Nee, want m'n pakket is nog niet gewijzigd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef Adelante het volgende:
Heb je wel die 100 gratis condooms gehad van CZ?
Dus jouw mutatie is wél gewoon verwerkt?! Hoelang heb je daarop moeten wachten? Ik ben dan niet alleen van pakket geswitched, maar ook overgestapt naar collectief, maar toch..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:31 schreef Firefly18 het volgende:
ja dat collectief gebeuren werkt allemaal niet zo soepel, ik ben wel geswitched van pakket maar wel bij CZ gebleven, is allemaal goed verlopen en heb me eerste 50 rubbers binnen
Wanneer ben je geswitched naar collectief dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef Steve-O het volgende:
Ik zit ook bij een Colectieve CZ verzekering (ook aangepast ) blij dat ik dat gezeik nooit gehad heb zeg.
Sterkte dit soort instanties zullen nooit toegeven dat ze fout zaten.
Ik ben ook niet geswitched, ben braaf bij CZ gebleven. Alleen wilde ik m'n pakket wijzigen en overstappen naar de collectieve verzekering.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef sitting_elfling het volgende:
oooh, ik bleef zitten waar ik zat. En daar ben ik best tevreden mee. Je kon vantevoren aanvoelen dat hordes menskes wouden switchen, en menig pauper verzekerings bedrijf wist je gewoon van dat het totaal in de hete soep zou lopen. Je kon gewoon aan voelen dat je hard in de batse zou worden genaaid als je zou switchen. Niet gedaan dus
. al is het wel fokking duur.
Dus die hufteren verwerken mutaties wél gewoon!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:39 schreef Firefly18 het volgende:
ja geswitched en afgelopen maand 2 keer bedrag van me oude pakket betaalt volgende afschrijving word er verrekend wat ik te veel heb betaald heb ik 2 weken geleden bericht van gehad
Begin dit jaar volgens mij .quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dus jouw mutatie is wél gewoon verwerkt?! Hoelang heb je daarop moeten wachten? Ik ben dan niet alleen van pakket geswitched, maar ook overgestapt naar collectief, maar toch..
[..]
Wanneer ben je geswitched naar collectief dan?
Mijn probleem is ook dat ik keurig netjes blijf aan de telefoon. Heb er begrip voor dat alle beëindigingen voorrang hebben ivm overstappen blablabla. Maar morgen móet ik me gewoon even flink kwaad maken, misschien gebeurt er dan wél eindelijk iets.
Maar bij collega's die wel collectief zijn gegaan zitten met ongeveer hetzelfde probleem als wat je beschrijft wat dus niet ok isquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dus die hufteren verwerken mutaties wél gewoon!
Maar fijn voor je dat het bij jou wél goed is gegaan.
Typisch hoor, de schuld maar weer bij de klant leggen. Als bedrijf moet je hiermee om kunnen gaan en anders gewoon toegeven dat je de verwerking gewoon niet aan kan..quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:55 schreef Eix het volgende:
Hai Insomaniac,
Tja echt vervelend voor je. Maar met jou nog voor heel Nederland...ik (moeder van Eix) werk nl bij CZ! Ik kan je vertellen dat ik al DERTIEN weken aan het overwerken ben om heel Nederland verzekerd te krijgen. Zelfs tot 's avonds 21.00 uur. Ik wil je wel vertellen wat onze verzekerden allemaal doorgeven: eerst individueel dan collectief, dan sturen ze via Internet (geweldig trouwens internet en émail!!, gaat erg rap...) weer een nieuw aanmeldingsformulier op met een andere aanvullende verzekering. Weer individueel?? Oeps foutje, wilde alleen de aanvullende verzekering wijzigen....Maar ik kan jou wel één troost geven... als je alles hebt doorgegeven aan CZ zoals je zelf zegt, dan ben en blijf je verzekerd onder hetzelfde relatienummer. In ons systeem staat jouw aanvraag om verwerkt te worden en je wordt weer verzekerd. Bovendien betaal je nu niet op 2 plaatsen premie, wat die mensen die nog uitgeschreven moeten worden wel betalen, hou er wel rekening mee dat je met terugwerkende kracht vanaf 01.01.06 moet gaan nabetalen. Ik hoop echt dat alles heel vlug voor je geregeld is, trouwens voor iedereen die bij CZ verzekerd is/wordt. En sorry...ik geef wel toe dat we fouten makenvind je het gek op zoooooveeel mutaties? Tip: als je de condooms wil moet je dit wel erbij vermelden....
![]()
Hallo Eix z'n moeder,quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:55 schreef Eix het volgende:
Hai Insomaniac,
Tja echt vervelend voor je. Maar met jou nog voor heel Nederland...ik (moeder van Eix) werk nl bij CZ! Ik kan je vertellen dat ik al DERTIEN weken aan het overwerken ben om heel Nederland verzekerd te krijgen. Zelfs tot 's avonds 21.00 uur. Ik wil je wel vertellen wat onze verzekerden allemaal doorgeven: eerst individueel dan collectief, dan sturen ze via Internet (geweldig trouwens internet en émail!!, gaat erg rap...) weer een nieuw aanmeldingsformulier op met een andere aanvullende verzekering. Weer individueel?? Oeps foutje, wilde alleen de aanvullende verzekering wijzigen....Maar ik kan jou wel één troost geven... als je alles hebt doorgegeven aan CZ zoals je zelf zegt, dan ben en blijf je verzekerd onder hetzelfde relatienummer. In ons systeem staat jouw aanvraag om verwerkt te worden en je wordt weer verzekerd. Bovendien betaal je nu niet op 2 plaatsen premie, wat die mensen die nog uitgeschreven moeten worden wel betalen, hou er wel rekening mee dat je met terugwerkende kracht vanaf 01.01.06 moet gaan nabetalen. Ik hoop echt dat alles heel vlug voor je geregeld is, trouwens voor iedereen die bij CZ verzekerd is/wordt. En sorry...ik geef wel toe dat we fouten makenvind je het gek op zoooooveeel mutaties? Tip: als je de condooms wil moet je dit wel erbij vermelden....
![]()
Neuh, ze legt de schuld niet bij de klant, ze geeft alleen aan dat de werkdruk nog hoger wordt door klanten die alles 6x onjuist doorgeven. Ik werk nu zelf bij een verzekeraar en er zijn mensen die eerst een incomplete aanvraag faxen, die moet uitgezocht worden, ondertussen sturen ze de volledige aanvraag toe met meteen een mutatie er achteraan terwijl er nog geen polisnummer bekend is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:59 schreef crackhead het volgende:
[..]
Typisch hoor, de schuld maar weer bij de klant leggen. Als bedrijf moet je hiermee om kunnen gaan en anders gewoon toegeven dat je de verwerking gewoon niet aan kan..
Dat snap ik best. Maar ze zegt toch dat het zo druk is omdat klanten het dubbel of verkeerd doorgeven? Dat is toch wel iets waar het bedrijf naar mijn mening rekening met had moeten houden...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neuh, ze legt de schuld niet bij de klant, ze geeft alleen aan dat de werkdruk nog hoger wordt door klanten die alles 6x onjuist doorgeven. Ik werk nu zelf bij een verzekeraar en er zijn mensen die eerst een incomplete aanvraag faxen, die moet uitgezocht worden, ondertussen sturen ze de volledige aanvraag toe met meteen een mutatie er achteraan terwijl er nog geen polisnummer bekend is..
Leuk dat je dat ff uit wilt leggen mama Eix.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:55 schreef Eix het volgende:
Hai Insomaniac,
Tja echt vervelend voor je. Maar met jou nog voor heel Nederland...ik (moeder van Eix) werk nl bij CZ! Ik kan je vertellen dat ik al DERTIEN weken aan het overwerken ben om heel Nederland verzekerd te krijgen. Zelfs tot 's avonds 21.00 uur. Ik wil je wel vertellen wat onze verzekerden allemaal doorgeven: eerst individueel dan collectief, dan sturen ze via Internet (geweldig trouwens internet en émail!!, gaat erg rap...) weer een nieuw aanmeldingsformulier op met een andere aanvullende verzekering. Weer individueel?? Oeps foutje, wilde alleen de aanvullende verzekering wijzigen....Maar ik kan jou wel één troost geven... als je alles hebt doorgegeven aan CZ zoals je zelf zegt, dan ben en blijf je verzekerd onder hetzelfde relatienummer. In ons systeem staat jouw aanvraag om verwerkt te worden en je wordt weer verzekerd. Bovendien betaal je nu niet op 2 plaatsen premie, wat die mensen die nog uitgeschreven moeten worden wel betalen, hou er wel rekening mee dat je met terugwerkende kracht vanaf 01.01.06 moet gaan nabetalen. Ik hoop echt dat alles heel vlug voor je geregeld is, trouwens voor iedereen die bij CZ verzekerd is/wordt. En sorry...ik geef wel toe dat we fouten makenvind je het gek op zoooooveeel mutaties? Tip: als je de condooms wil moet je dit wel erbij vermelden....
![]()
Werkt niet helaas.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Insomaniac het volgende:
Maar morgen móet ik me gewoon even flink kwaad maken, misschien gebeurt er dan wél eindelijk iets.
Dankjewel voor je begrip. Het is ook echt niet te beschrijven. Om kort te gaan: ik ga ervan uit dat je al voor 01.01.06 bij je huidige werkgever werkt. Dan gaat je collectieve verzekering ook in (en krijg je dus de korting) vanaf 01.01.06quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hallo Eix z'n moeder,
dat is dus ook mijn probleem, ik begrijp jullie zo goed, dus vind het moeilijk om me kwaad te maken.. Ik heb zelf in het CCC van Nuon gewerkt, dus ik weet wat het is om 100 mensen in de wacht te hebben die allemaal -terecht- klagen.
Maar volgens mij ga ik niet vanaf 01.01.2006 nabetalen, maar vanaf 1 april, omdat dan pas het collectief geincasseerd wordt.
Maar moet ik nu wel of niet mn acceptgiro gaan betalen voor mn beëindigde verzekering waarvan ik het geld krijg teruggestort?.
Oh en sterkte, dat kan je wel gebruiken in deze periode..
Ik had bij Ziveren kruis Achmea netjes de internetaanvraag ingevuld maar ik moest voor de aanvullende tandartsverzekering een aanvraagformulier downloaden en ondertekend opsturen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:01 schreef Insomaniac het volgende:
Neuh, ze legt de schuld niet bij de klant, ze geeft alleen aan dat de werkdruk nog hoger wordt door klanten die alles 6x onjuist doorgeven. Ik werk nu zelf bij een verzekeraar en er zijn mensen die eerst een incomplete aanvraag faxen, die moet uitgezocht worden, ondertussen sturen ze de volledige aanvraag toe met meteen een mutatie er achteraan terwijl er nog geen polisnummer bekend is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |