Ik vergeet mijn onderwerpen meestalquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als je goeie onderwerp de poll niet gehaald heeft, dan kan je het de volgende keer toch gewoon weer gerbuiken??
Ja, heb je idd gelijk in. Maar ik wou eerst even horen wat jullie van het idee vinden, voor ik alles ga wijzigen. Want dan blijf ik misschien wel bezig met wijzigenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Overigens staat in de OP nog allerlei vewijzingen van het aantal weken dat iets duurt etc.
Misschien is het slimmer om dit weg te laten om verwarring te voorkomen?
Ik weet dat de wijziging onderin nogmaals staat, maar zo lijkt het een onsamenhangend verhaal.
Heel verstandig van je.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, heb je idd gelijk in. Maar ik wou eerst even horen wat jullie van het idee vinden, voor ik alles ga wijzigen. Want dan blijf ik misschien wel bezig met wijzigen
Stuk relaxter zo inderdaad.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het loslaten van maand-verplichtingen erg goed. Ik vind het inzetten van invallers erg goed. Ik vind eigenlijk alles erg goed..
Je punt is duidelijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk ook dat het een stuk beter is als de wedstrijd niet wordt gezien als een "taak", of een "werkje" wat afgehandeld moet worden door de mods. Zo hou je het luchtig en licht, wat voor iedereen voordelig is.
Nou da's niet zo gek hoor, het duurt veel langer om over al die getallen na te denken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:21 schreef JAM het volgende:
Gek eigenlijk dat als je zomaar wat woorden typt (zoals deze zin) dat dat veel sneller gaat dan getalletjes uitschrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |