Mja, zou kunnen. Maar het is gewoon gunstiger dat Ajax gaat winnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat die Groninger die op de 6e plaats gaat eindigen zegt!
Spellen is ook niet makkelijk als je zo lang opblijftquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:09 schreef F1908 het volgende:
kanerk joden
Zich hun heldhaftige optreden in de CL/UEFA/Catorade-cup nog eens gaan herinneren?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:10 schreef cultheld het volgende:
Nu wordt het tenminste een leuke bekerfinale. PSV en Ajax in De Kuip. Wat zouden de Feyenoorders die dag doen?
Ja PSV speelde natuurlijk wel de sterren van de hemel vanavondquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:10 schreef Joeriii het volgende:
Dat wordt dus weer de dubbel voor PSV. Wat een triest Ajax hebben we weer vanavond gezien. Je zal maar betaald hebben voor een kaartje.
De Cup poetsen voor de winnaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:10 schreef cultheld het volgende:
Nu wordt het tenminste een leuke bekerfinale. PSV en Ajax in De Kuip. Wat zouden de Feyenoorders die dag doen?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Mja, zou kunnen. Maar het is gewoon gunstiger dat Ajax gaat winnen
dat vind ik eigenlijk nog het mooiste van deze potquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:08 schreef StarGazer het volgende:
zie die anti-ajacieden eens FF onder hun steen kruipen allemaal zeg
als de camera maar heel blijftquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef cultheld het volgende:
Ik heb medelijden met de journalist en cameraman die Atteveld moeten interviewen.
Precies, je kunt elkaar beter een hersentumortje toewensen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef StarGazer het volgende:
En het is weer 1 en al kanker van die kakkerlakken. Nu al de dood van Anouk Schreuder vergeten?
Moest ik ook net aan denken. Hadden ze ook zoveel schitjgeluk. En nu weer laatste minuut. Klere lucky Ajaxquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:09 schreef rubbereend het volgende:
dit doet me denken aan Ajax - Utrecht in de bekerfinale
Ik Alkmaar klonk het kanker al uit het feijenoord-vakquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef StarGazer het volgende:
En het is weer 1 en al kanker van die kakkerlakken. Nu al de dood van Anouk Schreuder vergeten?
het was tot de 1-1 echt drama, Ajax onwaardig, zelfs dit seizoen...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat vind ik eigenlijk nog het mooiste van deze pot
want laten we wel wezen, we spelen echt zwaar ruk vanavond.
Ja, en dan nog winnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat vind ik eigenlijk nog het mooiste van deze pot
want laten we wel wezen, we spelen echt zwaar ruk vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |