quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:48 schreef EricusMaximus het volgende:
Kagemusha?
Haha, wees blij dat ze maar half-naakt isquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:56 schreef mamamiep het volgende:
Nu weet ik dat het hier voornamelijk mannen zijn, maar moeten we elke keer een plaatje van een halfnaakte vrouw hebben?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:07 schreef wyccie het volgende:
Gremlins 1 en 2?
Inderdaadquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:07 schreef wyccie het volgende:
Gremlins 1 en 2?
Toen TM en Sheri op vakantie waren. De meeste vragen bestonden toen uit "Van wie zijn deze borsten?" of "noem 5 films met Jenna Jameson".quote:
Het woord mama gaf ook niets weg en zoquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
ik dacht altijd dat mamamiep een gast was.![]()
![]()
Dit is mijn zinnige bijdrage zodat ik morgenochtend dit topic des te sneller kan vinden
En miep... en Godmother...quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:20 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Het woord mama gaf ook niets weg en zo.
Ik ben niet echt Tim Robbins hoor.
Dat komt meer door je gedrag. En beschouw het maar als compliment.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:20 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Het woord mama gaf ook niets weg en zo.
Ik ben niet echt Tim Robbins hoor.
Gelukkig ben ik lang niet de enige idd. Bij BS dachten ze ook altijd dat ze een man was.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat komt meer door je gedrag. En beschouw het maar als compliment.
Zo heb ik ook heel lang gedacht dat Ranja een wijf was.
Ja je hebt zo'n verschrikkelijk zware stemquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:23 schreef mamamiep het volgende:
Hoezo denken jullie dat? Praat ik mannelijk of zo?
Praten/typen, allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 23 maart 2006 00:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja je hebt zo'n verschrikkelijk zware stem
1. Weet ik niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:27 schreef wyccie het volgende:
Wie is dit?![]()
![]()
(Ik ben dus geen man)
[afbeelding]
Stel jij hier opeens de vragen? En nog wel zo'n moeilijke! Ik heb de film niet gezien. Maar zijn naam staat wel bovenaan het Cast-lijstje, dus ik durf daar wel Ja op te antwoorden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:32 schreef mamamiep het volgende:
Maar ja, zijn naam weet ik niet, sorry. Hij speelde toch de leider?
Ja wel hoor. Hier het bewijs:quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:27 schreef wyccie het volgende:
(Ik ben dus geen man)
Vind jij het ook zo'n stomme avatar?quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:40 schreef AtigA het volgende:
Ioan Gruffud
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo'n stomme avatar?
Lonewolf lijkt nu zo'n 14-jarige breezah die om aandacht vraagt. De oude was veel beter! Ik zou bijna een handtekeningenactie beginnen...
Dit hoort eigenlijk in SC
Het befaamde meisje van pomme & kelly die internationale faam verwierven met hun lipync op Googleidolquote:
Je bent gewoon jaloers.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo'n stomme avatar?
Lonewolf lijkt nu zo'n 14-jarige breezah die om aandacht vraagt. De oude was veel beter! Ik zou bijna een handtekeningenactie beginnen...
Dit hoort eigenlijk in SC
Ik wilde nu een soort van "oooooh ja"-smiley posten, maar die is er niet geloof ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het befaamde meisje van pomme & kelly die internationale faam verwierven met hun lipync op Googleidol
Hehe, ja ik wil dat jij mijn foto in je avatar plaatstquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, ja ik wil dat jij mijn foto in je avatar plaatst![]()
Ok dit zijn er drie. Let wel, ik wil er 4 in 1 post.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Little Nicky![]()
Reservoir Dogs![]()
From Dusk Till Dawn?![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:55 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Lever jij eens een mooie avatar aan Lonewolf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |