Dat hebben wijquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:30 schreef T1andonly het volgende:
Mits je 'n soort van vloerbedekking/tapijt op je trap hebt liggen wel
En je fallus dan ? deed dat geen pijn ? Zo erafglijden met de fallus down to t3h stairs ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:31 schreef Marble het volgende:
Ik deed het altijd face forward, da's veel spannender, cooler en extremesportsiger.
Was te verwachtenquote:
Als je het op je rug doet niet. En anders moet je gewoon de schokken dempen met je handen, dus niet te hard naar beneden bonken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En je fallus dan ? deed dat geen pijn ? Zo erafglijden met de fallus down to t3h stairs ?
Dit geef ik voor de volle 100% toequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
Hé, geef maar toe maikuuul dat je geinspireerd werd door mijn topique!
het viel zeker niet mee om enigszins inspirationeel te reageren hequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef Dont_Panic het volgende:
Van de trap afglijden is zo Sjiek!! hendig etc
Ja, wij hebben een bocht in de zoldertrap zitten, gooien we de hele trap vol met matrassen, dekens, kussens, knuffels etc. en dan een matras tegen de muur achter de muur zetten, en dan de hele dag door van de trap af rollenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef Shadowlyse het volgende:
Dat deed ik vroeger ook altijd maar dan met een matras. Lachen was dat. Dagen mee zoet geweest.Vooral zo'n matras helemaal naar boven duwen is een hels karwei als je nog maar een klein ventje bent (7/8 jaar ofzo)
![]()
Helaas mocht het niet meer toen we op de een of andere manier voor elkaar hadden gekregen om de kapstok van de muur te trekken![]()
Ja maar wij gingen met matras en al naar beneden. We gebruikten de matras als soort van slee zeg maarquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:28 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ja, wij hebben een bocht in de zoldertrap zitten, gooien we de hele trap vol met matrassen, dekens, kussens, knuffels etc. en dan een matras tegen de muur achter de muur zetten, en dan de hele dag door van de trap af rollen![]()
Zo is het maar netquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:22 schreef UncleJB het volgende:
Was erg relaxed vroeger van de trap afglijden. Van trede naar trede met een flinke -BOEM- als je neerkwam. Trilde zo lekker door he
Ik was nog van plan om m te editten, en er neer te zetten dat het toch wel een zeer afgezaagde reply was, maar ach je bent me voorquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het viel zeker niet mee om enigszins inspirationeel te reageren he![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zo is het maar netboem boem met de billen
Dit zijn gewoon de symptomen van het symdroom van down wie nu opspelenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:57 schreef ma_jojo het volgende:
Kan het zijn dat dat de acties waren die je hersenen hebben aangetast?
Oh ja, dat was ik even vergeten. Ik kan alleen maar zeggen dat ik te doen heb met zijn ouders.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:13 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de symptomen van het symdroom van down wie nu opspelen
quote:
herkenbaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:47 schreef Jerruh het volgende:die tekening
wij gingen altijd in de wasmand
alleen de trap had op het end altijd een bocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |