Wederom?!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:19 schreef EricusMaximus het volgende:
Wederom Gremlins?
Wederom slaat terug op bijna een jaar geledenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:21 schreef victorinox het volgende:
[..]
Wederom?!![]()
Dat is goed.
EricusMaximus +1
We zijn dan ook al een aantal jaren bezig, ik weet niet meer wat ik allemaal gevraagd heb. Beginnende dementie...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Wederom slaat terug op bijna een jaar geleden
Maar jij hebt altijd een paar films waar je heel vaak een vraag over stelt en ook vaak dezelfde hints voor geeft.
Ran (1985) is z'n laatste grote werk, staat ook in de IMDB Top 250. Het heeft lang geduurd voor 'ie kleur ging gebruiken, maar toen 'ie eenmaal overstag was ging 'ie helemaal los. En wat dat kitscherig betreft: ga maar eens kijken, het is prachtig! Yume (1990) is overigens wél kitscherig, maar misschien juist daarom heel mooi. Daar komen dit soort shots voorbij (maar dan in goede kwaliteit; het is lastig zoeken, omdat je bij "Yume" (Dreams) hele andere plaatjes krijgt):quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus dit is een Kurosawa!![]()
Had niet verwacht dat het er zo kitscherig uit zou zien. In kleur nog wel. Uit de jaren '80.
Hmmm....
A.I.?
Ah, daar was dat plaatje van?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:33 schreef EricusMaximus het volgende:
En The Squid and The Whale hoort er ook bij
Victorinox +1
Nee, hoewel ze daar ook wel sexy in is. voorzover dat kan met zo'n ontzettende spleet................................tussen haar tandenquote:
Oh ja, dat plaatje heb ik al eens gezien. Erg mooi ja. Deed me denken aan What dreams may come.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:28 schreef Sokolsky het volgende:
[afbeelding]
Moet je je dat schermvullend voorstellen, mijn mond viel echt open.
Raar dat die film niet eens als eerste genoemd is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:31 schreef Sokolsky het volgende:
En The Piano.
Dat is goed.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:39 schreef Sokolsky het volgende:
The Apartment?
Ik heb hem niet gezien...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
Raar dat die film niet eens als eerste genoemd is.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:48 schreef EricusMaximus het volgende:
Kagemusha?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |