Zo zou ook iedereen een cursus bij Bob Ross moeten volgen. Iedere berg+denneboom die wordt geverfd is weer een potentiële verkrachting minder.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, missschien heb je ook wel gelijk, hoor.
Maar ik ben een optimist, Ollie...
Ik denk; elke letter die geschreven wordt is weer een potentiele verkrachting minder.
Inderdaad, daar heb je gelijk hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:15 schreef OllieA het volgende:
[..]
En dat is goed? Dat mensen gaan schrijven? Ze zouden mensen moeten verbieden om te gaan schrijven.
Bah! Je kent mijn zwakke plekken!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:19 schreef OllieA het volgende:
[..]
Zo zou ook iedereen een cursus bij Bob Ross moeten volgen. Iedere berg+denneboom die wordt geverfd is weer een potentiële verkrachting minder.
Wanneer ik eenmaal minister van Kultuur ben zullen in het Rijksmuseum enkel nog werken van Bob Ross en fotorealistische herdershonden hangen!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:19 schreef OllieA het volgende:
[..]
Zo zou ook iedereen een cursus bij Bob Ross moeten volgen. Iedere berg+denneboom die wordt geverfd is weer een potentiële verkrachting minder.
Ik geloof dat pas als jij minister van Kultur wenst te worden.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wanneer ik eenmaal minister van Kultuur ben zullen in het Rijksmuseum enkel nog werken van Bob Ross en fotorealistische herdershonden hangen!
Die hoofdletter K stond er natuurlijk niet voor niks.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:28 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik geloof dat pas als jij minister van Kultur wenst te worden.
Daar heb je wel een punt. Moeten we de u's over of onderdoseren.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:31 schreef LXIV het volgende:
Maar slechts één 'u' vond ik weer overdreven. Een goed verstaander heeft immers maar een half oor nodig.
Dat vind ik echt knap.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:22 schreef JAM het volgende:
Om dit topic even op te leuken een foto van een man met een strooien hoed die een plasje moet doen.
[afbeelding].
Zo..
Dat-ie staat te plassen met een stijve piemel!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:07 schreef k_man het volgende:
Wat precies?
De spieren die eronder bewegen, drukken de tepels allebei in een andere positie.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Z'n tepels lijken wel erg ongelijk te zitten.
Plassenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:27 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat-ie staat te plassen met een stijve piemel!
Tjeu ja ik dacht eerst ook dat het dat niet was vanwege de kleur, maar vond het zo'n rechte straal en ook vooral erg veel dus ik dacht dat het toch wel waar was en misschien ge-edit was of door de lichtval kwam.quote:
Niet dat het een ttk onderwerp is,.., maaruh, ik noem dit niet echt stijf hoor...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:27 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat-ie staat te plassen met een stijve piemel!
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Niet dat het een ttk onderwerp is,.., maaruh, ik noem dit niet echt stijf hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |