het sleutelwoord.
Naast Nijmegen, Heumen en ...
Deze man was een Witte Raaf.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken alleen fam. Heineken.... en ook nog de heer Groen van Grolsch geloof ik
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:43 schreef sooty het volgende:
[..]
Ben blij dat je je eigen onbenul zo grappig vindt.
Let je wel op de alliteratie, peace?!quote:
Blijkbaar te moeilijk.quote:
En Barry Bitburger.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:55 schreef peaceman het volgende:
We waren Baldwin Brouwmeester nog vergeten Tokay
Daarmee gaven ze uitdrukking aan de weerzin die zij voelden tegen het uniform en het militarisme (dat alles tegen de achtergrond van het brede, maatschappelijke hippieverzet tegen het Amerikaanse optreden in Vietnam), dat lijkt me evident. Bovendien hoefde je die kleren niet te wassen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:53 schreef Gellius het volgende:
Heeft iemand een verkalring voor het merkwaardige fenomeen dat veelhippies
dachten dat het een prettig gezicht was om er als een boekanier uit te zien?
![]()
Bah, pyl.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:06 schreef pyl het volgende:
Bovendien hoefde je die kleren niet te wassen.
Okay, dan negeren we Frank S. Eens kijken of je deze naam wél uit je strot kunt krijgen.quote:Die andere van Tong is natuurlijk Brian Jones, een held (want de enige echte Rolling Stone), en die oorlogshitser, met zijn gouden keeltje, van Tokay ga ik niet eens noemen.
![]()
Mind them words, my dear!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:28 schreef Tokay het volgende:
Eens kijken of je deze naam wél uit je strot kunt krijgen.
Poëzie is de allerindividueelste expressie van de allerindividueelste emotie, zeggen ze weleens.quote:
I beg your pardon, my dear!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:30 schreef pyl het volgende:
Mind them words, my dear!
In het geheel niet! Whehe!quote:Hmm...... ambtenaar van de griffie?
* Tokay mompelt: waar is mijn LP van Mantovani?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:35 schreef pyl het volgende:
Poëzie is de allerindividueelste expressie van de allerindividueelste emotie, zeggen ze weleens.
Ik kan alleen maar mijn best doen.![]()
Echt niet?quote:
Nee, echt niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:40 schreef pyl het volgende:
Echt niet?
Looks can be deceiving... Meneer is een Spanjaard. Geen acteur.quote:Een Duitse acteur, dat zou ook kunnen.
Tja, hij ziet er toch niet uit als de doorsnee flamenco gitarist, of torreador.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:44 schreef Tokay het volgende:
Looks can be deceiving... Meneer is een Spanjaard. Geen acteur.
Zou het niet, hmz... communicatiever geweest zijn als zij deze bezwaren in een bondige brochure bijeengegaard hadden? Ik wil maar zeggen: voor jouw is het 'evident' dat een stel oude vodden en wufte sjaaltjes in feite een verzet tegen het uniform en het militairisme moeten verbeelden, maar ik zie de logica ervan niet direct in hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:06 schreef pyl het volgende:
[..]
Daarmee gaven ze uitdrukking aan de weerzin die zij voelden tegen het uniform en het militarisme (dat alles tegen de achtergrond van het brede, maatschappelijke hippieverzet tegen het Amerikaanse optreden in Vietnam), dat lijkt me evident. Bovendien hoefde je die kleren niet te wassen.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:48 schreef pyl het volgende:
Tja, hij ziet er toch niet uit als de doorsnee flamenco gitarist, of torreador.
Een kunstenaar.quote:Een schrijver?
Laat me raden: jij dacht aan Dalí?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:51 schreef dartfanaat het volgende:
Ken wel een Spaanse kunstenaar, maar die is het niet.
Je begint me te kennen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Laat me raden: jij dacht aan Dalí?
Nee, die is het niet.![]()
Die lui schrokken niet terug van een paradoxje hier en daar, Gellius. En dan, die kleurrijke, flower power-uitstraling paste nou eenmaal in het concept van de platenbazen, zoals jij wel weet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:48 schreef Gellius het volgende:
Zou het niet, hmz... communicatiever geweest zijn als zij deze bezwaren in een bondige brochure bijeengegaard hadden? Ik wil maar zeggen: voor jou is het 'evident' dat een stel oude vodden en wufte sjaaltjes in feite een verzet tegen het uniform en het militairisme moeten verbeelden, maar ik zie de logica ervan niet direct in hoor.
Mooi gezegd ook.....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:35 schreef pyl het volgende:
[..]
Poëzie is de allerindividueelste expressie van de allerindividueelste emotie, zeggen ze weleens.
Ik kan alleen maar mijn best doen.![]()
Nee hoor, ik was er nog wel, mn bazin zat alleen even bij en met ons te kletsen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:49 schreef Tokay het volgende:
......
En Diaan is 'm - door emoties overmand - alweer gepeerd, zie ik.
.......
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:06 schreef pyl het volgende:
Goed, we zijn dus op zoek naar een Spaanse kunstenaar met het voorkomen van een loketbediende op het dorpspostkantoor.
Zag Miró er zo uit?
Altijd fijn als mensen serieus ingaan op iets wat als een grapje was bedoeld.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:42 schreef Gellius het volgende:
Altijd fijn als mensen me expliciet toestemming geven om mijn mening te hebben.
Ik snij een bocht af en gok op Coco Chanel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:39 schreef Tokay het volgende:
Wiens muze was zij?
Dan had ik het haar nog wel vergeven, maar het was zelfs opzettelijk!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:35 schreef Z het volgende:
Ah, Dali toevallig?
Die topic!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:22 schreef Gellius het volgende:
Dat is waar.
Hoewel, ik ben het in deze topic maar één keertje vergeten, zeg!.
Iemand nog iets over mijn ontwerpstertje?
quote:
Nou en of! Ik en mijn bloedeigenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:39 schreef Gellius het volgende:
Dat klopt, plunk. Ben jij een hoedjes-mens?
neuh.... maar de term scribent is mij ook niet gewoonquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:03 schreef Gellius het volgende:
Dag piesman. Jij weet wel wie deze scribent is, toch?
Maar daar gaan we met zijn allen wat aan doen hoor, hier. We laten de moed niet zakken!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:20 schreef Gellius het volgende:
Wat weten jullie toch eigenlijk weinig, welbeschouwd..
mwah dat is selectief gedacht natuurlijk... ik weet vast heel erg veel van zaken waar jij weinig van weet...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:20 schreef Gellius het volgende:
Nou, dat belooft wat!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
mwah dat is selectief gedacht natuurlijk... ik weet vast heel erg veel van zaken waar jij weinig van weet...![]()
Ja, dat had ik ook gezegd.quote:Ik denk altijd maar:
Je moet veel weten om te weten dat je weinig weet.![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:20 schreef Gellius het volgende:
Waarschijnlijk ben je dan de enigequote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:26 schreef Gellius het volgende:
Dit wordt weer zo'n vrijdagavond waarop ik onuitstaanbaar content ben met mezelf.
.
Als je 't maar laat !quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:21 schreef Gellius het volgende:
Maar daar gaan we met zijn allen wat aan doen hoor, hier. We laten de moed niet zakken!
Hopelijk bevuil je je pak niet in de supermarktquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:30 schreef Gellius het volgende:
Gelukkig wel, pm. Ik heb net mijn schone pak aan.
Dat heb ik eerder op de dag toch al 's poëtischer verwoord zien worden:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:26 schreef Gellius het volgende:
Dit wordt weer zo'n vrijdagavond waarop ik onuitstaanbaar content ben met mezelf.
.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:23 schreef LENUS het volgende:
Uit pure armoede heb ik maar wat watten in mijn oren gestopt en daarnaast heb ik mijn jonge heer nog maar eens door het vuistje laten razen.
Bah, wat banaal, TH. Maar goed, jullie moeten je ook ergens mee kunnen identificeren.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder op de dag toch al 's poëtischer verwoord zien worden:
[..]
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:43 schreef Gellius het volgende:
Bah, wat banaal, TH. Maar goed, jullie moeten je ook ergens mee kunnen identificeren.
Retro wordt vanzelf weer een keer helemaal hip...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:46 schreef Gellius het volgende:
Vind je dat niet een beetje passé?
Heroine is toch zo passé?quote:
Je bent gewoon ongeinspireerd en lui, bedoel je.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Retro wordt vanzelf weer een keer helemaal hip...
Je zou een prima leraar Nederlands zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:50 schreef Gellius het volgende:
Je bent gewoon ongeinspireerd en lui, bedoel je.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je zou een prima leraar Nederlands zijn.
Die weten ook zo haarfijn uit de doeken te doen wat een ander (de schrijver van een roman) bedoelt, dan wel hoort te bedoelen...
We hebben een deelnemer! Het antwoord is niet goed, vanzelfsprekend. Mijn meneer is van de naoorlogse generatie.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:57 schreef dolle_hond het volgende:
grass?
Demografisch gezien klopt dat niet helemaal, maar jullie snappen me wel. En anders maken we rustig een pas op de plaats en dan leg ik het jullie allemaal lang-zaam en dui-de-lijk uit. Ik heb alle tijd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:58 schreef Gellius het volgende:
[..]
Mijn meneer is van de naoorlogse generatie.
Mag het in hoofdletters? Misschien dat wij dummies het dan wat beter kunnen bevatten....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Demografisch gezien klopt dat niet helemaal, maar jullie snappen me wel. En anders maken we rustig een pas op de plaats en dan leg ik het jullie allemaal lang-zaam en dui-de-lijk uit. Ik heb alle tijd.
Ik ken überhaupt maar één woord Duits.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:06 schreef dolle_hond het volgende:
ik ken nog wel wat duitse schrijvers, maar kan ze kqa periode niet zo plaatsen, op enkele vooroorlogsen na
Ow die... heb ik gezien... maar ik vrees dat we dan al proberen te slapen... er zijn in Huize Peaceman & Diana namelijk wat troubles inzake het slapen van een kind...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:10 schreef Tokay het volgende:
Zeg peaceman, geef jij even aan Diaan door dat die film waar zij het boek van heeft gelezen en waar we het een paar topics geleden over hadden, vanavond op tv komt?
![]()
---> The Bone Collector (met Denzel Washington en Angelina Jolie), Net5, 22.30 u.
Spannend filmpje hoor!![]()
Ik sowieso geeneen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken überhaupt maar één woord Duits.
Hmmmmm, ik heb wyccie ook al een hele tijd niet meer gezienquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
...iets met een jute zak en een stapel stenen...
rustig blijvenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow die... heb ik gezien... maar ik vrees dat we dan al proberen te slapen... er zijn in Huize Peaceman & Diana namelijk wat troubles inzake het slapen van een kind...![]()
Op zich geen probleem, als wij wel nog een beetje nachtrust konden pakken... maar na 2 zeer beroerde nachten proberen we elk moment van rust te benutten om wat bij te komen (lees: proberen te slapen), want we merken zelf dat het ook slopend voor ons is...
Tips zijn welkom![]()
We hopen het wel ja, maar hoe lang duurt zoiets? Hoeveel dagen/weken/maanden?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
rustig blijven
komt wel weer goed
Daar is toch niets algemeens over te zeggen, peaceman?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:32 schreef peaceman het volgende:
We hopen het wel ja, maar hoe lang duurt zoiets? Hoeveel dagen/weken/maanden?
Dat is de film ja. Nu nog de bekende Duitse schrijver die voor een groot deel verantwoordelijk was voor de monologen uit een andere film van Wim Wenders die mij zeer dierbaar is. De graal is nagenoeg gevonden.quote:
Kijk, er zijn ook mensen die zoiets gewoon wetenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:45 schreef Tazattaque het volgende:
Peter Handke.
Anderen weten dan weer dat dat geen Duitser is, maar een Oostenrijkerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:45 schreef Gellius het volgende:
Kijk, er zijn ook mensen die zoiets gewoon weten.
Hier is slechts een nederig zwijgen op zijn plaats.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anderen weten dan weer dat dat geen Duitser is, maar een Oostenrijker![]()
Klinkt meer als Llittle boy'...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:36 schreef Gellius het volgende:
Ik begrijp trouwens dat er in huize peaceman ook sprake is van een bescheiden baby-boom?
Dan wil ik 'm niet eens kennen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:58 schreef Gellius het volgende:
Ik heb het nog even gechecked, maar m'nheer is echt Frans. Echt.
Ik begraaf 't wel in de tuin.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:02 schreef Gellius het volgende:
Dan kan jij nu mooi even de afwas doen, TH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |