Praten/typen, allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 23 maart 2006 00:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja je hebt zo'n verschrikkelijk zware stem
1. Weet ik niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:27 schreef wyccie het volgende:
Wie is dit?![]()
![]()
(Ik ben dus geen man)
[afbeelding]
Stel jij hier opeens de vragen? En nog wel zo'n moeilijke! Ik heb de film niet gezien. Maar zijn naam staat wel bovenaan het Cast-lijstje, dus ik durf daar wel Ja op te antwoorden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:32 schreef mamamiep het volgende:
Maar ja, zijn naam weet ik niet, sorry. Hij speelde toch de leider?
Ja wel hoor. Hier het bewijs:quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:27 schreef wyccie het volgende:
(Ik ben dus geen man)
Vind jij het ook zo'n stomme avatar?quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:40 schreef AtigA het volgende:
Ioan Gruffud
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo'n stomme avatar?
Lonewolf lijkt nu zo'n 14-jarige breezah die om aandacht vraagt. De oude was veel beter! Ik zou bijna een handtekeningenactie beginnen...
Dit hoort eigenlijk in SC
Het befaamde meisje van pomme & kelly die internationale faam verwierven met hun lipync op Googleidolquote:
Je bent gewoon jaloers.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo'n stomme avatar?
Lonewolf lijkt nu zo'n 14-jarige breezah die om aandacht vraagt. De oude was veel beter! Ik zou bijna een handtekeningenactie beginnen...
Dit hoort eigenlijk in SC
Ik wilde nu een soort van "oooooh ja"-smiley posten, maar die is er niet geloof ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het befaamde meisje van pomme & kelly die internationale faam verwierven met hun lipync op Googleidol
Hehe, ja ik wil dat jij mijn foto in je avatar plaatstquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, ja ik wil dat jij mijn foto in je avatar plaatst![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |