Nee, ik niet in elk geval. Heb nog 2 oude geschenken ongelezen liggen, en deze leek me nou niet de moeite waard. Jij wel?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:13 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie deze week nog een boek gekocht?
Nee, geen boek. Hoe is het met jouw Kaasboek?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:27 schreef LXIV het volgende:
Hebben jullie deze week nog een boek geschreven?
Hmmm, welk boek was dat dan (dat uitkwam)?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef LXIV het volgende:
Ongeveer twee jaar geleden ben ik een half jaar bezig geweest met het schrijven van een boek. Ik was al zeker halverwege... Toen er een boek verscheen met bijna exact hetzelfde thema en verhaallijn. Dat is wel zuur.
Maar van de andere kant, als je dat boek dan leest snap je het tenminste wél echt goed.
Hoe groot is dat programma, en/of uit hoeveel delen bestaat het?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:12 schreef LXIV het volgende:
Je kunt de dikke van Dale eenvoudigweg downloaden jeweetwellen.
Lijkt me mooi. Maar waarschijnlijk is helemaal niet zo bijzonder als ik daar eenmaal ben. Dus misschien moet ik er maar gewoon niet heen gaan. Dan blijft het speciaal.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom zou je naar de poolcirkel willen?
Hmm... te slechte conditie en ogen, gaat niet lukken. En oh ja...ik hou niet oorlogen en dat soort dingen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:31 schreef LXIV het volgende:
Je kunt ook in dienst gaan. Dan krijg je geld toe!
Nee, helaas niet. Lijkt me wel ontzettend mooi, maar ook voor wat ik aan plaatjes heb gezien enzo wel ietwat toeristisch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |