Hmm, jullie hebben dus ook een jostie band hoor ik.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:30 schreef SG1-freak het volgende:
Het gaat hier nooooooooit fout![]()
pff gisteren uit me slof geschoten.. stelletje klojo's vonden het nodig om de zuivel maar eens niet FIFO te vullen.. kom ik 12 uur voor het codeboek en zag het gelijk al. dus ik de VM vers halen.. zegt ze doodleuk dat "we" ze maandag wel even op hun nummertje zetten bij wijze van spreken
, zet jij het maar weer goed.. damn 20 pagina's codeboek zuivel even nalopen en alles opnieuw FIFO-en.. word er gewoon echt pisnijdig van
![]()
![]()
Naja heb gisteravond wel even op mn gemak de AGF tafels weg kunnen trekken en even kunnen dweilen onder de tafels zonder lastig gevallen te worden![]()
![]()
SG1, dit was me 2e keer in 1.5 jaar dat ik Houdbaar heb geholpen, en gelijk! Je ziet het gewoon!quote:Op zondag 26 maart 2006 18:29 schreef SG1-freak het volgende:
kijk dat is het hem nou juist.. we weten niet precies wie het was.. ga je ze ermee confronteren gaan de vingertjes naar mekaar toe.. zo schiet het nog niet echt op.. al blijven er wel weinig mensen over die het gedaan zouden kunnen hebben..![]()
Ook mensen die zich te goed voelen om zuivel te vullen zoals ik vandaag maar weer eens merkte kunnen in mijn ogen gewoon beter opsodemieteren.. lullig.. maar dat is mijn mening.. dan ben ik maar een lul![]()
![]()
O en Rene? dan wil je onze houdbaar vulploeg niet meemaken op het broodbeleg gangpadin de goeie ouwe tijd ( toen ik het nog deed!
![]()
) was dat een van de strakste gangpaden vd winkel maar nu.... triest
Bij ons is dat ook zo en ik ben ook netjes maar ik ga dan altijd naar me leidinggevende toe en die geeft me complimentjesquote:Op zondag 26 maart 2006 17:54 schreef Renesite het volgende:
Och...
Sta je 1 keer op HB erger je je aan dingen:
Waaaaarom word er óf zo weinig bijgevuld óf gewoon laks gedaan.
Waaaaarom is er iemand zo snugger om niet op te letten waar je dingen moet neerzetten.
Een halve stelling heb ik opnieuw moeten doen omdat de rodevruchten bij de aardbei staat en andersom![]()
Ach jaMisschien ben ik tenetjes.
Ik ken iemand die werkt bij de AH in het dorp bij ons, en daar worden ze ontslagen als ze niet fifo vullen bij zuivel omdat het gewoon simpelweg verplicht is en er veel geld in omgaat als het producht weggegooit moet worden. Hoorde dat er al 2 mensen ontslagen zijn en die worden goed aan de pot genageld aangezien iedereen het mag weten dat ze zijn ontslagen vanwege het feit dat ze hun werk gewoon niet goed doen. En ik ben het er helemaal mee eens, mensen horen gewoon goed te vullen.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:06 schreef CryptoKnight het volgende:
Overal heb je die mensen. Grappig genoeg zul je ze hier niet aantreffen omdat die groep niet eens de moeite neemt om in hun vrije tijd aan werk te denken. (Eigenlijk zijn wij ook niet helemaal goed bezig)
Enfin, mensen die (vooral op de zuivel) niet eens fifo kunnen vullen, doen in mijn ogen hun werk niet goed. Misschien moet je dan eens een signaal afgeven in de vorm van een waarschuwing. Als ze het dan weer doen, kun je ze toch beter lozen...
Bij ons zijn dat soort gasten zo snel mogelijk weg, of, als ze genadig zijn, naar de kassa verplaatstquote:Op zondag 26 maart 2006 18:58 schreef SHERMAN het volgende:
Hier zuivel ook niet altijd fifo, weet wie het zijn, leiding weet het ook, word niks mee gedaan.
Moeten ze hier ook doen.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:39 schreef highway101 het volgende:
WTF is kassa een ophokafdelingquote:Op zondag 26 maart 2006 21:39 schreef highway101 het volgende:
[..]
Bij ons zijn dat soort gasten zo snel mogelijk weg, of, als ze genadig zijn, naar de kassa verplaatst![]()
Wij zaten op den duur met5..quote:Op maandag 27 maart 2006 09:24 schreef blrrrt het volgende:
Zaterdagmiddag weer is 3(!!!) cassieres ziek...
Zit je met 12 kassa's tussen 5 en 6 ipv de 15 die je nodig hebt
In theorie moet dat, waar het niet dat er vaak veel tijdsdruk is en ook weleens een menselijk foutje wordt gemaakt. In praktijk wordt er dus vaak pas nadat de wagen weg is geteld (bij ons dan).quote:Op maandag 27 maart 2006 11:34 schreef pimtenbrinke het volgende:
@ brammie1 heb jij de vrachtwagen gelost dan?
zo ja, ben jij de schuldige! Wij MOETEN alle labels verwijderen van de containers en altijd tellen of het klopt!
idem. we hebben een schema gemaakt met max aantal kratten per rolly. kun je zo aanvinken en optellen.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:07 schreef highway101 het volgende:
Wij turven de containers af op een papier. Zo kom je er iig niet té laat achter.
Lijkt mij een oplossing om die trage muntjeszoekende mensen te mijden, zorg er wel voor dat er genoeg keuze is. Niet: 4 PIN-kassa's en 1 normale kassa....quote:Op maandag 27 maart 2006 16:12 schreef highway101 het volgende:
Wat vinden jullie van PIN-only? Daar krijgen wij waarschijnlijk wat kassa's van in ons noodfiliaal.
Eensch.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:53 schreef o-fiel het volgende:
Strippenkaarten verkopen en sigaretten bestellen? Beetje klachten behandelen en geld teruggeven...'t zijn wel geinige dingen om te weten en te kunnen, maar de hele dag staan op je poten is niet heel fijn.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:06 schreef Excess_All het volgende:
hey, ik werk al bijna 3 jaar bij de ah, ik heb meestal alleen meegelezen maar zal toch maar eens postenIk werk op de deli/kaas/brood/kassa. Echter vanaf week 17 ga ik verhuizen en alleen nog maar kassa doen. Wordt dan helemaal opgeleid voor counter en telkantoor. Wie kan me wat meer vertellen wat voor werkzaamheden je allemaal moet doen bij de counter
ah dat zou heel fijn zijn. Kun je me ook erbij vertellen of het makkelijk te leren is enzo. Als ik eens meekijk ziet het er altijd ingewinkeld uit haha, maar ja dat kan ook komen omdat ik er natuurlijk niks van af weetquote:Op maandag 27 maart 2006 22:43 schreef CryptoKnight het volgende:
Sta dagelijks op de counter en vind het heerlijk. Zal morgen even uitgebreid posten voor je, nu weinig tijd.
Het is allemaal makkelijk te leren hoor. Het voordeel is dat de meeste formulieren vrij duidelijk zijn opgezet en eigenlijk voor zichzelf spreken.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:19 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ah dat zou heel fijn zijn. Kun je me ook erbij vertellen of het makkelijk te leren is enzo. Als ik eens meekijk ziet het er altijd ingewinkeld uit haha, maar ja dat kan ook komen omdat ik er natuurlijk niks van af weet![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:51 schreef SHERMAN het volgende:
Dat is de zuivel bij ons.
Zoek je een jostie? Kom dan is kijken bij de zuivel van 1572.
Jij agf he.quote:
Ja; alles wat je vergoed aan de klant schrijf je op dat blok. Dus ook een teveel aangeslagen product of de vergeten bonuskorting.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:51 schreef Excess_All het volgende:
blrrrt bedankt zeg. Wij zijn echter niet zo'n grote ah winkel, dus we hebben geloof ik maar 2 meter sigaretten, en geen medicijnen. Als ik het goed begrijp is de garantieblok dus als mensen een product terug brengen wat niet meer goed is. Maar worden daar ook op ingevuld als er iets fout is gegaan bij de kassa en ik moet geld terug geven.
Nee, weet ik niets van, ik wist niet eens dat je een mailbomb had gekregen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Jij agf he.![]()
Weet jij trouwens iets van een mailbomb op mijn email adres? Ik verdenk PvM of de radio jongen.
Bij deze dan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:23 schreef Justinn het volgende:
[..]
Nee, weet ik niets van, ik wist niet eens dat je een mailbomb had gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |