ok dan ga ik toch nog even mailen, wie weet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:20 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Net even bij Azerty gekeken, en voor ¤3 meer dan die Superflower (de naam alleen al) troep heb je een Zalman ZM460B-APS. Dit is gewoon een kwaliteitsvoeding wat toch echt noodzakelijk is voor zo'n systeem! Ik zou maar even gauw contact opnemen met Azerty!
En mocht dat te duur zijn, dan kan je ook deze nemen: Tagan TG480-U22 (¤81)
Tagan heb ik ook.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:26 schreef Orealo het volgende:
die Zalman past ook gewoon?
ik zie dat bij dieTagan TG480-U22 480 Watt er ": Extra stil, PCI Express " bij staat, ik heb een pci-e kaart, zal ik die nemen?
ok maar ik neem die wel, voelt iets beter als ze 'm voor pci-e dingen gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Tagan heb ik ook.
zitten speciale connectortjes op voor PCI-E videokaarten, grote kans dat je die toch niet nodig heb
Volgens mij mijn kast ook. Jammer alleen dat mijn moederbord max apg 4* ondersteuntquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:46 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Zalman had ook PCI-E aansluitingen hoorHeb hem toevallig gister in mijn Stacker geschroefd... nu alleen nog wachten op de rest van mijn hardware hehe. Ik heb nu een kast met voeding
*jeej*
Maar je hebt een goede keuze gemaakt in iedergeval!![]()
wist ik veelquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:46 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Zalman had ook PCI-E aansluitingen hoorHeb hem toevallig gister in mijn Stacker geschroefd... nu alleen nog wachten op de rest van mijn hardware hehe. Ik heb nu een kast met alleen voeding
*jeej*
Maar je hebt een goede keuze gemaakt in iedergeval!![]()
Beetje vroeg voor een pilsie héquote:
Een AMD64 met DDR2?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik lever dat dan zelf, mijn pc shop is nog niet open dus ik heb nog geen linkje![]()
En die van mij was overigens met kast en DDR2 en SATA2.
Scherpquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een AMD64 met DDR2?Dan ben je sneller dan AMD zelf.
![]()
juist en de Sempron is de tegenhanger van intels Celeronquote:Op zaterdag 8 april 2006 09:26 schreef SLC81 het volgende:
Ik heb nu een Pentium(R) 4 CPU 2.00GHz, maar is dit te vergelijken met een een evntueel aan te schaffen AMD Sempron64 3100 Socket 754.,..
Mwah...dan doe je hem tekort. Je mag hem meer vergelijken met de oude Athlon.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
juist en de Sempron is de tegenhanger van intels Celeron
ok there's a point maar goed, t blijft ongeveer gelijk met de Celerons, bijde bagger imoquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:37 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Mwah...dan doe je hem tekort. Je mag hem meer vergelijken met de oude Athlon.
Maar hij blijft te traag voor deze configuratie![]()
had ik niet gezien sorryquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:10 schreef Ebayzo.nl het volgende:
AMD Athlon 64 X2 Manchester 3800+, Socket 939, Boxed
Zegt genoeg denk ik hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |