Das ook een apart figuurquote:Op zondag 12 november 2006 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ten Cate telt hem niet mee
Ook die tellenquote:
quote:Op zondag 12 november 2006 19:04 schreef Clourhide het volgende:
Iemand als Simons zou niet misstaan bij Bayern München of zo. Van Buyten zit er toch al.
Maar ja, ik denk wel dat hij een redelijk "loyale" speler is. Zal wel bij PSV blijven. En als hij 34 is terugkeren naar de Belgische competitie of zo, dat zie ik hem nog wel doen.
Trouwens toch wel opvallend dat er aanvankelijk altijd zo'n vooroordeel in Nederland bestaat t.o.v. spelers uit België. Je ziet toch maar mooi dat het niet altijd terecht is... Vandaag scoorde Huysegems ook weer voor Feyenoord. Maar nee, ze laten hem daar doorgaans liever de bank verwarmen natuurlijk...![]()
Luc Nilisquote:Op zondag 12 november 2006 19:04 schreef Clourhide het volgende:
Iemand als Simons zou niet misstaan bij Bayern München of zo. Van Buyten zit er toch al.
Maar ja, ik denk wel dat hij een redelijk "loyale" speler is. Zal wel bij PSV blijven. En als hij 34 is terugkeren naar de Belgische competitie of zo, dat zie ik hem nog wel doen.
Trouwens toch wel opvallend dat er aanvankelijk altijd zo'n vooroordeel in Nederland bestaat t.o.v. spelers uit België. Je ziet toch maar mooi dat het niet altijd terecht is... Vandaag scoorde Huysegems ook weer voor Feyenoord. Maar nee, ze laten hem daar doorgaans liever de bank verwarmen natuurlijk...![]()
Ook bij PSV hé. Misschien dat de Brabanders iets minder vooroordelen hebben tegen de Belgen?quote:
Beetje gemakkelijk over die vooroordelen denk ik. Sonck liet het gewoon niet zien bij Ajax, Soetaers idem dito. Vermaelen is gewoon een volwaardige speler bij Ajax. En dan heb je De Mul nog die de laatste weken in de basis staat.quote:Op zondag 12 november 2006 19:16 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ook bij PSV hé. Misschien dat de Brabanders iets minder vooroordelen hebben tegen de Belgen?![]()
Over Sonck heb je gelijk, Soetaers speelt nu bij Racing Genk en is daar een van de smaakmakers. Ze staan 5 punten los van Anderlecht!quote:Op zondag 12 november 2006 19:38 schreef twi het volgende:
[..]
Beetje gemakkelijk over die vooroordelen denk ik. Sonck liet het gewoon niet zien bij Ajax, Soetaers idem dito. Vermaelen is gewoon een volwaardige speler bij Ajax. En dan heb je De Mul nog die de laatste weken in de basis staat.
Klopt ook gewoonquote:Op zondag 12 november 2006 19:58 schreef leolinedance het volgende:
Een quote uit het NRC, een paar jaar geleden:
"De Bilde past bij PSV zoals Nilis; Belgen horen bij PSV, ver van de Hollandse randstad, in Brabant waar ze als Belgen zichzelf kunnen zijn. Zie De Bilde voetballen en schieten en iedereen weet dat hij PSV kampioen gaat maken."
Ja sorry maar De Bilde is echt wel een héél slecht voorbeeld.quote:
Het ging over Belgen bij PSV, niet over de Bilde in het bijzonderquote:Op zondag 12 november 2006 20:53 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ja sorry maar De Bilde is echt wel een héél slecht voorbeeld.
Die heeft het alleen aan zichzelf te danken dat zijn carrière voorgoed voorbij is.
Of heb je nooit de videobeelden gezien van die fameuze overtreding die hij destijds maakte?
![]()
Aaron Winter kan niet. Misschien Marciano VInk, een andere donkere ex-ajacied die in de periode Degryse bij PSV-speeldequote:Op zondag 12 november 2006 20:58 schreef BramKVO het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat een Degryse het niet heeft gemaakt bij PSV. Ik heb wel eens een interview gelezen met een ex-PSV speler (Aaron Winter kan dat?) dat degryse op training nochtans indrukwekkend was maar dat ie nooit echt kansen heeft gekregen van de coach.
Degryse moest nochtans niks onderdoen voor Luc Nilis. Vormde samen met Nilis en Scifo een mooi aanvallend trio bij de Rode Duivels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |