MT-leden krijgen dat geld nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef UncleJB het volgende:
Die MT-hoeren bij ons schrijven op de lijst dat zij sluiten en vangen er de centen voor maar als er daadwerkelijk afgeloten wordt dan zijn ze allang naar huis!Dus bij deze; Up yours MT-leden van AH1261 Apeldoorn!
![]()
De VSK van ons filiaal speelt daarinquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:12 schreef anti-virus het volgende:
Heeft er iemand van de kassa al de nieuwe DVD gezien
Met chantal enzo
Shit, je hebt inderdaad gelijk. Openen en sluiten gaat om een toeslag. VM en SM zijn daarvan uitgesloten. De MAS daarintegen heeft wel recht op toeslag.quote:
Smalle paden zekerquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:46 schreef highway101 het volgende:
Interessante cijfers over de omzet las ik in de distrifood.
Het gaat om de omzet per m2.
AH gemiddeld: 160euro
C1000: 175 euro
Edah: 75 euro
Konmar: 52 euro
onze AH: 240 euro!![]()
Filiaalgemiddelde 1.83, persoonlijk tussen de 1.20 en 1.60quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:28 schreef highway101 het volgende:
Wat is jullie kassasnelheid? Bij mij na 3 maand 2,93 seconde per product. Filiaalgemiddelde 2,81 seconden.
UH!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:29 schreef CryptoKnight het volgende:
[..]
Filiaalgemiddelde 1.83, persoonlijk tussen de 1.20 en 1.60![]()
Ho wacht!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:12 schreef CryptoKnight het volgende:
Wat langzaam eigenlijk zeg, en wij die caissieres bij ons opjutten. Zal m'n VM vandaag eens blij maken met jullie snelheid
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:34 schreef CryptoKnight het volgende:
Ook wij dragen zorg voor de klanten, we zijn geen C1000 filiaal. We hebben een bejaardenhuis om de hoek dus ook ouderen hebben wij.
Er zijn wel wat trucjes om de snelheid te beinvloeden;
Als je niet aan het scannen bent druk je op subtotaal, de telling stopt dan.
Gebruik veel de 'aantal' toets.
En een trage scanner zou inderdaad je performance kunnen beinvloeden, voorheen had je dat ook als je op de 'moederkassa' draaide, die had ook altijd langer nodig.
En als je echt twijfelt, kom je toch een keertje kijken?
Okeeee, nu ben ik weer on speaking turnsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:03 schreef CryptoKnight het volgende:
Moet mezelf trouwens even corrigeren, net even de KC6 lijsten erbij gepakt en het is niet tussen de 1.20 en 1.80 naar 2.20 en 2.80.
In een normale week is ons filiaalgemiddelde 2.80/2.75, een waarde wat naar beneden gehaald wordt door de mensen uit de winkel die bijdraaien.
Na een zorgvuldige aanpak van een caissiere is haar snelheid van 3.30 naar 2.75 gegaan, het kan heel snel gaan.
Begin eens met die subtotaaltoets, ben benieuwd naar de snelheid volgende week
okayquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:12 schreef CryptoKnight het volgende:
Grappig zeg, weet nog dat we in mijn oude filiaal pilot waren voor de nieuwe kassa's, daar was men toen echt niet blij mee.
In het begin bleek de nieuwe kassa zelfs langzamer te werken dan de oude. Niet de kassa zelf dat, maar de caissiere erop.
Ben nu off, moet werken tot 21.00
whahhahahahahahaha, been there, done thatquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:17 schreef stevenp het volgende:
Tantjes, ik ein-de-lijk van mijn baas het telefoonnummer van de medewerkerskorting-lijn gekregen, ik bel dat nummer krijg ik te horen dat ik alleen schriftelijk vragen kan indienen
Voor andere die problemen hebben oid:
Albert Heijn
mederwerkersvoordeelplan kamer a1.32
postbus 3000 1500 HA Zaandam
naam
personeelsnummer
pasnummer
\
Dat wordt een brief sturen dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |