abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38482921
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:56 schreef Marloes het volgende:
En wanneer gaan ze dat laten zien dan
Voor Alle Fans
Vanavond, Back un Luv RTL 5, Datum en tijdstip: 2 juni 2006, 23:05-23:38 uur
Laatste aflevering van real life soap rond de hereniging van de eerste Nederlandse meidenband, Luv..
pi_38492773
Net gekeken, tja, ik kan me voorstellen dat ze zo'n kort stukje van het uiteindelijke optreden lieten zien. Wat ik ervan hoorde klonk echt dramatisch slecht..... dat dat nu hetgene was waar ze al die tijd naar toe gewerkt hebben.... Was het in het echt ook zo slecht?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  vrijdag 2 juni 2006 @ 23:45:46 #53
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_38517058
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 23:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Dus ik heb niks gemist als ik zo leest
Heb het net met gezien met een vriendin samen, die net als ik hoofdzakelijk de 1e aflevering hebben bekeken. Wij denken dat Patty dit topic op Fok! heeft gelezen, want ze ging me toch te keer tegen mensen die zeggen dat ze te oud zijn en nog zo het een en ander. En dat ze echt niet met 51 jaar achter de geraniums gaat zitten en sloot spottend af met "de groeten Nederland!" Ach Patty, misschien doen vijftigers wel nuttiger dingen dan met een bling-bling-rollater welgeteld één nummertje te zingen en dan maar hopen dat je het hiermee een tijdje kan uitzingen om vervolgens weer je tijd te verdoen met shoppen in de PC Hooftsteeg. Of ga je beginnen voor/tijdens/na je huwelijk met nog een reallife-soep?!
  zondag 4 juni 2006 @ 09:15:11 #55
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_38522619
Dat zie ik La Brard goed voor aan dat ze Fok leest Maar jullie vonden (denk ik )dat soap met Luv niks aan En gelijk heb je.. programma zou het zijn geweest.
pi_38523859
Weet je wat het is. Op zich heb ik er geen enkel probleem mee dat die Luv dames het nog ns willen proberen, ook al zijn ze een stuk ouder. Dus als La Brard idd af en toe meeleest de volgende tip. PROBEER HET DAN OOK GOED TE DOEN!!!. En dan bedoel ik: beul jezelf af in de sportschool, ga op een streng dieet. Leer eindelijk ns ECHT te zingen, of in ieder geval beter. Laat eindelijk die eeuwige drank eens staan. Studeer met zn drieen een flitsende routine in.

Als ik idd uiteindelijk een fantastisch resultaat had gezien, met goeie zang en een perfecte show en had gedacht van, jeeez dat dat nog kan boven je 50ste. Dan had ik nog respect voor de dames gehad. Maar zoals het nu dus is gegaan niet.....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:05:17 #57
57434 Marloes
Digital Love
pi_38842032
Ik vind het wel leuk, alleen jammer dat ze steeds op verschillende tijden uitzendden de laatste paar keer. Daardoor heb ik 't gemist.

Ik hoop dat er weer een reallifesoap met Patty komt
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  donderdag 15 juni 2006 @ 09:22:48 #58
134737 Fiduci
Wie helpt me aan een usericon?
pi_38874673
Ik was van 2 mei tot 17 mei in Turkije, hotel orient palace en daar waren de dames van LUV ook.
De real life soap werd een stuk in ons hotel opgenomen, inclusief optreden. Was wel lachen hoor die Patty Brard is echt een top wijf. En zat dat ze was hahaha.
First you got to make the money... when you got the money you get the power, and when you got the power, you get the Woman!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')