nou wel lekker eigenlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef Mobster273 het volgende:
en hoe voelt dat?
zijn er meer dingen waar je je slecht over voelt? zo ja, open daar ook een topic over, misschien voel je je dadelijkk wel helemaal euforischquote:
een per dag is meer dan voldoende.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:08 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zijn er meer dingen waar je je slecht over voelt? zo ja, open daar ook een topic over, misschien voel je je dadelijkk wel helemaal euforisch
ik weet er eigenlijk geen kloot over te zeggen, vandaar dat het zulk slap gezever werd, maar goed, ik zal mijn mond houden, ik zou het ook weer jammer voor je vinden als door mij dit topic gesloten wordtquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
een per dag is meer dan voldoende.
gaan we nu verder ontopic?![]()
ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:09 schreef Marruk het volgende:
Ach ja, ik vind het alleen heel erg jammer dat ze c&c verneukt hebben met Generals. Voor de rest zit er inderdaad wel zo nu en dan wat leuks tussen.
dank uquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik weet er eigenlijk geen kloot over te zeggen, vandaar dat het zulk slap gezever werd, maar goed, ik zal mijn mond houden, ik zou het ook weer jammer voor je vinden als door mij dit topic gesloten wordt
![]()
Westwood bedoel je? anyway, ik ben het eens met je stelling. EA brengt wel degelijk goede games uit (bvb de Battlefield serie of NFS) al ben ik er zelf misschien niet zo fan van.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ben ik het mee eens.
als ea redwood niet had over genomen, dan had iemand anders het wel gedaan. alleen blijf je met de vraag of het wel of niet beter was gegaan, maar ja als als als
jah, eigenlijk wel jah.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:07 schreef Intxaurraga het volgende:
Het brengt spellen voor het grote publiek. En daar kunnen fanatieke gamers niet tegen. Maf verschijnsel, dat ook in de muziek bestaat.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:18 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Westwood bedoel je? anyway, ik ben het eens met je stelling. EA brengt wel degelijk goede games uit (bvb de Battlefield serie of NFS) al ben ik er zelf misschien niet zo fan van.
Hetzelfde als Fok! dus. Als iemand een thread opent in KLB, word ie ook in 9 van de 10 keer helemaal afgekraakt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dat gezeik over ea moet eens een keer afgelopen. als maar dat eeuwige gezeik over hoe kut ea games wel niet zijn.
vandaag ook weer op tweakers. daar stond een tread over de godfather game en hij wordt bijna weer met de grond gelijk gemaakt. ik heb hem zelf ook even gespeeld ik vond het reuze mee vallen.
tuurlijk heeft ea ook wel eens missers, maar dat hou je altijd.
mensen moeten eens leren om een game te beoordelen de game en niet de uitgever of maker ervan. niet gelijk al gaan roepen dat hij kut is omdat het van ea komt.
sommige games die twijfelachtig zijn blijven twijfelachtig, maar als een ea game twijfelachtig is, is hij gelijk slecht.
zo dat moest er even uit
ach dat zie je steeds vaker. bedrijven of mensen die succesvol zijn worden direct neer gemaaid. blijkbaar is succesvol tegenwoordig verboden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jah, eigenlijk wel jah.
Van die dude's die met elke "hippe underground" stroming meewaaien. Maar owee als een band een plaatje uitbrengt voor het grote publiek, dan zijn het commerciele kuthoeren ook al is het een retegoed plaatje.
EA is gewoon een commercieel bedrijf die het commercieel gezien rete goed aanpakt. En tuurlijk brengen ze elk jaar een nieuwe Fifa uit als ze daar geld aan verdienen, waarom niet.
Zoek eens op google op google en privacyquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ach dat zie je steeds vaker. bedrijven of mensen die succesvol zijn worden direct neer gemaaid. blijkbaar is succesvol tegenwoordig verboden.
de vraag is hoe lang het nog duurt voordat google aan de beurt is
Waarschijnlijk als ze hun OS uitbrengenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ach dat zie je steeds vaker. bedrijven of mensen die succesvol zijn worden direct neer gemaaid. blijkbaar is succesvol tegenwoordig verboden.
de vraag is hoe lang het nog duurt voordat google aan de beurt is
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
vandaag ook weer op tweakers. daar stond een tread over de godfather game en hij wordt bijna weer met de grond gelijk gemaakt.
in de gaten houden prima, daar heb je trouwens ook mannetjes voor, maar gelijk alles bashen gaat mij te verquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Zoek eens op google op google en privacy
stond gisteren nog een stuk over in NRC next.
Op zich is er niets mis met grote bedrijven in de gaten te houden, ze hebben immers erg veel macht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |